וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 2-8 ביולי 2017

אחרי שבועיים רגשניים ואגרסיביים, משתנה מעט התמונה, כשמרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית משנים מזל, ומפגינים אופטימיות ואסרטיביות

לחץ בעבודה. ShutterStock
הולך להיות שבוע טעון מאוד/ShutterStock

הזוית הקשה של השבוע – זוהי זוית העימות שבין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב פלוטו היצרי והעוצמתי שעלולה להביא איתה הפתעות לא נעימות. על פניו זו אחת הזויות היותר אלימות שיש לנו, אם כי זה לא אומר שהאלימות הזו תתפרץ בהכרח. מה שכן, זה הולך להיות שבוע טעון מאוד, וכל גיץ קטן או מלה שלא במקום עלולים להביא איתם מלחמת עולם קטנה, אם ביחסים ואם בדיאלוג עם העולם, ואפילו בעולם עצמו.

פלוטו הכוחני עלול לגרום ללא מעט מאתנו לעשות שטויות ולייצר דרמות עסיסיות שמהם קשה לחזור, אם באמת נקשיב בעיקר לבלוטת האדרנלין שלנו ולא להגיון ולשכל הישר. מצד שני, פלוטו מביא איתו אלמנט מעניין אחר: חשיפה של סודות, העלאת אלמנטים שהיו קבועים מאחורי הקלעים למודעות האישית או הציבורית, ובנוסף גם יכולת לערוך שיחות עומק כנות וישירות, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו עם רמת המודעות בצירוף לקיחת האחריות שלנו גבוהות במיוחד.

השמש מול פלוטו – זו זוית טעונה מאוד, שמביאה את האנרגיה הטעונה הזו גם ליחסים ההרמוניים שלנו.
אבל. אם נדע לשים את המעורבות הרגשית הזו בצד כשאנחנו באים לקבל החלטות משמעותיות, אישיות או פיננסיות, נוכל לצלוח אותה בשלום.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, עקרב, סרטן, גדי, מאזניים, טלה, דלי ושור.

המעבר הרגשי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל שור עליו היא שולטת, למזל תאומים האחראי בעיקר על כל מה שקשור לתקשורת שלנו. במזל שור הביאה איתה ונוס רגיעה יחסית לדיאלוג הזוגי ולנושאי כסף, כשבחוץ השתוללו סופות בדמות זויות לא קלות של מרקורי מרס ואורנוס. כן, כיף היה להתכרבל עטופים בפוך מתחת למזגן, להרגיע את הגוף ואת הלב, מכל האקשן ששורר בשבועות האחרונים. אבל במזל תאומים זו כבר אופרה אחרת: כעת כל מה שקשור לרגש עובר למילים. כן, ונוס שלנו במזל תאומים היא מילולית ותקשורתית במיוחד, ואולי משום כך גם היחסים הקרובים שלנו יהיו כעת לא רק מגע או פיצוצי תקשורת או פלירט סלולרי אינסופי, אלא גם שיחות מודעות ארוכות אל תוך הלילה בשלולית האור הצהוב במטבח על כוס קפה, שיחות חיזור אינסופיות על חוף הים או במדיה לסוגיה, וכל מה שמורכב ממלים – ומה שהן יכולות לעשות.

ונוס היא כוכב שעוסק בקרבה, אבל במזל הקשור ליסוד האויר כמו מזל תאומים, הקרבה הזו מעט מתרחקת, ונשארות רק המלים כדי לבנות את הקשר, במקום החיבוק. למרות הקושי, זה יכול לעבוד, אם כדי להגיע לקרבה אמיתית נצטרך קצת יותר מהמלים הרכות של ונוס, ללא ספק, ואם זה לא יקרה - אפשר פשוט לחכות עד שהיא תעבור עוד כמה שבועות למזל סרטן, ושם זו תהיה כבר שוב, אופרה אחרת.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל סרטן הרגשני, למזל אריה האסרטיבי. וכך גם תיראה התקשורת שלנו. כן, חודש דביק למדי עבר על כוחותינו, כשהמעורבות הרגשית הגבוהה בגלל מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן גבתה מחיר לא קטן ביחסים, והקצינה כל מלה שאמרנו, וכל חיבוק שחיבקנו – או ויתרנו עליו. זה היה לא קל. אבל מרקורי כוכב התקשורת שלנו הוא הראשון שמשתחרר ממלכודת הדבש הזו במזל סרטן, מצליח להשתחרר ממצבי הרוח המשתנים במהירות ומהאופוריה והרומנטיקה או מגלשת הדכאון, ופורץ בשמחה אל מזל אריה, השייך ליסוד האש.

כאן כבר יש שינוי: אולי דיפ אינסייד נרגיש את הכובד הרגשני הזה, אבל כלפי חוץ נוכל כבר לראות השבוע איך חוזרת לאיטה ההתלהבות והשמחה, לפחות בתקשורת עם אחרים, ואיך יזמות תקשורתיות שמחות יכולות אכן להניע צד מתלהב ושמח, ומכאן גם לשנות את הכובד הרגשי שנמצא עמוק בפנים. מרקורי במזל אריה מביא איתו תקשורת נרגשת הזקוקה לסיפוקים מיידיים, אך לא מתחשבת כל כך במצבי הרוח המשתנים שלנו כפי שקורה עכשיו, אלא משנה דברים תוך כדי פעולה ועשייה. אכן, אקשן – זה שם המשחק עכשיו. אם נצליח לשים את הלב בצד ולתת לראש להידלק על משהו, להניע את המנוע הפנימי מתוך התלהבות וריגוש ולצאת לעשייה ובעיקר ליזמה – גם מצבי הרוח ישתנו בהתאם, ואז, כמו תמיד כשמרקורי נמצא מספיק זמן במזל אריה, יופיע גם החיוך. בשאיפה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, אריה, דלי, שור ועקרב.

ריצה בים. ShutterStock
שיחות חיזור אינסופיות על חוף הים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן הרגשי, ועדיין נמצא ברוב השבוע תחת זוית העימות עם פלוטו היצרי. שבוע עמוס וטעון לפנינו, וחשוב לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לאבד את הראש כשדברים יוצאים משליטה. שמרו על עצמכם.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם יוצאת מהמזל שלכם, אחרי חודש שבהם הביאה אליכם לא מעט פינוקים ואפילו צמיגון באזור הכרס, ועוברת לבית הכספים שלכם. הגיע הזמן לטיפול שורש אמיתי בכל נושא הכספים, אך גם לזהירות מיוחדת מבזבוזים שלא לצורך.

תאומים
אחרי חודש רגשני ודביק במיוחד ובעיקר לא יציב עם נדנדה של מצבי רוח, עובר מרקורי שליט המזל שלכם למזל אריה השייך ליסוד האש, ומתחיל לייצב את השורות. כן, הגיע הזמן לשים קצת את הרגש בצד, ולהתמקד בעובדות. זמן מצוין להגדיר מטרות ולהתמקד בבצוע.

סרטן
מקבץ כוכבים גדול במיוחד עדיין שוהה במזל שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם לפעול עכשיו בכמה וכמה כיווני פעולה שונים ואפילו סותרים... מרקורי כוכב התקשורת יוצא בהמשך השבוע ועובר לבית הכספים שלכם, ומאפשר לכם מבט בוחן וחכם על הנעשה בחשבון הבנק.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית של עימות לא קלה עם כוכב פלוטו העוצמתי והיצרי, מיקום שעלול להביא איתו ויכוחים חילוקי דיעות ואפילו עימות או שנים מול אנשים שחושבים אחרת, או כועסים ומתוסכלים. במקום לריב, חפשו את המכנה המשותף, ונסו לפעול ביחד.

בתולה
ונוס עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, ומעבר לבונוסים החביבים שהיא מביאה איתה כמו עלייה במידת הפופולאריות שלכם ובעוצמת הקסם האישי, היא גם מאפשרת לכם לעשות עבודת עומק בכל מה שקשור לתדמית שלכם מול העולם. זמן מצוין לדיאלוג פורה עם סמכויות.

מאזניים
אחרי חודש מעשי אך איטי ומייגע, נדמה שהחיים מעבירים סוף סוף הילוך: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים, והקלילות חוזרת אליכם בדלת האחורית. הנה מגיעות המלים החכמות, והיכולת שלכם לנווט בחכמה במצבי לחץ. זמן מצוין להחלטות העוזרות להרחיב אופקים.

עקרב
אחרי כחודש שבו עזרה לכם ונוס לשפר עמדות בכל מה שקשור לתחום הזוגי וליחסים הקרובים שלכם, היא עוברת למזל תאומים, וכעת חשוב להזהר בפעילות הכלכלית והכספית שלכם, ובעיקר חשוב להזהר מהחלטות פזיזות. חשבו פעמיים לפני כל החלטה והחלטה.

קשת
מעברו של כוכב מרקורי למזל אריה ידגיש בתקופה הקרובה את התקשורת השמחה שלכם, ואת היכולת שלכם ליהנות מטיולים ומשיפור יחסים עם חו'ל. זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות שלכם בתקופה הקרובה. ונוס מצידה מביאה איתה קצת יותר אהבה ליחסים..

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן שממול מתחיל להתרוקן סוף סוף, ומעברו של מרקורי למזל אריה מסמל בעיקר את הצורך להזהר בדרך התקשורת שלכם עכשיו מול העולם. הכל טעון מאוד, ומאבקי כוח ואגו עלולים לקלקל יחסים נאים. שמרו על פרופיל נמוך, והתמקדו בעובדות.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומזל דלי הידוע כחברי וחברתי מגלה בתוכו גם את היכולת להעמיק קשרים, לפתוח את הלב, לדבר בכנות ובאומץ על עצמו וחייו, ואפילו להתאהב. כן כן. זמן מצוין לתת מקום לאהבה בחייכם.

דגים
מעברה של ונוס הרגשית למזל תאומים, מביא איתו פרק זמן רגשי ונעים יחסית בכל מה שקשור לבית וליחסים עם המשפחה. זמן מצוין לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, להעמיק את הקשרים, ולקרב קצת יותר קרובי משפחה רחוקים. זמן להתמקד בתחושת הביחד.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully