וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 18-24 במרץ 2018

שבוע עתיר שינויים לפנינו, הן ברמת האנרגיה, הן ברמת המיקוד, והן בגישה וברגשות שכולנו נחווה. הפעם אפשר בהחלט לומר שיהיה שבוע מעניין

אישה מאושרת. ShutterStock
אפשר סוף סוף להסתכל לחיים בעיניים/ShutterStock

השמש, מיקוד הפעולה שלנו, עוברת ממזל השייך ליסוד המים למזל השייך ליסוד האש, מרס האגרסיבי עובר ממזל השייך ליסוד האש למזל השייך ליסוד האדמה, ובהמשך יוצרת השמש גם זוית פעולה עם מרס שמכריחה את כולנו לפעול כדי לשחרר מתחים ולחצים. שלא לדבר על ונוס הרגשית בזוית לפלוטו היצרי, והצמידות שלה עם מרקורי כוכב התקשורת. שבוע של אקשן לפנינו, שבו חשוב להבין בדיוק מי נגד מי כדי לתעל נכון את שלל האנרגיות האלה, ובעיקר - לנצל אותן באופן מדויק.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. כוכב מרס עובר למזל גדי.
2. השמש עוברת למזל טלה.
3. צמידות ונוס מרקורי במזל טלה.
4. ונוס בזוית פעולה מדויקת לפלוטו.
5. השמש בזוית פעולה מדויקת למרס.

המעברים המשמעותיים של השבוע:
המעבר הראשון של השבוע - השמש עוברת ממזל דגים למזל טלה. השמש עוברת ממזל דגים הרגשני למזל טלה האסרטיבי, ומיד משתנה לו קצב הדברים, ואחרי חודש רגשני ומעורפל חוזרת גם היכולת לראות הכול באופן מדויק וצלול - ולפעול בהתאם. כן, הגיע הזמן לחגוג לטלאים יום הולדת, והילדים הנצחיים האלה כמובן ישמחו מאוד: הטלה אוהב שמפתיעים אותו, ואוהב לשמח ביומולדת שלו בניגוד לכמה וכמה מזלות אחרים. מעברה של השמש למזל טלה מסמל באופן קלאסי את פתיחת האביב, וגם את תחילתה של המפה האסטרולוגית הקלאסית שמתחילה ביום הראשון של המזל הזה. כעת, אחרי חודש של חיבוטי נפש, מצבי רוח משתנים ואפים ודאונים למכביר, אפשר סוף סוף להסתכל לחיים בעיניים, להחזיר את האופטימיות ואת החיוך, ולדהור קדימה.

אולם, לא הכול ורוד במעבר הזה: כבר כתבתי פעם שמעברם של כוכבים למזל טלה שעליו שולט כוכב מרס אל המלחמה הרומאי, מביא איתו לא פעם אירועים אלימים, וחשוב להיזהר ולשמור על עצמנו. האנרגיה הטלאית הילדותית והקפריזית גם היא לא ממש קלה, והמהירות שבה אנו עלולים להיעלב או לקחת כל דבר באופן אישי מדי עלולה להביא איתה פריצה פתאומית של סערות ודרמות בגלל מלים מיותרות, או פרשנויות שגויות של מילים כאלה. בגדול האנרגיה הזו היא אנרגיה של פעולה, מה שיגרוף לא מעט מאתנו לכיוון חדר הכושר כדי להוריד את צמיגוני החורף, או יגרום לנו לרצות להתחיל לטייל באופן אינטנסיבי יותר, לצאת לחיק הטבע, ולא להישאר בבית.

מי בעיקר יושפע ממעבר השמש? מזלות אריה, טלה, מאזניים, שור, סרטן, גדי, עקרב ודלי.

המעבר השני של השבוע - זהו מעברו של כוכב מרס ממזל קשת השייך ליסוד האש, למזל גדי השייך ליסוד האדמה. כוכב מרס קצת התפרע בחודשיים האחרונים, וגרם לנו לבזבז לא מעט אנרגיה על אקשן שטחי, לפעמים מיותר, למסמס תכניות פעולה ממוקדות רק בגלל הצורך לפעול, ולמרות האופטימיות שהביא איתו מזל טלה, ההתקדמות בשטח מבחינת עשייה פרקטית הייתה מועטה יחסית. אולם, כעת עובר מרס למזל גדי, שם הוא נחשב כנעלה מבחינת איכותו: מרס הוא כוח פריצה ועשייה עוצמתי מאוד אולם גם לא ממוקד, ובמזל גדי הנוקשה בעל הצורך לפעול במסגרות פעולה מוגדרות היטב, הוא אכן מצליח - ואיתו יכולים להצליח גם כולנו - להתמקד במה שחשוב באמת, ולפעול באופן חכם ומדויק, תוך שאנו שמים את האגו בצד ומתמקדים בתוצאה הסופית, ובשורה התחתונה.

מיקומו של מרס במזל גדי עשוי להביא איתו חודשיים יעילים במיוחד, בהם כל טיפת אנרגיה מושקעת במטרה עצמה, ולא בהסחות דעת שונות או באגו פעיל במיוחד: זהו זמן טוב לעשייה שכדאי להגיע אליו עם תכניות פעולה ועשייה מדויקות, ולאפשר לכולנו למקד את האנרגיות והעוצמה שלנו בפריצות דרך חדשות, וביזמות מעניינות ואתגרים גדולים. מיקוד, נחישות ועקביות - אלה מלות המפתח שמרס במזל גדי מביא איתו אל השולחן, ואם נשתמש בהם היטב - השמים הם באמת הגבול.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, קשת, גדי, תאומים, סרטן, בתולה, מאזניים, וגדי.

הזוית הקשה של השבוע: השמש בזוית פעולה מדויקת למרס האסרטיבי. כאן אנו פוגשים זוית פעולה בין שני הכוכבים האקטיביים שעל פני גלגל המזלות, השמש שבמזל טלה, ומרס שבמזל גדי. הזוית הזו לא עושה לנו חיים קלים. נכון שהיא מריצה אותנו קדימה מבחינת עשייה ומיקוד, אבל היא גם מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט, פעילות יתר - גם כזו שלא ממש הכרחית - וקושי להירגע ואפילו לישון. אולי משום כך כדי שנגדיר בדיוק את המטרות שלנו לשבוע הזה, כדי שנוכל לתעל את האנרגיה הזו שלא תפריע לנו יותר מדי.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, גדי, אריה, סרטן, דלי, עקרב, ומאזניים.

גבר ואישה רצים יחד. ShutterStock
כדי שנגדיר בדיוק את המטרות שלנו לשבוע הזה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל גדי, וסוף סוף מתחיל לעזור לכם לעשות סדר בבלגן, טלאים. ואכן, מרס בבית הקריירה שלכם במזל גדי יכול להתמקד ולהביא אתכם רחוק אם תקשיבו לו: זמן להתארגן, לבנות לו"ז מדויק, ובעיקר - להגדיר מטרות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה השבוע בזווית פעולה לפלוטו היצרי, אלמנט שהופך אתכם למעורבות רגשית במינון גבוה במיוחד, עם יכולת ליצור סערות ודרמות במערכות היחסים, ובדיאלוג הזוגי. חשוב בשבוע שכזה להיות קשובים להגיון, ולא לאפשר לרגש להפעיל אתכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם צמוד השבוע לוונוס הרגשית כששניהם במזל טלה - אלמנט שמביא איתו חשיבה מהירה וצורך בסיפוקים מידיים בצד הצורך לתת מלים לרגשות, וליכולת להקסים את העולם. צמידות נאה בין הלב למלים ויכולת לשתף ברגשות.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל טלה עולה השבוע כשגם השמש מצטרפת לנוס ולמרקורי ששוהים בו, ושלושתם מאכלסים את בית הקריירה שלכם: זהו מיקום אסרטיבי במיוחד שמאפשר לכם להריץ קדימה תכניות פעולה אסרטיבית ואמביציה חזקה במיוחד: רוצו קדימה!

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל טלה, אלמנט שסוף סוף שם קץ לערפול הרגשי ולמצבי הרוח שלכם: הגיע הזמן לשנס מותניים, להפשיל שרוולים, ולצאת לאקשן! מזל טלה מביא איתו הרבה אופטימיות ורצון חזק לפעולה ברורה ומיידית. תנו גז.

בתולה
השמש יוצאת מבית הזוגיות והיחסים שלכם ומצטרפת למרקורי ולונוס במזל טלה, אלמנטים שעלולים לגרום לכם השבוע לפעול בפזיזות ולקחת סיכונים לא מחושבים: זהו זמן לנוע עקב בצד אגודל, ולחשוב פעמיים לפני כל פעולה ועשייה שלכם. סבלנות.

מאזניים
מקבץ הכוכבים בבית הזוגיות והיחסים שלכם גדל השבוע כשגם השמש מצטרפת למרקורי ולונוס שליטת המזל שלכם שכבר נמצאים שם. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר קרוב, להעמיק קשר קרוב, או..לצאת להיכרויות חדשות.

עקרב
פלוטו היצרי שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית פעולה לא קלה עם ונוס הרגשית, אלמנט שעלול להסעיר את הרגשות, ולהכניס איתו מינון גבוה של מעורבות רגשית גם להחלטות המעשיות שלכם. חשוב לא לאבד את הראש כשדברים יוצאים משליטה, ולא לקלקל יחסים בגלל שטויות.

קשת
כוכב מרס ששוהה כחודשיים במזל שלכם והביא איתו ים של אנרגיה נאה לעשייה עובר השבוע למזל גדי המאכלס את בית הכספים שלכם, אלמנט שעלול ליצור לחץ על חשבון הבנק והוצאות גבוהות: חשוב להשאר בשליטה, לא לבזבז כספים, ולפעול באופן חכם ומדויק.

גדי
כוכב מרס האסרטיבי עובר למזל שלכם, והגדי המאופק שלנו הופך לאט לאט להיות בטריה של מרץ ואנרגיה. כן, הגיע הזמן להוריד את השריון המאופק ולתת דרור לרגשות ובעיקר לאמביציה שלכם. זמן טוב לרוץ קדימה לאזורי פעולה חדשים ולא מוכרים, גדיים.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול בבית התקשורת שלכם גדל השבוע כשגם השמש מצטרפת לונוס ולמרקורי, אלמנט שמגדיל משמעותית את נפח התקשורת הציפיות העיסוקים והיזמות שלכם. חשוב לא לבזבז אנרגיה יקרה אלא להגדיר במדויק להיכן מובילים את האנרגיה הזו.

דגים
השמש עוברת מהמזל שלכם אל מזל טלה המאכלס את בית הכספים שלכם שם נמצאים כבר הכוכבים מרקורי וונוס, והגיע הזמן להתארגן מחדש מבחינה כלכלית, דגיגים: זה הזמן לטיפול שורש לחשבון הבנק שלכם, לחזרה לקרקע יציבה, סגירת אוברדראפט, ולבסיס כלכלי יציב.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully