וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 6-12 באוגוסט 2017

בלב כל האקשן הסערות והדרמות הכוכביות, מגיח לו השבוע יום אחד מיוחד ששם דגש מיוחד על אזור הלב

ט"ו באב חופשה רומנטית רחצה בריכה. ShutterStock
זמן לחופשה רומנטית לכבוד יום האהבה?/ShutterStock

היום המיוחד הזה הוא יום המקודש לסוחרי המזכרות, הפרחים הבונבוניירות והתכשיטים, כמו גם על אלה שיש להם סיבות טובות להיזכר בו בניגוד לאחרים שמעדיפים לשכוח אותו ולהמשיך הלאה כאילו כלום. אני מדבר כמובן על חג האהבה. כאן בארץ חוגגים גם אותו באוגוסט וגם את הוולנטיין בפברואר, מה שאומר שמערכות היחסים הרומנטיות שלנו בעצם מתנדנדות להן לאורך השנה בין שני תאריכים שונים, ומכריחות אותנו לעשות כל חצי שנה חשבון נפש רגשי, להתבונן עמוק פנימה בלבנו הרך או בלב מי שבחר או בחרה להיות אתנו, ולהחליט: עובד או לא עובד? נשארים או ממשיכים? משקיעים במתנה כי היה לנו שבוע קסום, או מעדיפים להתעלם כי אנחנו בדרמה סוערת כבר שבועיים? ואם במתנה – באיזה סדר גודל?

למשל, אם אנחנו בשלב החיזור עדיין ויש הבטחה גדולה באוויר, זו תהיה מתנה יקרה במיוחד (טבעת סמלית ועגילים תואמים?) , אבל אם כבר הזוגיות שלנו ותיקה ושגרתית והכל מובן מאליו – גם זר פרחים או לב משוקולד בעשרים שקל יספיקו. כאן נוכל להשתמש במשפט הידוע – העיקר הכוונה, ונעמיד פנים שזה אכן כך. איך נחגוג? בקבוק יין אם אנחנו בשנתיים הראשונות של הקשר, או סרט טוב, ויציאה למסעדונת, ואחר כך כרגיל מתהפכים איש לצדו, כשהמלה כפיות כבר מזמן נשכחה לה אי שם עוד לפני חג האהבה הקודם כשהזוגיות כבר נכנסה לשגרה והדרמות עברו להן לחדר הילדים. אז לקראת חג האהבה החם והלח הנוכחי, אני בוחר להתמקד השבוע דווקא במשולש אחד המורכב מארבע זויות מאוד חיוביות שמתרחשות השבוע בשיתופם של ארבעה כוכבים, לא פחות ולא יותר - בעזרת הכוכבים כמובן שהבטיחו לי שיעשו מאמץ – כשונוס הרגשית – (הכוכבת האולטימטיבית של חג האהבה) במרכזו, ושמגיעות לשיאן בשבוע חג האהבה שלנו. כמה סמלי. כמה מתוק. כמה רומנטי!

אור ואהבה, חברים, ומכיון שכמו שהזכרתי השמש ומרס ממשיכים במקביל השבוע לכסח במזל אריה, אולי נכון יותר יהיה לקרוא למה שיקרה השבוע עור ואהבה. צירוף מעניין אך לא בלתי אפשרי, בימים טרופים אך ממוזגים אלה.

זוג יושב בג'קוזי. ShutterStock
איך נחגוג? בקבוק יין אם אנחנו בשנתיים הראשונות של הקשר/ShutterStock

התהליך ההרמוני של השבוע – משולשים הרמוניים בין הכוכבים ונוס, נפטון ומרקורי ופלוטו. המשולשים האלה נוצרים בין שני מזלות השייכים ליסוד הפסיבי על פני גלגל המזלות, ציר המים והאדמה: ונוס במזל סרטן, נפטון במזל דגים – ביסוד המים, מרקורי במזל בתולה ופלוטו במזל גדי – ביסוד האדמה. בגדול, המשולשים האלה אמורים להכניס לחיינו יציבות רבה יותר, כזו שאנחנו זקוקים לה מאוד בעיקר עכשיו כשיש את הצמידות הזו בין השמש למרס במזל אריה שמרעידה עולמות.

אולם, זויות פעולה כמו הצמידות האגרסיבית הזו בין השמש למרס עובדות נון סטופ בעיקר כי יש כאן פעולה שלא נגמרת בין שני יסודות שפועלים בעוצמה האחד על השני. זויות הרמוניות לעומת זאת פועלות רק אם אנחנו מפעילים אותן, כלומר לוקחים יזמה ועושים, אחרת הן נשארות מאחורי הקלעים או מתחת לשולחן. הרמוניה לא פועלת מעצמה – היא מגיעה אחרי שסיימנו לשלוט בתהליכים הדיסהרמוניים שלנו. כן כן. באסה. אז מה עושים? ובעצם, מה המסר של כל המשולשים ההרמוניים החמודים האלה? מה יגרום להם לפעול ויביא את ההרמוניה המצופה?

בשתי מלים – שיתופי פעולה.

כן, המילים האלה כתובות בעוצמה כאן: שתופי פעולה בין הרגש לחומר, בין המים לאדמה, בין החזון שלנו לבין מי שיכול לעזור לנו לממש אותו, בין הרעיונות שלנו למי שיכול לאפשר להניח מתחתיהם קרקע מוצקה, שתוף בין הדמיון למציאות, ובין הריגוש – לפרקטיקה. שיתוף הפעולה הפורה ביותר יהיה השבוע בין הלב לרגש ומכאן – בין הלב לגוף. יהיה מעניין.

ליקוי ירח בחג האהבה במזל דלי – השבוע גם מופיע ליקוי ירח ממש בחג האהבה עצמו, במזל דלי, והרבה מאוד אסטרולוגים מתרגשים מכך. האמת שאותי זה קצת מצחיק: אחרי הכל חג האהבה אמור להיות לפי התאריך העברי ולא לפי האסטרולוגיה המערבית – גם כך השיוך הזה בהורוסקופים בין שתי האסכולות מבלבל למדי - אבל אם כבר מתייחסים לזה בכל זאת - מה למזל דלי ולרומנטיקה? הרומנטיקה הדליית היא יותר חברית וידידותית מאשר האש והלהבה שאנחנו מתעקשים לקרוא להן בשם אהבה.

אם כבר, ההקשר של המילה הזו, אהבה ולמזל דלי, מתחבר אם כבר למלים אהבת חינם, משהו חברתי כללי ולא אישי שנידון בהרחבה לאחרונה במדיה, אלמנט שדי חוזר על עצמו בימים חמים במיוחד, אבל מעבר לזה? האהבה הדליית היא ידידותית, לא אישית, יותר חברית מאשר רומנטית, וגם כל מה שקשור שם ליצר הוא, אעפס, לא משהו, כמו שאומרים. בגדול - לא מועיל אך גם לא מזיק הירח הזה, והדרמות נחוות עכשיו בעיקר במזל אריה שממול והן עלולות להיות סוערות למדי בגלל מרס האגרסיבי אבל. למה לקלקל את התמונה? מרס מתפוצץ מצחוק בכל מה שמייחסים לו שם, אם כבר יותר תשוקה ואגו מאשר רומנטיקה ובונבוניירה מתחת לכרית, אבל מי אני שאתווכח עם מלומדים ממני? קטונתי.

ואחרי כל זה - בואו ונהפוך את שבוע האהבה הזה לא רק לקיטש הרומנטי הדביק המוכר, אלא בעיקר למקום של אהבה אמיתית – קודם כל לעצמנו, ואחרי כך למי שאתנו. בני זוג, חברים, ידידים, ועם הזוית הזו – גם שותפים ובני ברית: שותפים לדרך לרעיון ולחזור, או בני ברית לתהליך משותף שבו כל אחד תורם את חלקו כמיטב יכולתו – ובגובה העינים. רק כך דברים יכולים לצמוח, כלומר, לצמוח באמת, ולהפרות את שני הצדדים. במחשבה נוספת, כשאני קורא את הדברים האלה שכתבתי ואת התהליך שאני מתאר, אני מבין שבעצם מדובר לא רק בשותפות אלא גם ביחסים של ממש ואפילו בזוגיות. נכון? והרי בכך חכמים עסקינן כשהמדובר בחג האהבה הזה הבא עלינו לטובה. רק אהבה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
זוג צופה בסרט בקולנוע. ShutterStock
בואו ונהפוך את שבוע האהבה הזה לא רק לקיטש הרומנטי הדביק המוכר, אלא בעיקר למקום של אהבה אמיתית/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
הרגשות עדיין לוהטים כשמרס שליט המזל שלכם צמוד לשמש במזל אריה, וההתלהבות והריגוש בשיאם. קצת יותר רגוע לכם השבוע הזה, מה שאומר שאפשר בקלות רבה יותר לתעל את כל זה למעשים בשטח, ולא רק לאהבה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מביאה שבוע תקשורתי במיוחד, שעיקרו – הרמוניה ושתופי פעולה. זמן טוב לצא קצת מאזור הנוחות שלכם, ולמרות הרצון להתכנס פנימה – להתמקד ביזמות חדשות ובשיתופי פעולה מכל סוג אפשרי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא בזויות מצוינות למימוש פוטנציאל עם אנשים שמשלימים אתכם. הבעייה היא הזוית עם נפטון שעלולה ליצור מצבי רוח משתנים ולא יציבים: התמקדו בפרטים הקטנים, ולא באתגרים הגדולים.

סרטן
ונוס שוהה במזל שלכם ומביאה אליכם ים של אנרגיה רגשנית וטובה, כמו גם יכולת להשקיע קצת יותר מעצמכם במערכות היחסים ובקשרים הקרובים שלכם. זמן טוב גם לשדרג את התחום הכלכלי, עם יזמה חדשה ומקורית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם וכוכב מרס ממשיכים לנוע במזל שלכם ולהביא איתם הרבה מאוד מרץ ואנרגיה אבל גם עצבנות וחוסר שקט. זמן טוב לתעל את כל זה לרעיונות פרודוקטיביים, אבל להמנע מדרמות וסערות מיותרות .

בתולה
מרקורי ממשיך לנוע במזל שלכם ולהפוך אתכם לתקשורתיים ויצירתיים יותר מתמיד, אולם חושב להזהר מאשליות פנטזיות וציפיות יתר. בחנו כל מקרה אירוע ורעיון לגופו, וחשבו פעמיים לפני כל הוצאה גדולה ולא ממש הכרחית.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם, ולפעול באופן יוזם ואסרטיבי למרות אופייה הרגיש, כל זאת כשהקסם האישי שלכם מתחזק והולך בתנאי שתפעלו ברכות ובחכמה, ולא באופן אגרסיבי. רכות, מאזנאים!

עקרב
זויות מעשיות שנוצרות השבוע בין ונוס הרגשית לבין מרקורי כוכב התקשורת מאפשרו לכם לפעול באופן יעיל וממוקד, ולהתמודד אם קשיים מהעבר שעד כה לא הצלחתם לסכל. זמן לאפשר לאחרים להתקרב, ולשתף בתכניות וברעיונות.

קשת
זוית פעולה בין ונוס הרגשית ליופיטר שליט המזל שלכם עשויה לגרום לצורך להעניק מעצמכם ולהתמקד באהבה על כל נגזרותיה, להיות עוצמתי מהרגיל. זמן טוב לתת לאהבה מקום גדול יותר ביומיום שלכם, הן ביחסים והן בעסקים.

גדי
זוית הרמונית שנוצרת עכשיו בין סטורן שליט המזל שלכם לבין כוכב אורנוס, עשויה להביא איתה יכולת לחבר מחדש קשרים שעלו על שרטון לאחרונה ויחסים עם שותפים עם בני ברית. זמן טוב לפיוסים, ולפתיחה של דפי תקשורת חדשים.

דלי
הירח ששוהה בחג האהבה במזל שלכם ויוצר ליקוי עשוי להעניק לכם חג אהבה מיוחד במינו, ובעצם שבוע מיוחד בכל מה שקשור לרגשות וליחסים בכלל. זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות הכלכליות שלכם, ולחשוב כמה צעדים קדימה.

דגים
זוית הרמונית בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם מביאה איתה קלילות וזרימה שמחה בכל מה שקשור ליחסים. זוית של עימות בין נפטון למרקורי כוכב התקשורת מאפשרת למצוא מלים שמזמן לא השתמשתם בהן, בתנאי שתקחו יזמה ותדברו.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully