וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 18-24 ביוני 2017

אחרי שהתרגלנו לסופר אקשן דינמי אסרטיבי ובעיקר יזמי תקשורתי, מביא איתו השבוע הזה שינוי משמעותי במהלך הדברים, ובעיקר בתחושות שלנו. זה לא יהיה קל

אילוסטרציה. ShutterStock
הדרמות עלולות לחגוג בתקופה הקרובה/ShutterStock

אחרי חודש שבו שהו השמש ומרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל תאומים האסרטיבי ופתחו לנו לא מעט אפשרויות, דלתות וקשרים חדשים, שניהם עוברים ממש באותו היום למזל סרטן הרגשי מקום בו נמצא כבר כוכב מרס, ובבת אחת הופכת המעורבות הרגשית שלנו לא רק לדומיננטית, אלא גם לכזו שמכתיבה לנו את סדר הפעולות והיומיום, וגם קובעת את טיב ההחלטות שלנו כמעט בכל תחום, שלא לדבר על התחום הרגשי ומערכות היחסים.

מזל סרטן קשור בעיקר לצורך שלנו בבטחון רגשי, בעיקר שכזה המושג באופן ביתי ומשפחתי, או בודק את מקומות העומק האלה אצלנו. כל פלנטה שעוברת למזל הזה מעלה מאוד את סף הרגישות שלנו, לטוב ולרע, והרגשות הופכים קיצוניים מאוד, מה גם שהמצאות כוכב מרס כאן עכשיו בהחלט מקצינה את התהליך הזה עוד יותר.

זה טוב או רע ליהודים? ובכן, אלה מאתנו שהיומיום שלנו מופעל בסגנון הפולני של רגשות אשמה ועשייה רגשנית, ירגישו בבית. אלה מאתנו שזקוקים לחשיבה צלולה ולשיקול דעת אובייקטיבי אמיתי, עלולים להרגיש תסכול מסוים כשהפקטור שקובע את דרך ההתנהלות היומיומית שלנו משתנה, והופך נוסטלגי, דביק, רגשני ולא יציב.

מי כן יחגוג? אלה מאתנו שאוהבים את הסגנון הדרמטי, הסוער, ואת האפס אנד דאונס הקיצוניים שגורמים להם להרגיש שהם חיים בעוצמה, אבל בפועל מתנהלים בסוג של פול גז בניוטרל. כן, הדרמות עלולות לחגוג בתקופה הקרובה, וכדאי לשמור על פרופורציות ולא לנתק קשרים בגלל הצורך לומר את המלה האחרונה, ולרכב בזעם צודק את תוך השקיעה. רצוי. לא אמרתי שזה לא יקרה. אם כן – קצת סלחנות לעצמנו לזולת ואפילו לכוכבים, לא תזיק.

אישה עצובה. ShutterStock
קצת סלחנות לעצמנו לזולת ואפילו לכוכבים, לא תזיק/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת בזוית של עימות לכוכב סטורן.
2. השמש עוברת למזל סרטן.
3. מרקורי עובר למזל סרטן.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לכוכב סטורן הנוקשה. על פניו זו זוית מכבידה למדי, שכן היא מאפשרת לנו להתבונן לעומק ובאופן צלול וברור בצד המעשי של חיינו, בין אם המדובר בפן הכלכלי שלהם, ובין אם המדובר בפן התקשורתי-רגשי. מעניין.

כן, מעניין, אבל לא ממש קל. סטורן מכריח אותנו לא רק להגיע למסקנות אמיתיות בלי פוזות או משחקי אגו, אבל פעמים רבות עושה זאת דרך התפקחות מכאיבה הקשורה להחלטות מעשיות שקיבלנו, אכזבות שאנו חווים בתקשורת שלנו עם אחרים, או קושי שמתגלה פתאום בחשבון הבנק, ומוכיח לנו שאנחנו לא ממש מעשיים כמו שחשבנו, ויש עוד דרך לא קצרה לסגור את האוברדראפט המתהווה ממש מול עינינו. הזווית הזו עלולה להביא איתה גם פה ושם עימותים עם שלטון החוק, ומומלץ לוותר על בירה אחת נוספת לפני שנוהגים, ולא להתעקש לנסות ולתפוס את הצהוב ברמזור.. שלא תגידו שלא אמרתי.

מצד שני, זהו זמן טוב לשיקול דעת אמיתי, אלמנט שסטורן מביא איתו למי מאתנו שמוכן לקחת אחריות טוטאלית על ההחלטות שלנו, ולחשיבה פרקטית ארוכת טווח וגם להחלטות שמתקבלות בעקבותיה. זה אולי הבונוס האמיתי של הזוית הזו – היכולת לשקלל באופן חכם את הפלוסים והמינוסים של כל סיטואציה והחלטה, ולבחור בדרך הנכונה והמעשית, גם אם היא לא קלה במיוחד.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, קשת, ודגים, וכמובן סרטן וגדי.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל תאומים למזל סרטן. השמש מייצגת את המקום שבו מדגיש היקום את הצורך לפעול ממנו, ואת סגנון הפעולה. במזל תאומים הדגישה השמש את היכולת שלנו לפתוח ערוצי תקשורת חדשים עם העולם, ולהשתמש בכל מנגנוני התקשורת שלנו כדי לפתח קשרים חדשים, או להעביר את המסרים שלנו לאחרים.

במזל סרטן מדגישה השמש את הצורך שלנו בהגנה על רגשותינו העמוקים ביותר. מזל סרטן נמצא במפה הקלאסית בנקודה הנמוכה ביותר במפת הכוכבים, אותה נקודה שבה נמצאים רגשותינו הראשוניים ביותר. לא בכדי מייצג מזל סרטן את האוירה סביב הלידה והאוירה בבית, ובסגירת מעגל החיים גם את האוירה סביב המוות. אלה הנקודות הקריטיות ביותר בחיינו, ואולי גם הרגישות ביותר, אותם אנו נושאים איתנו לכל מקום, כמו צב רגשי ששריונו מגן על בשרו הרך מפני פגיעותיו הרגשיות של העולם.

אולי משום כך מייצג מעברה של השמש למזל סרטן את הצורך שלנו לבצר את חיי המשפחה, להשקיע בבית ובסביבתו, ובעיקר לשדרג את חיי הרגש שלנו שאנו חווים בתוך גבולות מוגדרים אלה, אלמנט שמשפיע באופן טבעי ומיידי על כל שאר החלקים בחיינו באופן מודגש. שיפוצים בבית? שדרוג יחסים עם בני המשפחה? קניית בית או מעבר דירה? כל אלה ועוד עשויים לסמל את המעבר הזה.

מי בעיקר יושפע ממעבר השמש? מזלות אריה, סרטן, דלי, גדי, שור, עקרב, מאזניים וטלה.

התקשורת שלנו – גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל סרטן הרגשי, אחרי חודש של תקשורת נלהבת ואסרטיבית במיוחד עם כמה קשרים מעניינים, וכמה וכמה מפגשים מרתקים בשבועות האחרונים. התקשורת של מרקורי במזל סרטן מאבדת מעט מאיכותה הטבעית במזל הזה. תקשורת היא בעיקר היכולת שלנו לתרגם לסמלים את המסרים הפנימיים שלנו, כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים, ובד בבד גם לתקשר עם המציאות כדי לקבל את המסרים שלה שמגיעים מבחוץ, להפנים אותם, ולפעול בהתאם.

כשהמעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד במזל סרטן, אין ספק שהתקשורת שלנו שאמורה לפעול בתחומים כל כך רבים בחיינו, הופכת סובייקטיבית ומוגבלת. הרגשות תופסים שליטה כעת, ומנווטים אותנו לא בהכרח למקומות שאליהם רצינו להגיע, אלא לפי הקריזות של הלב, האגו, ובלוטת האדרנלין, לא באמת החבורה שאיתה נרצה לדרך מבחינה פרקטית או לקבל החלטות הקשורות לעסקים לכספים ליחסים ולחשבון הבנק.

מיקוד של כמה כוכבים במזל סרטן, לא רק של מרקורי ושל השמש אלא גם של כוכב מרס כפי שקורה השבוע, מראה על צורך חזק מהרגיל למקד את האנרגיה שלנו בחיי הרגש הפנימיים שלנו, כמו גם במערכות היחסים ובאנשים הקשורים אליהם, אבל במקביל גם גוברת ההשפעה שיש לאלמנטים האלה וליחסים שלנו על דרך קבלת ההחלטות הזו, והתוצאה עשויה להיות בהתאם. מרקורי במזל סרטן הופך כל תקשורת לרגשית מאוד, וכל החלטה לרגשנית. קשה לנו בזמן קשה לעשות עסקים או לנהל דיאלוג עם אנשים שאנחנו לא ממש אוהבים, ומצד שני אנשים שאיתם אנחנו מרגישים נוח ורוצים לנהל דיאלוג מעשי, הם לא בהכרח אלה שגם טובים לנו ולחיינו. קונפליקט שכזה.

אז מה עושים? קשה להתנגד לרגש כשהוא שולט, אבל אפשר בכל זאת לקחת מעט מרחק לפני ההחלטות הגדולות שלנו, להתבונן עוד רגע בדברים מבחוץ, להתייעץ עם אנשים חכמים בסביבה, ורק אז אולי לקבל את ההחלטה הנכספת. וזה אפשרי. בנוסף כדאי להתמקד לא רק באווירת ההחלטה, אלא בעיקר בפרטים הקטנים שמרכיבים אותה, בעיקר בפרטים המעשיים: הם אלה שיתנו לנו את הפרופורציות האמיתיות בסופו של דבר, שכן כאן הדברים יתורגמו לעובדות מעשיות, של כאן ועכשיו.

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של מרקורי שהופך מהשבוע לרגשני במיוחד? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
זוג. ShutterStock
כשהמעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן, והרגשות חוגגים, אם כי לאו דווקא בכוונים שאתם רוצים בהם. הכל הופך רגשי ורגשני, והטלה שלנו עלול להפוך לאלוף הדרמות האזורי. התמקדו במה שקורה ולא במה שמרגיש לכם, ונסו לא לייצר דרמות מיותרות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולהביא איתה רגעים נאים של הרמוניה, תקשורת נעימה, ולב פתוח לרווחה, גם עקב הזויות הנאות שהיא יוצרת השבוע עם כוכבים אחרים כדוגמת מרס או נפטון. זמן מצוין לשיתופי פעולה מכל סוג שהוא.

תאומים
השמש ומרקורי שליט המזל שלכם עוברים לבית החומר והכספים שלכם, וזה הזמן לעשייה ממוקדת פעולה בחשבון הבנק, ולחשיבה מעמיקה לטווח ארוך. זמן לחשוב פעמיים לפני כל הוצאת כספים, ולא לאפשר לרגש להפעיל אתכם במסע קניות גדול ומוגזם.

סרטן
מקבץ הכוכבים שבמזל שלכם הולך וגדל בהדרגה, ואיתו גדל גם העומס הרגשי והמעשי. נראה שהחיים מעמיסים עליכם לא מעט בימים אלה, וכדאי לחשוב פעמיים לפני שאתם לוקחים אחריות על מה שאין לכם בו מקום אמיתי. מצאו קצת יותר זמן פנאי לעצמכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן, והמעורבות הרגשית בבת אחת גדלה ותופסת תאוצה. נראה שדרך קבלת ההחלטות שלכם הופכת להיות מורכבת יותר כעת, וזהו זמן לשקול שוב ושוב את הדברים לפני שאתם מחליטים. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו.

בתולה
מיקומה של ונוס במזל שור מסמן זמן שבו כדאי להרחיב אופקים, ואם אפשר גם ליצור קשרים חדשים עם חו'ל, או לחשוב על לימוד של משהו חדש שיתרום לכם גם מעשית וגם רגשית. מרס שבמזל סרטן מאפשר לכם שיתופי פעולה עם אנשים שיזמה היא מלת המפתח מבחינתם.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל שור מגביר את התלות שלכם כעת בנושאי חומר וכספים, גם על חשבון ההרמוניה והקלילות האוורירית המוכרת. אולם החיים הם לא רק אוסף של מטלות פרקטיות, וכדאי למצוא זמן גם לשיחות הנפלאות, ולחיבוטי הנפש המוכרים.

עקרב
ונוס הרגשית ששוהה עכשיו במזל שור שממול המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מביאה איתה יכולת להעמיק קשרים רגשיים קיימים, בצד היכולת ליצור לכם קשרים חדשים אם הלב העקרבי הקשוח פנוי כעת. זמן מצוין לאפשר לאנשים קרובים להתקרב יותר.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול השבוע במזל סרטן, עלול לא לעשות לכם חיים קלים כעת. זהו מיקום רגשני במיוחד, שהופך את מצבי הרוח שלכם לנדנדה לא יציבה במיוחד. יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך להדגיש את הצורך בקשרים חדשים, הן מעשיים והן רגשיים, ובהרחבת המעגל החברתי.

גדי
זויות הפעולה שבין סטורן שליט המזל שלכם לבין השמש ומרקורי מתפוגגות בהדרגה, והחיים מאפשרים לכם לשחרר מעט את הלחץ, ולנשום עמוק. זמן טוב להתבונן מבחוץ במערכות היחסים שבניתם ובדיאלוג שלכם עם העולם, ולמצוא לכם זמן איכות לעצמכם בלבד.

דלי
מיקומה של ונוס הרגשית מדגיש את היכולת שלכם להשקיע עכשיו קצת יותר בכל מה שקשור לדיאלוג הביתי והמשפחתי, וליהנות קצת יותר מתחושת הביחד. זמן טוב לתת לרגש עדיפות גבוהה יותר, וליצור קשרים חדשים עם אנשים שאוהבים אתכם כפי שאתם.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן השייך כמו מזל דגים ליסוד המים, מעיר רגשות נרדמים, והופך את הצורך בריגושים לחזק במיוחד. זהו זמן טוב להתמקד בכל מה שקשור לרגש, דגיגים, רומנטיים שכמוכם: הגיע הזמן לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם, מבלי לריב עם אנשים אהובים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully