וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 20-26 במרץ 2016

17.3.2016 / 13:00

זהו, פורמלית – האביב מתחיל השבוע. כשהשמש עוברת למזל טלה, מתחילה בעצם השנה האסטרולוגית הקדימה, שכן מזל טלה מסמל את הלידה והיציאה לאוויר העולם, ולפי האסטרולוגיה – זה קורה באביב

השמש עוברת למזל טלה ובעקבותיה מרקורי כוכב התקשורת, ובמקביל מזרים כוכב מרס את האנרגיה שלו במזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, וסטורן גם הוא שם, כדי לדאוג שיהיה גם מימוש וקושי, ולא רק זרימה אקטיבית ואקשן. רק ונוס במזל דגים ובצמידות שלה לכוכב נפטון, עלולה לקלקל את השורות מעט, אך זוית העימות שלה בהמשך עם יופיטר כוכב השפע, עשויה לפזר את הערפל, ולהביא איתו אמביציה מחודשת.

התהליכים המשמעותיים של השבוע
1. השמש ומרקורי עוברים למזל טלה.
2. ונוס נצמדת לנפטון המערפל ומטשטש.
3. ונוס יוצרת זוית של עימות ליופיטר כוכב השפע.

המעברים המשמעותיים של השבוע – אחרי חודש מעורפל רגשי עם לא מעט מצבי רוח, עוברים סוף סוף השמש ומרקורי למזל טלה, והאנרגיה העוצמתית של המזל הזה מגיעה לכולנו, ומביאה איתה דרייב חזק לעשייה, ושמחה של אקשן.
אבל כמו שכבר כתבתי,מעברים ליסוד האש עלולים להביא איתם גם לא מעט אלימות, נקווה שרק מילולית, שכן הפתיל שלנו במצב כזה קצר יותר, התגובות קיצוניות יותר, והצורך ליצור דרמה מכל שטות מתחזק יותר.

התקשורת שלנו עם מרקורי במזל טלה הופכת שמחה וילדותית משהו, עם רצון חזק בסיפוק מיידי, אך גם תגובות מהירות ולא קלות כשדברים יוצאים משליטה. חשוב במקרים כאלה לא להכנס לויכוחים ועימותים, אלא ללמוד לוותר על הצורך במלה האחרונה... חיוך בהחלט יכול לשנות את המצב, ולהכניס אווירה חיובית לשטח.

מי בעיקר יושפע מהמעברים האלה? מזלות תאומים, בתולה, אריה, דלי טלה ומאזניים.

זוג ישן עם תינוק. ShutterStock
זמן להתעורר! שבוע מלא אקשן לפנינו/ShutterStock

הזוית הרגשנית של השבוע – זו הצמידות של ונוס הרגשית עם כוכב נפטון המערפל ומטשטש. נראה שהאפקט של הצמידות הזו הפוך לגמרי מהמעבר של השמש ומרקורי למזל טלה, וזה יוצר קונפליקט בין הצורך שלנו לפעול ולעשות דברים במהירות לבין איבוד מהיר של פרופורציות, מעורבות רגשית גבוהה דווקא בהחלטות פרקטיות, ושיקול דעת גרוע שבנוי לא על שיקולים פרקטיים אלא על גישה אימפולסיבית ורגשנית.

אולי משום כך כדאי לפחות לנסות לחשוב פעמיים לפני שאנחנו הורסים קשרים יפים בגלל שלא שמענו משהו עד הסוף, או בגלל שפירשנו פירוש מוטעה דברים או מעשים שמישהו אמר או עשה. כדאי בכל מקרה לברר קודם לכן.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור,מאזניים, דגים ובתולה.

הזוית האמביציוזית של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית לבין יופיטר כוכב השפע. זו אחת הזויות החיוביות ביותר באסטרלוגיה, והיא מפגישה את שני המיטיבים שלנו בזוית שמעודדת האחד את השניה ולהיפך להתקדם, להתרחב, לפתוח ערוצים חדשים לעולם, לנסוע למרחקים, או ללמוד משהו חדש לצמוח ולהתפתח.

זו זוית שבה הגישה העיקרית היא אופטימיות, והיא מביאה איתה יכולת לשפר קשרים עם ח'ול, או ללמוד דברים חדשים שמזמן רצינו, ולהרחיב אופקים. החלטות בכל אופן בנושאים אלה עשויות להתקבל דווקא עכשיו, בזמן הזוית הזו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

אילוסטרציה. ShutterStock
שבוע מעולה להרחיב אופקים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת השבוע, ומביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים והרבה אנרגיה שמחה שאפשר לתרגם אותה לנסיעות, לימודים והרחבת אופקים. זמן טוב להתארגן לנסיעה קרובה, ולקבל החלטות בהתאם.

שור
השבוע הזה עשוי להביא איתו כמה וכמה מהפכים מעניינים, שוורים, ובעיקר שינויים קיצוניים באווירה. הצמידות של ונוס עם כוכב נפטון עלולה להביא איתה מצבי רוח לא קלים וביקורתיות גבוהה, אבל מיד לאחר מכן – צורך לטוס קדימה, ליזום ולפעול. שבוע מעניין....

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל טלה, וגורם לכם להעביר הילוך, תאומימים. כן, הגיע הזמן לתת גז, להתמקד באתגרים גדולים, ולאפשר למעגל החברתי שלכם להיות פעיל במיוחד השבוע. זמן מצוין להכיר ים של ידידים חדשים.

סרטן
השמש ומרקורי עוברים לבית הקריירה שלכם, סרטנונים, ונראה שהגיע הזמן לצאת קצת מהקונכיה ולפרוץ קדימה. זמן טוב לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם, ולתרגם את חוסר השקט גם לפעילות פיזית. זמן טוב לעשות מנוי לחדר הכושר,ולחזור לגוף.

אריה
אחרי חודש רגשני ולא ברור, אתם חוזרים לעצמכם ובגדול: השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה, והצורך לצמוח להתפתח ולהרחיב את אזורי הפעולה והשליטה שלכם, מתחזק והולך. צמידות בין השמש למרקורי כוכב התקשורת,מביאה אליכם הרבה מלים חדשות..

בתולה
כוכב מרס מביא איתו ימים של עצבנות וחוסר שקט, ומכריח אתכם להתמודד עם נושאי בית ומשפחה שעד עכשיו עשו לכם חיים קלים, למצוא פתרון לבעיות ולא לתת לכעס ולתסכול להרוס מסגרות. זמן לקחת דברים בפרופורציות, אך לא לקחת סיכונים בכבישים ובחשבון הבנק.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם לא מביאה אליכם שבוע קל, מאזנאים. השמש ומרקורי במזל טלה שממול אמנם מחזקים את האמביציה שלכם, אבל המעורבות הרגשית של ונוס בצמידות לנפטון מקלקלת את שיקול הדעת ההגיוני המוכר, והרגשות חוגגים... זהירות!

עקרב
התחום המקצועי חוזר לכותרות, כשגם השמש וגם מרקורי עוברים למזל טלה ומביאים איתם הרבה מאוד עוצמה שכדאי למקד במטרות מוגדרות היטב, ורצוי לנצל בעבודה או בלימודים. זמן טוב לחשיבה ממוקדת מטרה, למטרות לטווח ארוך,ולהרבה פעילות פיזית.

קשת
מרס ששוהה עכשיו במזל שלכם ממשיך להריץ אתכם קדימה בשלל יזמות חדשות ורצון לנסיעות וטיולים, אך גם מאפשר לכם לרכז את הכוחות למטרות ברות מימוש, אם לא תפזרו את האנרגיה הזו לכל כיוון. חשוב לא לריב עכשיו עם העולם, ולא להתעקש על המלה האחרונה...

גדי
נושאי בית ומשפחה שחיכו זמן רב לטיפול, יכולים סוף סוף לקבל את תשומת הלב הראויה. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לטפל היטב בבית ובבני הבית, להתמקד בנכסים או בנדל'ן אם אתם אנשי עסקים, לשפר אוירה בבית, ואפילו לחשוב על שינוי מקום מגורים.

דלי
אחרי חודשיים מעט מעורפלים, הגיע הזמן להוציא החוצה רעיונות ויזמות שעד עכשיו חיכו במגירה או מאחורי הקלעים, לשתף אנשים אחרים בתכניות וברעיונות שלכם, ובמקביל להתחיל לנוע: אופניים, טיולי שטח או טיולי משפחות, אופנועים וטיולים רחוקים. זה הזמן.

דגים
אחרי חודש שבהם העניקה לכם השמש מטובה, היא עוברת ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת לבית החומר והכספים שלכם, ומאפשרת לכם לעשות סוף סוף קצת סדר בבלגן. ונוס הרגשית שצמודה לנפטון במזל שלכם, עשויה להביא איתה אשליות ופנטזיות לרוב, אך גם אהבה. כן כן.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully