וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבטלה עושה טוב לסטייל: הלוק המטריף של מישל אובמה באיטליה

24.5.2017 / 7:56

בזמן שעפנו פה על הלוקים של מלניה טראמפ בארץ הקודש, מישל אובמה דהרה בחופשה בטוסקנה, והציגה מראה ריזורטי משוחרר מקודים ממלכתיים. בתפריט: ג'ינס קרוע, חולצה א-סימטרית, טופ חושף כתפיים מעוטר מלמלות, מכנסי פשתן, עגילי חישוק, תיק אלכסוני ובעיקר אטיטוד מגה-קולי

מישל אובמה במראה ריזורט במהלך חופשה באיטליה מאי 2017. טוויטר, צילום מסך
טופ שיקי עם "מאם" ג'ינס חתוך בקרסול וסנדלים שטוחים. מישל אובמה מעוררת השראה/צילום מסך, טוויטר

בזמן שהטראמפים מתעופפים בעולם באייר פורס 1 וכפופים לערימות של קודים ממלכתיים, האובמס ממשיכים בצום העבודה שכפו על עצמם מאז שנטשו את הבית הלבן. בימים האחרונים השניים דוהרים באיטליה, ועל פי הדיווחים מתאכסנים באזור סיאנה שבטוסקנה ב"בורגו פינוצ'יאטו וילה".

כפי שזה נראה כרגע, הסטייל הריזורטי המשוחרר של מישל משתפר מיום ליום. בוויקנד האחרון היא נצפתה מטיילת במונטלצינו עם חברים, כשהיא לבושה בג'ינס "מאם" לבן עם קרעים, באורך חתוך בקרסול, וטופ ורדרד-סגלגל א-סימטרי של המותג טהייה (בעלות 397 דולרים). האבזור המדויק כלל עגילי חישוק מוזהבים ותיק אלכסוני שהונח בול במקום הנכון ביחס לכתף החשופה, וגם משקפי שמש שחורים וצמידים על היד הפנויה מהשרוול.

עוד באותו נושא:
ובינתיים אצלנו: מה לבשו מלניה ואיוונקה בביקור בישראל?
כוחו של אייליינר: המאפרת של שרה נתניהו מדברת על הכל

מישל אובמה עם טופ חושף כתפיים במהלך חופשה באיטליה מאי 2017. טוויטר, צילום מסך
האובמס ממשיכים בצום העבודה שכפו על עצמם מאז שנטשו את הבית הלבן, וזה נראה משגע/צילום מסך, טוויטר

אתמול היא יצאה לסיבוב חושף כתפיים נוסף יחד עם ברק, ולבשה טופ פשתן לבן, עטור מלמלות וקשירות, מבית קלאב מונקו (בעלות 159 דולרים). את המראה הנינוח היא השלימה בעזרת מכנסי פשתן בצבע חאקי בגזרה גבוהה, תיק יד אדום של סימון מילר (דגם s846 מיני בירץ' ב-435 דולרים) ותכשיטים זהובים (של אליזבת' וג'יימס), עם אותם עגילי חישוק מהלוק הקודם.

בצילומים נוספים מאותו ביקור, נצפתה מישל משוטטת במדשאות הווילה ועליה קאפטן צבעוני, וכן ניחשתן נכון - חושף כתף. מופע הכתפיים של מישל בסיאנה ליווה את חמשת ימי החופשה המצולמת של השניים, בעלות משוערת של דולרים15,000 ללילה בבורגו פינוצ'טו, השייכת לשגריר לשעבר ג'ון פיליפס, ובה 22 חדרים בחמישה מבנים שונים, מגרשי טניס, כדורגל, ספא, בריכות שחייה וחדר כושר. אנחנו מפרגנות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מופע הכתפיים של מישל: תמונות נוספות מהחופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully