וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסלמית, מבוגרת ומיילי סיירוס: סקירת שערי גיליונות ספטמבר

22.8.2017 / 8:05

לעולם האופנה יש עוד הרבה עבודה לעשות בכל הנוגע לגיוון מודל היופי הנשי המקובל, אך בין ג'ניפר לורנס הצפויה לבלה חדיד הטחונה, היו גם כמה ליהוקים מפתיעים לשערים החשובים של השנה. דפדוף נעים

אתר רשמי

בווידיאו: מאחורי הקלעים בצילומי שער גיליון ספטמבר של ווג, בכיכובה של ג'ניפר לורנס.

לככב על שער גיליון ספטמבר נחשב לציון דרך משמעותי עבור דוגמנית או שחקנית, בטח כשמדובר בשער של מגזין אופנה גדול ומשפיע כמו ווג, הארפר'ס בזאר או ELLE. אתרי האופנה והתרבות, וכמובן גם אנחנו, ממתינים בציפייה ומדווחים במהלך חודש אוגוסט על הליהוקים הגדולים של מי כיכבה איפה ולמה, ויותר חשוב - מה היא לבשה?

עולם האופנה הציג בשנים האחרונות התקדמות יפה בכל הנוגע לגיוון של מודל היופי הנשי המקובל, וניתן לראות זאת על מסלולי התצוגות ובקמפיינים. משום מה, שער גיליון ספטמבר ממשיך לדבוק במסורת הישנה וממעט להציג בחירות מפתיעות. ראינו את ג'ניפר לורנס - בחירה צפויה של נערה במראה כל אמריקאי - בשער של ווג האמריקאי, ואת בלה חדיד על שער גיליון ספטמבר הראשון של ווג הערבי - לצד שלל שערים נוספים וממאיסים. עם זאת, היו כמה מודלים נשיים חדשים השנה.

אלטרנטיבה נוטפת סטייל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה חשק לסתיו. דוגמנית העבר קרוליין מרפי בת ה-43 על שער מגזין InStyle/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנם בלייק לייבלי, שגם היא אישה עם הלוק הכי אמריקאי שיש, מעטרת את שער מגזין גלאמור האמריקאי, אך גם הדוגמנית המוסלמית חלימה עדן, אמריקאית-סומלית בת 20, מככבת באותו מגזין, עם החיג'אב המזוהה איתה, על גבי השער הפנימי. מה היה קורה אם הסידור היה הפוך?

גם בגזרת הגיל יש הפתעות. קרוליין מרפי, דוגמנית העבר היפהפיה בת ה-43, מעניקה את האלטרנטיבה השיקית באמת על שער מגזין InStyle, שעושה חשק להעלות הילוך ולחבק את הסתיו. מגזין Allure המשיך את המגמה והלך על בחירה נועזת כשבחר בשחקנית הלן מירן בת ה-72 לככב בספטמבר אישיו שלו.

עוד על הדוכנים: קייטי פרי במראה דיסקו חללי על שער מגזין W, שהוא למעשה חיקוי חיוור לזה שעשתה ריהאנה באותו קונספט בגיליון ספטמבר של שנה שעברה; ומיילי סיירוס, שמככבת באוברול דנים על שער מגזין קוסמופוליטן המבטיח לקוראיו את מיילי סיירוס "כפי שטרם ראו".

עוד באותו נושא

השער הכי חשוב בשנה: ג'ניפר לורנס בגיליון ספטמבר של ווג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully