וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 11-17 ביוני 2017

הכובד חוזר כשהשמש יוצרת זוית של עימות עם סטורן הנוקשה שממול ומכריחה את כולנו לקחת פסק זמן ולהתייחס ברצינות לצד הכלכלי ולמחויבויות שלנו, כשסטורן מכביד את עולו

אהבה. ShutterStock
התקשורת שלנו הופכת לרגשית ורגשנית במיוחד/ShutterStock

השבוע התקשורת שלנו הופכת לרגשית ורגשנית במיוחד, כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצר זוית פעולה מדויקת עם נפטון, ועודף הרגשות הזה מקשה על קבלת החלטות מעשיות והחלטות בכלל.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש בזוית של עימות לסטורן הנוקשה.
2. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה לנפטון המטשטש ומערפל.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לסטורן המכביד המייצג את השופט המחמיר והחכם.
על פניו זו אינה זוית קלה, אבל יש לא מעט חכמה – ובונוסים – בצידה: היא מכריחה אותנו להתרחק מעט, לעשות חשבון נפש פרקטי, ולהתבונן לעומק הן במעשים שלנו, והן בנעשה בחשבון הבנק שלנו, כמו גם בדיאלוג המעשי של כל אחד מאתנו עם העולם וחוקיו. הזוית הזו תלווה אותנו לאורך השבוע, ותביא איתה מינון גבוה במיוחד של רצינות, אחריות וכובד ראש. זה בדיוק הזמן אכן להבין בדיוק היכן אנחנו עומדים מול העולם שדורש מאתנו נוכחות ואחריות, ובמקביל גם להתמודד עם הצד האחראי של כל אחד מאתנו ביחס לאלה שאיתו וביחס לחייו שלו, במטלות ובמחויבויות שלנו לאחרים ולעצמנו, כמו גם בצורך לבנות קרקע אמיתית ובטוחה שעליה נוכל לעמוד הן מעשית, והן רגשית.

סטורן פועל פעמים רבות באופן הפוך, ומפעיל את הפחדים והחרדות שלנו כדרך להכריח אותנו לנקוט עמדה, ובעיקר לעשות. כן, עשייה היא האישו עכשיו, החל מסגירת אובדראפט וכלה בתרגום הרעיונות והיזמות שלנו לקביעת עובדות בשטח, ונוכחות של כאן ועכשיו. סטורן לא משחק משחקים של כוונות: הוא דורש פעולות ותוצאות – עכשיו. מהמקום הזה הוא לא חביב וסלחני, אלא שיפוטי וביקורתי ומפעיל בדיוק את הצדדים האלה אצל כל אחד מאתנו לגבי חייו וחיי אלה שאיתו המשיקים לו. שבוע של חשבון נפש אמיתי מצפה לנו: ככה שנהיה כנים ואמיתיים יותר ולא נטייח את הדברים למען האגו, כך נוכל גם להסיק מסקנה או שתים, להפעיל אסימון ומכאן גם לקחת אחריות – מלת מפתח נוספת של סטורן שלנו – ולפעול בחכמה ובאחריות. זה לא יהיה בהכרח קל, אבל אם זה היה קל מן הסתם כבר היינו עושים את זה, ולא דוחים את זה, נכון?

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, גדי, תאומים, קשת, דלי, סרטן, דגים, בתולה, ובעצם.. כולנו.

התקשורת שלנו השבוע – זו עלולה להיות לא קלה השבוע, ובמרכזה קונפליקט מסויים בין שכל – לרגש.
המצאותו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל תאומים היא מיקום מצוין לכל אלה מאתנו שרצו לדבר ולא גילו בתוכם את האומץ הכנות או הצד הישיר שיודע לנהל דיאלוג אמיתי בגובה העינים: כעת בדיוק הזמן לעשות את אלה, וגם לראות פירות.
אבל... זוית הפעולה שיוצר מרקורי כעת עם כוכב נפטון הרגשי, עלולה להיות מעט בעייתית: כוכב נפטון ממסמס את החדות המילולית שלנו כמו גם את הכוונות הבסיסיות שלנו, מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מאוד, והופך הכל לרגשי ואישי מאוד. במצב כזה אנו עלולים להתקשות לתקשר באופן חכם או אובייקטי מתוך שיקול דעת אמיתי, אלא יותר להגיב רגשית ולפעול מתוך חשקים או סלידה ומניעים אישיים כמו משחקי אגו למיניהם, וכך לפספס את המטרה או לקבל החלטות חכמות באמת.

מה כן חיובי בזוית הזו? המעורבות הרגשית הגבוהה מעניקה לנו מינון גבוה במיוחד של אינטואיציה, תחושות בטן, ובעיקר דמיון ויצירתיות. אמנם נדנדת הרגשות תיקח אותנו בקלות מעלה מטה עם כל תזוזה של הלב, ותגרום לנו לאבד בקלות פרופורציות, אך מצד שני דווקא עכשיו קל להתרגש, להתאהב ואפילו לאבד את הראש, אלמנט שרבים מאתנו, בעיקר אלה שנמצאים בצד השכלתני של הסקלה, מתקשים לחוות, פריק קונטרולים שכאלה. אז מה עושים? מתמסרים לזוית אך מנסים להזהר ככל האפשר מתוצאות הלוואי שלה, ובמקביל מנסים גם להשאיר את הרגלים על הקרקע גם כשהראש – והלב – עפים להם לעננים, או לפחות קרוב אליהם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, ודגים.

נשימה עמוקה בעבודה. ShutterStock
שבוע של חשבון נפש אמיתי מצפה לנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל סרטן, ואתם מגלים שהמיקום הזה אינו קל: המעורבות הרגשית גבוהה עכשיו, והתגובות קיצוניות מתמיד, בעיקר בכל מה שקשור ליחסים עם אנשים קרובים. נסו לא לשבור את הכלים, ולא לאפשר לרגש לשלוט.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל שלכם, ויוצרת רק זוית חיוביות עם כוכבים אחרים. המסקנה – שבוע מצוין לפנינו, שבהחלט יתגמל כל שור שיסכים לעזוב את האחו המוכר לו ולבדוק אם אכן הדשא של השכן ירוק יותר.. זמן מצוין ליזמות חדשות מכל הסוגים, ולהעזה אמיתית.

תאומים
שבוע מעורפל ומבולבל מעט מצפה לתאומים הצלולים והחכמים שלנו. השמש אמנם ממשיכה לחגוג לכם יומולדת, אבל זוית הפעולה בין נפטון הרגשי למרקורי שליט המזל שלכם עלולה לגרום לערפול מטרות, ונדנדה רגשית של אפס אנד דאונס לא קטנה.. קצת סבלנות, וזה עובר.

סרטן
צעדיו הראשונים של כוכב מרס במזל שלכם גורמים למעורבות רגשית גבוהה במיוחד, שכן מרס מקצין כל רגש שהוא לפעמים עד הגבול, כך שהתגובות קיצוניות במיוחד, וההחלטות פחות אפקטיביות.. למרות הכל, נסו לשמור על פרופורציות, ותעלו בחכמה את האנרגיה החדשה.

אריה
על פניו זה שבוע מעניין מחכים ומכביד במיוחד, אריות: הגיע הזמן להתבונן לחיים בלבן של העין, מה שאומר שבוע רציונלי מאוד לפעמים גם על חשבון היכולת לרגש ולהתרגש, וחשבון נפש אמיתי בכל מה שקשור לעובדות, מעשים וכספים. התמקדו בפרטים הקטנים!

בתולה
מיקומו של כוכב מרס במזל סרטן מדגיש בתקופה הקרובה את היכולת שלכם לקדם תכניות ויזמות עם מוסדות וארגונים, אך גם עלול להביא איתו ריבים וסכסוכים על טריטוריה ומיקום. ונוס במזל שור מגבירה את הצורך בהסתכלות רחבת היקף, ואולי גם רצון בנסיעה קרובה...

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם מכריח אתכם להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, וגורם לכם לאבד מהקלילות האופיינית. אולם זויות מצוינות של ונוס עם כוכבים אחרים מצביעות על אפשרויות מעולות לשתופי פעולה מכל סוג שהוא. זמן להרחיב את המעגל החברתי שלכם.

עקרב
מיקומו של כוכב מרס במזל סרטן מכריח אתכם להרחיב אופקים, ומגביר את הצורך בבניית אזורי פעולה חדשים ושתופי פעולה עם אנשים חדשים ולא מוכרים. כן, הגיע הזמן להפתח לחשיבה מסוג אחר, ולאנשים שיכולים להיות שותפים ובני ברית לדרך.

קשת
כוכב סטורן הנוקשה שנמצא עכשיו בשלישון האחרון של מזל קשת, מכביד את עולו, וביחד עם זוית העימות מול השמש שמולו, מכריח את הצרצרים שלנו לשים רגע את הכינור, ולקנא בנמלה העמלנית... זמן טוב – למרות הקושי – לטיפול שורש בנעשה בחשבון הבנק שלכם.

גדי
זוית העימות בין סטורן שליט המזל שלכם עם השמש, מכריחה גם את הגדיים שלנו להכנס לחשבון נפש שעיקרו אני והצד הסוליסטי שלי, מול העולם שמצפה ממני לשתופי פעולה, ומאתגר אותי בתכניות גדולות. לא קל, אך מעניין...

דלי
השמש ומרקורי שבמזל תאומים מביאים איתם מינון גבוה של פתיחות, ורעיונות חדשים. ונוס הרגשית לעומת זאת שנמצאת במזל שור, משפרת את התקשורת המשפחתית, ומחזירה בעדינות את תחושת הביחד... השקיעו קצת יותר בבית, בסביבתו, ובבני הבית.

דגים
זוית פעולה לא קלה בין נפטון שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת, עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי בתקשורת עם הזולת, בהיעלבויות מיותרות, ובפרשנות לא נכונה של מלות ומעשי הזולת. המנעו משיפוט מוקדם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully