וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחיל להתקרר: אלה הטרנדים שנלבש בסתיו הקרוב

17.8.2017 / 8:26

אמנם בחוץ עדיין חם, אבל בחנויות האופנה כבר רואים את ניצני הסתיו - מז'קטים מחויטים ועד סוודרים מיוחדים - מה תלבשו בעונה הקרירה?

אמנם בחוץ עדיין חם, אבל בחנויות האופנה מתחילים להרגיש כבר את הסתיו. לקראת העונה הקרירה הצבעים הופכים לכהים יותר, הבדים משתנים לסריגים נעימים ובאופן כללי האווירה האופנתית הופכת לחמימה. אחרי הקיץ הצבעוני והלוהט, אין כמו לצלול לתוך אופנה סתווית שגורמת לנו לחלום על טיולים בפארקים קרירים כשסביבנו עלים יבשים ושתיית שוקו חם בבתי קפה. אם את רוצה להתחיל את הסתיו בסטייל, את יכולה להיעזר במדריך הטרנדים שלנו לעונה הבאה - הפריטים, הגזרות והצבעים שיבלטו.

טרנדים עזריאלי חליפות.
רנואר, ז'קט 249.90 שקלים, מכנסיים 169.90 שקלים
טרנדים עזריאלי חליפות.
גליתה, ז'קט 220 שקלים, מכנסיים 200 שקלים
טרנדים עזריאלי חליפות.
גולברי, גולף 129.90 שקלים, ז'קט 269.90 שקלים, מכנסיים 249.90 שקלים
טרנדים עזריאלי חליפות.
מנגו, ז'קט 459.90 שקלים, מכנסיים 259.90 שקלים

חליפות: אחרי חליפות המשי הזורמות וחליפות דמויות הפיג'מה, הסתיו מביא איתו חליפות בגזרה שונה וחדשה - עוצמתית יותר ונועזת יותר. החליפות הנכונות לעונה משדרות כוח, עם קווים ישרים וחיתוכים חדים אך בצבעוניות נשית יוקרתית בצבעי חרדל, פפריקה או חמארה שלא ראינו מזה כמה עונות. חפשי חליפה שתגרום לך להרגיש כמו אישה חזקה, אבל אל תתפשרי על הנשיות שלך בגזרת הצבעים.

טרנדים עזריאלי ז'קט.
הייץ' אנד או, 179.90 שקלים
טרנדים עזריאלי ז'קט.
פול אנד בר, 269 שקלים
טרנדים עזריאלי ז'קט.
רונן חן, 449 שקלים

ז'קטים מרובעים: אחרי עונת חורף בה שלטו מעילים ארוכים ורכים שמלטפים את הגוף או מעילי פוך גדולים ורכים, העונה הדרך הנכונה להתחמם היא על ידי ז'קט בגזרה מרובעת - עם כתפיים ישרות וקוים גיאומטריים שמשאירים המון מקום למראה שכבות אופנתי. את יכולה ללבוש אותו מעל כל דבר, אבל הוא ייראה הכי טוב כקונטרסט מעל לשמלה זורמת וסקסית.

טרנדים עזריאלי מדבר.
לי קופר, 229.90 שקלים
טרנדים עזריאלי מדבר.
סאקס, 698 שקלים
טרנדים עזריאלי מדבר.
דניאלה להבי, 1,190 שקלים
טרנדים עזריאלי מדבר.
ניין ווסט 399.90 שקל

מדבר: בשנה שעברה היו אלו הכחולים וצבעי הפודרה שהשתלטו לנו על הארון. השנה נראה אינספור צבעי מדבר סקסיים - צבעי אבן קרירים, צבעי חול וקאמל וגם החאקי שחוזר לאופנה. אלו צבעים שתמיד נראים יוקרתיים אך לא מתאמצים.

טרנדים עזריאלי סוודרים.
דזיגוואל, 549 שקלים ו-249 שקלים
טרנדים עזריאלי סוודרים.
ברשקה, 129.90 שקלים

סוודרים מיוחדים: הסוודרים הדקים הם הפתרון האולטימטיבי לכל מי שלא יודעת מה ללבוש. אבל בעוד שלכל אחת יש בארון כמה סוודרים אהובים בגווני שחור, לבן או אפור, העונה הסוודרים מקבלים תוספות עיצוביות - וולנים סרוגים, רקמות, אפליקציות ותוספות שמוסיפות המון אופי לכל סוודר. הן הופכות אותו לפיס אופנתי ומעניין שישדרג ברגע כל חלק תחתון שתבחרי.

טרנדים עזריאלי כסוף.
מינימום לסטורי, 619 שקלים
טרנדים עזריאלי כסוף.
זארה, 269 שקלים
טרנדים עזריאלי כסוף.
דיסקרט, 417 שקלים

כסוף: היתה זו ריהאנה שהעלתה תמונה לאינסטגרם בבגד גוף מטאלי ושקוף של גוצ'י שהעירה לחיים את הטרנד הכסוף. נראה שמאותו הרגע הצבע חזר לחיינו ובגדול עם פריטים שכל מטרתם היא להוסיף ברק נשי ומעניין לכל מה שאנחנו לובשות. הדרך הטובה ביותר להתייחס אליו היא כאל צבע ניטרלי - כזה שיכול רק להוסיף ומתאים לכל צבע אחר שהחלטת ללבוש - אפילו זהב או ברונזה.

טרנדים עזריאלי שמלה.
קסטרו, 269 שקלים
טרנדים עזריאלי שמלה.
הייץ' אנד אם, 229 שקלים
טרנדים עזריאלי שמלה.
סטרדיווריוס, 99.90 שקלים

השמלה הנוחה: כשאת רוצה להיראות אופנתית אבל לא יודעת מה ללבוש, לכי על שמלה באורך מידי – כזו שמסתיימת בין הברך לקרסול, בצבעוניות סתווית מעניינת כמו צבעי חאקי, קאמל, ירוק עמוק או בריק. כשהטמפרטורות גבוהות את יכולה לצרף אותה לנעלי סירה או סניקרס וכשמזג האוויר יתקרר היא תיראה מושלם עם זוג מגפיים רכים.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי לחצו כאן

מערכת וואלה! בשיתוף עזריאלי
  • עוד באותו נושא:
  • סתיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully