וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - לא לאבד שליטה

יאיר טריבלסקי

13.10.2007 / 10:56

מעורבות רגשית גבוהה מידי, חוסר שקט וחיפוש אחרי סיפוקים מיידים - טריבלסקי מודיע ששבוע לא קל עומד לעבור על כוחותינו

אין ספק שהצמידות שפותחת את השבוע (שבין 14 ל-21 באוקטובר) בין ונוס לסטורן, היא האלמנט הבולט בשמים השבוע. בהמשך משתנה המגמה ועם תום הזוית נכנסת ונוס לזוית של עימות עם אורנוס, שמשמעותה הפוכה בדיוק. שתי הזויות מייצגות אולי בצורה הטובה ביותר את האוירה המעט כבדה בתחילת השבוע, אוירה של רצינות, כובד ראש ומועקה מסויימת, המתחלפת לקראת סוף השבוע בגישה הפוכה המביאה איתה חוסר שקט, חוסר סבלנות, רצון לעשות דברים במהירות ואולי גם צורך מתחזק לשבור את הכלים כשמאבדים שליטה. שליטה מול חוסר שליטה – זהו בגדול סיפורו של השבוע, שבו נראה אוסף של שינויים ותהפוכות מסוגים שונים.

מעל לשתי הזויות האלה, שהן רגשיות בעיקר, מרחף צילו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, שנמצא בהילוך אחורי וצובע את כל התקשורת שלנו במעורבות רגשית גבוהה מהרגיל, תגובות קיצוניות והתייחסות לכל דבר באופן אישי מידי. חשוב לשים עכשיו את הדגש על פעילות משותפת ולא על שמירת הכעסים והתסכולים בבטן. זהו זמן לדבר, לנקות משקעים רגשיים ולתת לדברים לצאת. הילוכו האחורי של מרקורי עוזר לנו לומר את כל הדברים שפחדנו או לא העזנו לומר עד עכשיו ולהתחיל לסגור מעגלים. הם יסגרו סופית בעוד כחודש ואולי אפילו יותר מזה.

עד אז, חשוב להיות נאמנים לעצמנו ולרגשותינו, אבל להיזהר שלא להפוך כל גירוי כזה או אחר לדרמה נוקבת ולסערה מיותרת: שימרו על פרופורציות, גלו איפוק וסיפרו עד עשר לפני שאתם כועסים. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, שור ועקרב.

הזוית המכבידה של השבוע

הצמידות שבין ונוס לבין סטורן התחילה למעשה כבר בשבוע שעבר. זו צמידות לא קלה, שמככבים בה ונוס הבלונדית שלנו וסטורן הזקן ששום דבר לא מוצא חן בעיניו והוא לא מפסיק למתוח ביקורת או לגרום לה להרגיש קצת לבד. זו זוית שמתפוגגת בהמשך השבוע, אבל עד אז היא מכריחה אותנו לקחת את הקשרים הרגשיים שלנו ברצינות רבה מהרגיל, להשקיע את האנרגיה בעשייה בשטח במקום במערכות יחסים ואולי גם גורמת לנו להרגיש קצת לבד בקשרים עצמם, או מחוץ להם.

סבלנות היא מלת המפתח עכשיו. נסו לתעל את האנרגיה הרגשית שלכם עכשיו למקום יצירתי הקשור לכספים, עסקים וקביעת עובדות בשטח. והרגש? הוא יכול לחכות מעט בצד. ונוס הבלונדית שלנו לא תברח בינתיים: היא יכולה להיכנס לכמה ימים כדי להתאפר, לשדרג את ההופעה שלה ולחכות עד שסבא סטורן יפסיק למתוח ביקורת ויילך לישון קצת. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי ובתולה.

הזוית הבעייתית של השבוע

זו זוית שנוצרת לקראת סוף השבוע בין ונוס לבין אורנוס. ונוס שמייצגת את העולם הרגשי שלנו והרגשות בכלל, נמצאת עכשיו בשיא ההופעה הסקסית שלה מול כוכב אורנוס התזזיתי. הזוית הזו עלולה להביא איתה צורך חזק מאוד בריגושים והתרגשויות, סטוצים והיכרויות חטופות של רגע, חוסר סבלנות וחוסר שקט ביחסים קרובים ואולי גם רצון לפרוץ גבולות, לעזוב קשרים שאינם מתאימים לנו, לנסות לחפש סיפוק מיידי בכל מקום ולרצות לפרוש כשדברים מתעכבים וכל זאת משולב ברצון מחוזק לשבור את הכלים, כשדברים לא קורים כפי שתכננו.

הזוית הזו עלולה להביא איתה פזיזות יתר כשמדובר בהחלטות שלנו וחוסר שיקול דעת דווקא כשאנו זקוקים לו במיוחד. מה עושים? נזהרים מאוד בכבישים ובדרכים, סופרים עד עשר לפני שנכנסים ללחץ ושוברים את הכלים ולא יורים לעצמנו ברגל כשדברים מתחילים לזוז. זהו זמן לעשות קצת ספורט, לצאת ליותר פעילות פיזית ולפעול באופן מתון עד כמה שאפשר. מי בעיקר יושפע מהזוית הזה? מזלות שור, מאזניים ודלי.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה
מרס במזל סרטן מביא איתו ימים מרגשים למדי ועוזר לכם לפתוח דלתות חדשות של שיתופי פעולה בעזרתם של סטורן, ונוס ואורנוס. גלו יוזמה.

שור
שבוע לא קל, איטי מידי מצד אחד ומהיר מידי מצד שני. מי מכם שיצליח לשמור על פרופורציות – יהנה משני העולמות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי וגורם לביטול פגישות, שיכחה של פרטים וצורך להשקיע בבריאות.

סרטן
כוכב מרס במזל שלכם ממשיך להזרים ים של אנרגיה למערכת וחשוב לדעת מה לעשות איתה ובעיקר – עם מי לא לריב...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה לה עדיין במזל מאזניים, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לתקשר טוב יותר עם העולם. זמן ליזום שיחות והרבה...

בתולה
ונוס ששוהה במזל שלכם מעניקה רגעים יפים של עונג פה ושם, אבל מרקורי בהילוך אחורי מפתיע ועלול גם לקלקל, אם לא תיזהרו...

מאזניים
שבוע רציני וכבד ראש, שמכריח אתכם אולי להגדיר את המטרות שלכם בצורה מדויקת, לפני שממשיכים הלאה. היזהרו בכבישים!

עקרב
מרקורי בהילוך אחורי מכריח אתכם לסגור מעגלים, אך ממליץ לעשות זאת בזהירות רבה, מבלי לירות לעצמכם ברגל...

קשת
התחום החברתי עשוי להיות דינמי מהרגיל בגלל מיקומה של השמש: זמן טוב לכמה וכמה חברים חדשים...

גדי
שבוע שבו כדאי להגדיר מחדש גבולות של קשרים ולהשקיע קצת יותר ביחסים קרובים, כולל פתרון בעיות שמציקות זמן רב.

דלי
לקראת סוף השבוע – להיזהר מאוד בנהיגה בכבישים ולא לנתק קשרים גם אם מאוד מתחשק לכם... סבלנות היא מלת המפתח.

דגים
ונוס שנמצאת מול המזל שלכם עשויה להעניק רגעים של חסד לקשרים קרובים, בתנאי שתדעו להעניק יותר מעצמכם ולא להתחשבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully