וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמוסלמית יש לה זיקה לאזור": בלה חדיד על שער ווג ערביה

16.8.2017 / 10:53

הדוגמנית העסוקה, בת לאב פלסטיני ולאם הולנדית, נבחרה לעטר את שער גיליון ספטמבר הראשון בגרסה הערבית של ווג. זהו חיזוק נוסף למיתוג המחודש של הנערה הקליפורנית, שחוגגת כעת את זהותה המוסלמית. את הפקת האופנה הצנועה צילם קרל לגרפלד

בלה חדיד על שער גיליון ספטמבר הראשון של ווג ערביה 2017. קרל לגרפלד, סריקה, סריקה
""אירוע מלא חשיבות. היא מושלמת לווג ערביה". בלה חדיד בשער מס' 1/סריקה, קרל לגרפלד, סריקה

גיליון ספטמבר של מגזיני אופנה הוא כידוע רווחי ומשפיע, בטח כשמדובר בתנ"ך של האופנה - ווג. בגיליון ספטמבר של גרסת המגזין הפונה לנשות 22 מדינות הליגה הערבית, ווג ערביה, מופיעה בלה חדיד. הדוגמנית בת ה-20 צולמה על-ידי קרל לגרפלד בסטודיו שלו בפריז, בפאת שיער קצר וביגוד מבית אופנת-העל האיטלקי פנדי, שבו משמש לגרפלד מנהל קריאטיבי (במקביל לאותו תפקיד בשאנל).

חדיד הודתה באינסטגרם שלה למגזין, ואמרה שלכבוד הוא לה להופיע על שערו ושהיא גאה לייצג ולהוקיר את הדם החצי פלסטיני שלה מצד אביה, צד ערבי חזק, אוהב ונפלא של משפחתה". המראות בסך הכל צנועים למדי, אם כי לא צייתניים לחלוטין לכללי הביגוד הבלתי מתפשרים של נשים מוסלמיות מסורתיות.

בלה חדיד על שער גיליון ספטמבר הראשון של ווג ערביה 2017. קרל לגרפלד, סריקה, סריקה
בפאת שיער קצר וביגוד מבית אופנת-העל האיטלקי פנדי. שער מס' 2/סריקה, קרל לגרפלד, סריקה

מעניין לגלות שמנואל ארנו, עורך ווג ערביה שמונה לתפקיד לאחר עזיבתה הפתאומית של העורכת הראשונה דינה אלג'והני עבדולעזיז לאחר רק שני גיליונות, מתייחס לשער של האחות קטנה כרעיון מקורי שהגו במגזין - כאילו ג'יג'י חדיד, אחותה הגדולה של בלה, לא הופיעה על שער גיליון הבכורה. הוא כינה את השער "אירוע מלא חשיבות" והוסיף: "בלה חדיד היא אחת הדוגמניות המצליחות כיום. בנוסף היא יש לה זיקה לאזור כחצי פלסטינית וכמוסלמית. היא מושלמת לווג ערביה. אנחנו כל הזמן מחפשים אנשים ותכנים שידברו לקוראים שלנו".

לאחר אימאן חמאם, פוג'ה מור, חלימה עדן וכמובן ג'יג'י חדיד, בחרו במגזין בחדיד השנייה. עוד חיזוק למיתוג המחודש ולגילוי העצמי של האחיות הדוגמניות (וגם אחיהן הצעיר אנוואר, דוגמן מתחיל), במעבר מילדי שמש קליפורניים שמנהלים חיי זוהר ונוחות לצעירים רב-תרבותיים חוצי גבולות ומודעים פוליטית. מה שכן, קוראות ווג ערביה, וגם אנחנו, זכינו להפקת אופנה מוצלחת.

עוד באותו נושא

כך הפכה בלה חדיד לדוגמנית המצליחה בתחום הביוטי

לכתבה המלאה
בלה חדיד על שער גיליון ספטמבר הראשון של ווג ערביה 2017. קרל לגרפלד, סריקה, סריקה
"אנחנו כל הזמן מחפשים אנשים ותכנים שידברו לקוראים שלנו"/סריקה, קרל לגרפלד, סריקה
בלה חדיד על שער גיליון ספטמבר הראשון של ווג ערביה 2017. קרל לגרפלד, סריקה, סריקה
מראות צנועים למדי, אם כי לא צייתניים לחלוטין לכללי הביגוד הבלתי מתפשרים של נשים מוסלמיות מסורתיות/סריקה, קרל לגרפלד, סריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully