וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירה ומספרי גורל

גילה בויום, האגודה לפיתוח המודעות

23.8.2005 / 16:23

למי כדאי לעסוק במיסטיקה ומה מאפיין רואי חשבון - בחירת קריירה ומסלול לימודים לפי הנומרולוגיה. חלק ב'

יום לידה 6

זהו המספר של החיפוש אחר ההרמוניה בעולם הזה. לכן הוא מספר של מחויבויות ואחריות אישית, מזדהה עם הזולת ומאוד אמפתי. לכן הוא גם ירצה להביא הרמוניה לחיים של אנשים אחרים וישאף להיות כמה שיותר יעיל בכל מסגרת. ניתן לומר שהוא שילוב של 2 ו-4.

מבחינת לימודים הוא עושה כל דבר מתוך אחריות רבה מאוד. הוא מודע לכך שיש אילוצים ועליו בכל זאת להמשיך, ולכן הוא לא יפסיק לימודים באמצע. בשל ההגיון שלו, הסבלנות שלו וכוח התכנון המנטלי שלו, הוא יודע ליישם דברים היטב ולכן מצליח גם בלימודים מעייפים וארוכי טווח.

במקום העבודה הוא נמשך ליופי, הרמוניה, ואסתטיקה וכך הוא גם מעצב את סביבת עבודתו. הוא הופך "לפסיכולוג" של כולם, מזדהה עמוקות ולכן "קורע עצמו לגזרים" מרוב דאגנות לאחרים. הוא ישר ואמיתי מהלב. לפעמים הוא ביקורתי מדי ודורש ולכן יכול לעשות אחרים בלתי מאושרים בשל משמעת יתר, ודרישות יתר.

מבחינת קריירה הוא אוהב לעסוק בדברים שיש בהם אסתטיקה ויופי. לכן טוב לאומנות שימושית, לתכנון, לארכיטקטורה, להנדסה, תכנות מחשבים וכו'. הוא אוהב לעזור ולשרת באופן מקצועי, ולכן הוא טוב לשירות ולתמיכה טכנית. בשל הביקורתיות שלו הוא טוב לביקורת איכות, מאזנים כספיים, משפט.

יום לידה 7

7 הוא מספר מוזר, מהורהר ומחפש ללא הרף את זהותו העצמית. לכן הוא יהיה אדם אשר רוצה להתנסות, לחפש עצמו, להבין ולגלות את המסתורין של החיים, לחקור את ולהבין את הנסתר, את המדעי וגם את המיסטי. יכול מאד להיות שעקב כך יכנו אותו שונה, או קשה להבנה. הרבה פעמים הוא חש לבד אפילו בין אנשים.

מבחינת לימודים הוא הטיפוס של האוטודידקט, אשר חייב להבין דברים עד הסוף. קל לו להיכנס ולהימשך חזק אל הנסתר ולהשיג משם המון ידע והבנה. הוא גם אוהב אתגרים מחשבתיים. הוא בעל יכולת כתיבה, חיבור מוזיקה ויכולת המצאה. הוא בוחן דברים פנימה ולעומק. הוא עלול להיות מאד מתבודד ולכן מעדיף ללמוד לבד, אך לפעמים יתר היסודיות שלו הינה בעוכריו.

במקום העבודה הוא עלול להתנהג ב-2 פנים. מצד אחד עלול להיות עצור, סלקטיבי מאד בקשרים שלו, ומצד שני עלול להיות מאד זורם ורגשי. הוא אוהב יופי מתוך העומק הפנימי של מחשבה ומדיטציה ומעריך מאד את השלמות. לפעמים הוא בעל אישיות עם קסם אישי רב. הוא בעל לב חם, אך הוא סלקטיבי לגבי מי הוא אוהב. בפן השלילי שלו הוא עלול להיות קר ומרוחק. הוא שונא התקהלות ורעש ולכן אסור לשים אותו בין הרבה אנשים ובלבול. הוא גם לא הכי טוב בעמדות של ניהול או יחסי ציבור.

מבחינת קריירה, ה-7 אינו מספר מעשי במיוחד ולכן קשה לו למצוא עצמו מבחינה מקצועית. הוא יעדיף ללמוד לתארים גבוהים, ילך ללימודי הרוח ויעדיף מחקר מדעי. הוא גם יהיה מתמטיקאי, איש בורסה, עבודה טכנית, מחקר מדעי, כתיבה, עיסוק אומנותי ייחודי וכו'. הוא כמובן מתאים ללימודים מיסטיים.

יום לידה 8

8 הוא שיא ביטוי האגו האפשרי, ההישגיות והביטוי הטוטאלי. לכן הוא בעל שאיפה חזקה להיות במשרה הנכונה, השליטה הטובה, הכסף או ההכרה בעולם. הוא נוטה להיות כוחני, כריזמתי, בעל חוש מנהיגות, לכן אחרים מושפעים ממנו ולכן הוא נוטה לשמש כאורים ותומים לאחרים ולהגיע לשיא ההישגיות.

מבחינת לימודים הוא אוהב ללמוד כל דבר מתוך עומק, ומתוך הניסיון האישי שלו. הוא רציני, מתמידן ומשקיען, ולכן זה לפעמים בעוכריו. במקום העבודה הוא בעל רגשות חזקים מאד וטוטאליים. הוא בעל עוצמה חזקה מאד: תשוקה חזקה מאד להיראות תמיד במיטבו, להראות הישגים, לזכות להערכה ולהיות מרוצה. הוא בעל אמביציה לכוח, מעמד ושליטה. יכול להתמודד עם פרויקטים גדולים. תלוי הרבה בעובדים או בכפופים לו יותר מאשר מודע לכך, כלומר, קשה לו לפעול באופן עצמאי לגמרי. עוסק הרבה במה שקשור לכסף. הרבה פעמים עושה שימוש בכסף של אחרים ו/או למען אחרים. חסכן בכסף של עצמו. אוהב עבודה קבוצתית וארגונית. אוהב שיעריכו אותו בשל הישגיו, ולכן גם מתאמץ ובעל אמביציה. עובד קשה מאחר ומרגיש יותר טוב בעבודה מאשר ברגש כי שם צריך לתת יותר מחויבות חזקה. לכן ימשך יותר לעבודה מאשר לחיי משפחה ועלול להיות מכור לעבודה. כסף מהווה בשבילו פעמים רבות מוטיבציה, ועל נקודה זו הוא צריך לעבוד.

מבחינת קריירה מתאים לניהול וארגון. איש כספים כמו בנקאי, רואה חשבון, תקציבאי. לא נרתע מתאגרים ולכן פעמים רבות בוחר לעבוד בעבודות קשות כמו צבא, משטרה, חקירות, עזרה לאנשים חשוכי מרפא וכו'.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

יום לידה 9

אוהב פילנטרופיות, אוהב יופי, מחפש לתרום, אידיאליסט ואוהב מוזיקה, אומנות ופילוסופיה. רוצה לייצג את כל האמיתי, הנכון והנדיב לעולם. נמשך לשירות אחרים בצורה בלתי אנוכית והוא בעל טבע חם מאוד. 9 הוא כמו צינור לאנרגיה, ידע ואהבה לזולת.

מבחינת לימודים הוא מביא בהשראה רעיונות בלתי רגילים. השראה זו יכולה להשפיע על אנשים רבים, לכן יש לו יכולת תקשור ויכולת להיות מורה רוחני. נמשך אל הבלתי מוגדר, הלא מעשי, החולמני והאידיאליסטי. הוא בעל תפיסת עולם רחבה, שאינה קשורה לדוגמות. יש לו בעיה עם זמנים, קשה לו לפעמים להתמקד על הכאן ועכשיו. עלול להיות בעל קשיי ריכוז וקשב מפוזר מדי. רץ קדימה במחשבה, מתכנן דברים גדולים ומתלהב, כאשר לא טיפל מספיק בהווה העכשווי. הוא בעל מחשבה מקיפה והוליסטית ולכן קשה לו להתעסק עם פרטים.

במקום העבודה הוא דרמטי, בעל תחושת חשיבות גדולה, אוהב את ההערצה ותשומת הלב של ציבור וקהל, למרות שהוא לא בעל אגו. כלומר, אוהב את עצם "האקשן", והוא שמח ש"הצליח לעורר גלים". הוא אוהב את כולם וקשה לו לאהוב את האחד. מבטא המון רחמים, רצון טוב ואדיבות. לכן נוטה לנדב את עצמו לשירות אחרים. פילנטרופ מטיבו. עלול להיות ארוגנטי, עוקצני, ואומר את אשר בלבו ללא מעצורים. חייב להיות כל הזמן בתנועה, ולכן קשה לו לשבת במקום אחד.

מבחינת קריירה יתעסק בהוצאה לאור, יבוא יצוא, סופר, דרמה, מורה, עבודה סוציאלית ועוד. חשוב לו מאד חופש מחשבה, קשרים נרחבים אופקים נרחבים ועוד. לכן יאהב נסיעות לחו"ל ומתאים לו, עבודה בחו"ל, נסיעות לחו"ל, סוכן נוסע, משרד נסיעות ונופש. אם לא מבטא נתינה לזולת תוך כדי עבודה, חייב לעשות זאת באופן התנדבותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully