וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזז עם קבלות: היילי בולדווין היא הנערה הרותחת של הקיץ

23.7.2017 / 8:02

היא כבר שלוש שנים מסתובבת בסצנת האינסטגרם / דוגמנות / איט-גירלז / בנות של, אולם כעת סוף סוף מתחילה לקטוף את פירות הבאזז המצטבר, עם טונות של תשומת לב תקשורתית וסימונים כנערה הנכונה בשטח וכאייקון של סטייל עם נימוקים מדויקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום ראשון ברשימת 100 הנשים הלוהטות של מגזין הגברים מקסים. היילי בולדווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא כבר שלוש שנים מסתובבת בסצנת האינסטגרם-בנות של-איט גירלס-דוגמנות, אולם כעת, בגיל 20, סוף סוף ניתן להגיד שהיילי בולדווין מתחילה לקטוף את פירות הבאזז המצטבר, עם טונות של תשומת לב תקשורתית וסימונים כ"נערה הנכונה בשטח". הבחורה שלרוב מתועדת כסייד-קיק של קנדל ג'נר, צעדה בחודש שעבר על מסלול התצוגה התוססת של מוסקינו בשבוע אופנת הגברים, וכמו כן ניתן למצוא אותה מככבת ומתראיינת על גבי השערים של מגזיני ELLE בריטניה ויפן ומגזין ג'ולי הגרמני, כמו גם בשער אותו היא חולקת עם מיס פיגי במגזין LOVE.

כל זה קורה אחרי שבמאי האחרון בחר מגזין הגברים מקסים להציב אותה בטופ רשימת 100 הנשים הכי סקסיות בעולם, כולל תמונת שער מפתה, כשבמקביל היא התנוססה על הקאבר של ELLE ברזיל שהגיע ישירות אחרי שער גיליון מאי ב-ELLE ארה"ב. כאמור, נסיכת הפרינט החדשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סטאר פאוור". בולדווין על שער החודש של מגזין האופנה ELLE בריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהתאמה, גם אתרי האופנה השונים מסקרים את האאוטפיטים שלה מכל עבר, וה"בריט" הכתיר אותה כאייקון של סטייל עם פירוט מנומק מדוע. הנה הסיבות: "היא יודעת שמעילי "אומייגד" יכולים לשנות הכול כשיש לך רק שתי שניות לזרוק על עצמך משהו" ונותנים כדוגמא את ז'קט האופנוענים מעור וניטים איתו היא מסתובבת לאחרונה. השראה נוספת מגיעה משיק הפסטיבלים שלה שמתרחק מכתרי פרחים היפיים עם התמקדות בטופים קטנים מסוג "ברלט", ג'ינסים בגזרה גבוהה ותכשיטי סטייטמנט במראה של "אלה".

השבחים על בחירת תכשיטים ואקססוריז ממשיכים מהבוץ של קואצ'לה אל השטיח האדום. "היא יודעת שהפרטים הקטנים הם הכול. עגילי חישוק מוזהבים ושרשרת שכבות הם הלחם והחמאה הקבועים אצלה, וכשיש הזדמנות היא מגבירה את הדרמה כמו בכובע כלוב הקריסטלים שחבשה בגאלת המט השנה".

עוד באותו נושא

שער זוגי של ג'יג'י וזאין הצית סערה - ומגזין ווג נאלץ להתנצל

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צועדת על מסלול התצוגה של מוסקינו בחודש שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך מציינים לטובה את בחירות משקפי השמש, את היכולת להחזיק איפור נועז בחוסר מאמץ, כמו גם את היכולת לדהור בפריטי בייסיק בגלאם של קוטור. גם במגרש הביתי של ריהאנה - משחקי פרופורציות - נתנו לה טייטל של "מקצוענית" בזכות בחירתה ב"פיס אחד שלוקח את הפוקוס" מבלי להיראות מגוחכת.

על הביקורות כלפיה שהיא "דוגמנית אינסטגרם" היא מגיבה בראיון ל-ELLE הבריטי: "כמובן שאני מקבלת כסף על פוסטים באינסטגרם ובטוויטר, אבל יש גבול לקרוא למישהי דוגמנית של רשתות חברתיות. אני קורעת את התחת כדי שייקחו אותי ברצינות בתעשיית הדוגמנות". והיא גם מוסיפה: "אני רוצה להיות דוגמנית, ואני לא חושבת שהייתי איפה שאני היום אם אנשים לא היו רואים בי משהו". שלל תמונות לשיפוטכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully