וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 23-29 ביולי 2017

20.7.2017 / 23:01

על פניו זהו שבוע שבו האנרגיה והאינטנסיביות שלנו עולים מדרגה, אבל איתן עולים מדרגה גם הביקורתיות והשיפוט שלנו

בני משפחה מבלים בבריכה. ShutterStock
זהו זמן להתמקד בצד הפרקטי של החיים/ShutterStock

השמש ומרס במזל אריה הופכים להיות בטרייה קוסמית ענקית שמספקת ים של אקשן מלוא החופן, ורק רצוי לזכור שמרגע שכוכב כמו מרס עובר למזל אריה – כמו ממש השבוע – ועוד נצמד לשמש, הכול הופך פיזי יותר, ופה ושם גם אלים יותר. זה מה שקורה בריכוז משמעותי כל כך של שני הכוכבים האקטיביים על פני גלגל המזלות שנצמדים במזל השייך ליסוד האש. אולם, ונוס מול סטורן ומרקורי במזל בתולה מחזירים דברים לפרופורציות ומחזיקים אותנו קצר עם מינון גבוה במיוחד של שיפוט ביקורתי, וצורך לתרגם את האנרגיה הזו למעשים. זה אפשרי? לא ממש, האמת. זה יותר מתסכל מאשר מביא תוצאות כשמרס והשמש לוחצים בעוצמה על הדוושה. לא נותר אלא לתת גז, להחזיק חזק את ההגה, ולהתפלל לאלוהי המזגן באשר הוא: שלא ייגמר לי הלילה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס בזווית של עימות לסטורן הנוקשה.
2. צמידות שמש ומרס.
3. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל בתולה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זה מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל אריה האקטיבי אל מזל בתולה המעשי והביקורתי. המעבר הזה מחזיר מעט את השפיות לאזורי הפעולה שלנו. לא עוד אקשן בכל מחיר, או אימא משעמם לי. זהו זמן להתמקד בצד הפרקטי של החיים, ובארגונם מחדש תוך כדי מלים מעצבנות בנוסח: מי לא החזיר את הצעצועים למקום? מי פיזר את כל הלגו על השטיח? ועוד כהנה. מרקורי במזל בתולה עוסק בבריאות שלנו, ובכל מה שקשור לגוף הפיזי בכלל, כולל הצורך לרפא חולי, לפרוץ בדיאטה, או לקחת את עצמנו ברצינות רבה יותר מבחינת טיפול במה שחשוב לנו באמת. אולי משום כך יתכן והתקשורת שלנו תהיה שמחה קצת פחות ומודאגת קצת יותר, אבל הצד השיפוטי והביקורתי שלנו אכן יפעלו באופן עוצמתי יותר, וימנעו מאתנו לעשות שטויות.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? בעיקר מזלות תאומים, בתולה, דגים, וקשת.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית, לסטורן הנוקשה, זוית לא קלה מבחינה רגשית, אך בעקיפין מאפשרת לנו להתמקד בצד המעשי של החיים, גם אם הוא קשור למחויבויות ולאחריות שלנו, בכל שטח שהוא. ונוס הרגשית שוהה עכשיו במזל תאומים התקשורתי, אלמנט שמאפשר לנו לחגוג עם לא מעט מלים ותקשורת יוזמת, ובעיקר לקדם נושאים שחשובים לנו הקשורים ליכולת לדבר לחלוק ולשתף עם אחרים. אולם כשנמצא ממול סטורן, נראה שהשמחה לא גדולה מדי: המלים אחריות ומחויבות הופכות להיות משמעותיות יותר והצד הרגשי הופך להיות קשוח ונוקשה יותר. אולי משום כך חשוב להתמקד השבוע במה שחשוב באמת, ולא להתפזר במה שבאמת מתחשק לנו.

מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור,מאזניים, גדי, סרטן, וטלה.

הזוית האנרגטית של השבוע – זו הצמידות בין השמש לכוכב מרס. גם השמש וגם מרס הם הכוכבים האנרגטיים של גלגל המזלות. אולם כשהם צמודים ההשפעה אינה קלה: אמנם זו כאילו בטרייה ענקית מבחינת היכולת שלנו לפעול ולעשות עכשיו, אבל מינון גבוה מדי של עצבנות וחוסר שקט שמביא איתו מרס עלול להיות גם מקור לריבים סכסוכים ולא מעט ויכוחים וחילוקי דעות. הצמידות הזו תלווה אותנו במשך כל השבוע, אלמנט שלא יעשה לנו חיים קלים, אבל מינון גבוה של פעילות פיזית וספורטיבית עשוי בהחלט לעזור לפרק מתחים ולחצים, כשהוא מאפשר לגוף שלנו לפעול במינון גבוה יותר של אקשן, וכך גם בעקיפין להרגיע את הנפש. חשוב במיוחד השבוע לא לריב עם אנשים קרובים: חוסר הסבלנות והסובלנות שלנו עלול לקלקל יחסים נאים בגלל מלים קשות או אי הבנות, וחבל.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, אריה, מאזניים, גדי, סרטן, דלי, עקרב ושור.

אהבה. ShutterStock
חשוב להתמקד השבוע במה שחשוב באמת/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע עצבני וחסר שקט לפנינו, כשמרס שליט המזל שלכם צמוד צמוד לשמש, אלמנט שעלול לגרום לאי הבנות וויכוחים ובעיקר לפתיל קצר במיוחד. מה עושים? מנסים לספור עד עשר לפני שכועסים, ומתמקדים בחיוך.

שור
צעדיו הראשונים של כוכב מרס במזל אריה מביאים איתם חוסר שקט ליחסים בתוך המשפחה, וזוית עימות של ונוס עם סטורן מכבידה לא מעט. זמן לטפל בחכמה בחשבון הבנק, ולהיזהר שלא להכנס לאוברדראפט גדול מדי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל בתולה, אלמנט שמדגיש את הצורך בתקשורת שקטה ואוהבת דווקא בנושאי בית ומשפחה. זמן לשדרג את התקשורת הביתית, לשתף את בני הבית במה שעובר עליכם, ולהתמקד בתחושת הביחד.

סרטן
כוכב מרס עושה צעדים ראשונים בבית הכספים שלכם, ומביא איתו לא מעט בלגן. הגיע הזמן לטיפול שורש אמיתי בכל מה שקשור לחשבון הבנק, אבל הוצאות גבוהות מדי עלולות להכניס אתכם ללחץ, ובצדק. גלו איפוק עם כרטיס האשראי.

אריה
מרס האסרטיבי עובר למזל שלכם ביחד עם השמש, ואחרי חודשיים רגשניים ולא ברורים סוף סוף גם אתם מעבירים הילוך, ונכנסים למצב אסרטיבי במיוחד. זמן מצוין להתמקד בכל האתגרים הגדולים שרציתם ותכננתם, אבל גם לזהירות ביחסים.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל שלכם, בתולות, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם למצוא סוף סוף למלים לכל מה שרציתם לומר בשבוע הקודם ולא אמרתם... נסו להמנע ממינון גבוה מדי של שיפוטיות וביקורתיות.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה השבוע מול סטורן הנוקשה, אלמנט שקורא אתכם לסדר בכל מה שקשור לחומר וכספים, ומכריח אתכם לגלות איפוק וחכמה בדיאלוג הזוגי וביחסים בכלל. רצינות ואחריות – מלות המפתח של השבוע מבחינתכם.

עקרב
צעדיו הראשונים של כוכב מרס במזל אריה הצמוד לשמש עלולים ליצור מערכת של לחצים ומתחים בנושאי דרייב וקריירה, ובעיקר לחצים מול סמכויות כמו הורים, מורים בוסים ואחראים. מצד שני, הגיע הזמן להתעורר ולתת לדרייב שלכם ביטוי אמיתי בשטח. קדימה.

קשת
מעברו של כוכב מרס למזל אריה ביחד עם השמש מאפשרים לכם לפעול באופן הרמוני וחכם בכל מה שקשור ליכולת שלכם להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד. זמן טוב להדגיש את כל מה שקשור לנסיעות וטיולים, אך גם לזהירות מיוחדת בכבישים ובדרכים.

גדי
סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם נמצא השבוע בזוית של עימות לונוס הרגשית, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים בדיאלוג הזוגי, אך מביא איתו יכולת גבוהה של מחוייבות ביחסים כמו גם בתחום המקצועי, על כל המשתמע. התמקדו בכאן – ובעכשיו.

דלי
גם השמש וגם מרס נצמדים זה לזו השבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, דליים, אלמנט ששם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן זוגי יותר. אולם מאבקי כוח ואגו עלולים לקלקל את ההרמוניה ביחסים ביחד: נסו לוותר להתפשר קצת יותר.

דגים
הצמידות בין השמש למרס במזל אריה מדגישה השבוע את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי ולקדם את עצמכם, אולם בתחום הבריאותי חשוב להמנע עכשיו מלחצי יתר, ולא להגזים במטלות שאתם מעמיסים על עצמכם. מצאו זמן לפעילות פנאי.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully