וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 21-27 במאי 2017

הגיע הזמן להעביר הילוך ואל מזל תאומים האסרטיבי שבו נמצא כבר כוכב מרס מעבירים גם את השמש כדי שחוסר השקט יתחזק והצורך לדבר, לשתף ולחזר ילך ויגבר. במקביל גם נוצרת זווית פעולה יצרית במיוחד בין ונוס לפלוטו כדי שללב לא ישעמם וזה יצור כמה דרמות סוערות

אישה מארחת חברים לארוחת ערב. ShutterStock
התקשורת הופכת להיות האישו המרכזי/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
השמש עוברת למזל תאומים התקשורתי
ונוס בזווית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל שור השייך ליסוד האדמה, למזל תאומים השייך ליסוד האוויר. מזל שור חיבר אותנו בעצם אל האביב, ואל כל מה שמאפיין אותו: המזל הזה מוריד אותנו אל הקרקע המתחדשת, אל הטבע, מקרקע אותנו, ומחזיר אותנו אל המציאות הטבעית שלנו, ואל הצד הפרקטי מצד אחד, וההסתכלות הרומנטית מצד שני: הגיע הזמן לקבוע עובדות בשטח ולגדל שרשים, אך בו בזמן גם לזכור את הלב, ולהתרגש מחדש ביחד עם התחדשותה של האדמה.

כן, קרקע, זה בעצם מה שהיה חסר לכולנו, אחרי החודש שבו היתה השמש לפני מזל שור, במזל טלה ביסוד האש, וקרקע כזו יש לנו עכשיו, במידה כזו או אחרת. אגב כדאי לשים לב שהשמש אמנם עוברת למזל תאומים, אך מרקורי כוכב התקשורת נשאר עדיין במזל שור, מה שאומר שגם אם הרצון שלנו כעת הוא לתקשר טוב יותר עם הסביבה או עם העולם, עדיין סגנון התקשורת והדרך שבה אנו מעבירים את המסרים שלה החוצה, היא מעשית מאוד, קשורה לעובדות ולא לחלומות, ועובדת על הכאן והעכשיו.

המעבר ממזל טלה למזל שור, מייצג את הצורך של התינוק אחרי שנולד, לקבל הזנה בריאה ותחושת בטחון של אוכל, מגע ובעצם כל מה שקשור לבטחון. הבטחון הזה שהוא בעיקרון רגשי, שבו התינוק חש מוגן בטוח ואהוב, יתורגם בבגרותו לנושאים הקשורים לחומר, כספים, ומגע חם ואוהב: שלושת אלה הם שנותנים לנו את תחושת הבטחון שאנחנו מחפשים בחיים, בעצם. כשהתהליך מושלם, השמש עוברת למזל תאומים: כעת התינוק הבטוח והמוגן לומד לדבר, לתקשר, להביע את עצמו, ולתרגם את הצרכים הרגשיים שלו למלים כדי שיוכל להסביר למה הוא זקוק, וללמוד גם איך להשיג אותם.

זה בדיוק הזמן שבו כולנו לומדים לשפר את התקשורת שלנו, ולתרגם צרכים רגשות מאוויים וכוונות למלים, כדי שנוכל להסביר אותם, ולתרגם אותם לעובדות בשטח. אולי משום כך הצד המילולי של כולנו הופך כעת מודגש ומשמעותי יותר, כשאנחנו חוזרים אל הבסיס התקשורתי של כולנו ויוזמים תקשורת כנה, ישירה, בונה אמון ומגדירה באופן מדויק את הצרכים שלנו.

תקשורת – זה שם המשחק כעת, עם הסביבה הקרובה, עם העולם סביבנו, ועם עצמנו. מרקורי כוכב התקשורת הוא זה ששולט על מזל תאומים, אבל כאמור הוא נמצא עכשיו במזל שור, כך שהמעבר הזה אינו שלם במידה מסוימת, ולמרות שהתקשורת הופכת להיות האישו המרכזי, הרי שמזל שור ממשיך לתפקד השבוע בחיינו מבחינת סגנון התקשורת, והדרך כמו גם הסמלים בהם אנחנו משתמשים השבוע כדי להסביר א עצמנו באופן מעשי, וקובעים עובדות בשטח ביחד עם היכולת לדבר עליהן ולהסביר למה אנחנו מתכוונים. מעניין.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, תאומים, קשת, דגים, בתולה, עקרב, אריה, דלי, ומכיוון שהשמש היא פקטור כל כך משמעותי בחיינו, מעשית וסמלית, הרי שבעצם כולנו.

הזווית המאתגרת של השבוע – זו זווית העימות בין ונוס הרגשית המייצגת גם את הפן הכלכלי בחיינו, לבין יופיטר כוכב השפע. זו זווית מעניינת של עימות, בין שני כוכבים שאמורים להיות מיטיבים. אם שניהם מיטיבים, כלומר השפעתם חיובית, כי אז, היכן העימות?

אז ככה: ונוס היא זו שאחראית גם על נושא הרגשות והיחסים וגם על התחום הכלכלי, בעוד יופיטר כוכב השפע קשור ליכולת שלנו להתרחב ולהתחבר לצד השופע של העולם, בין היתר דרך הרחבת אופקים, הרחבת אזורי הפעולה שלנו, הרחבת חשבון הבנק, וכן, גם הרחבת הצמיגים באזור הבטן, וזה קורה בפעמים שאנו לא ממש מקשיבים לצורך שלנו להרחיב את הנוכחות שלנו בעולם, ואז התסכול מביא איתו כמה צמיגונים מיותרים, סוג אחר של הרחבת (החגורה, מן הסתם..). זווית של עימות בין השנים האלה מביאה איתה חיבור רגשי עוצמתי בין הרצון לגדול לבין השאיפות הגדולות שלנו, תחושה נפלאה כשלעצמה, אבל התחושה הזו גם יוצרת קונפליקט בין הצורך שלנו בביטחון רגשי וכלכלי (ונוס) ובין הצורך ההרפתקני להעז, לדהור קדימה, לכבוש את העולם, ולקחת סיכונים (יופיטר).

רגע רגע. כולם מדברים על יופיטר כעל כוכב חיובי מאוד, שמביא איתו שפע ואופטימיות והצלחה ומה לא, נכון? אז היכן הסיכונים? זהו שבדיוק כאן. בתחושה הזו בדיוק. כן כן, יופיטר שלנו הוא לא רק כוכב חיובי שאיתו אפשר לקנות כרטיס במפעל הפיס ולהתעשר בגדול: יופיטר עוסק גם בלקיחת סיכונים, גם ובעיקר בגלל אופטימיות היתר שהוא מביא הגורמת לנו להרגיש שהכל אפשרי וההצלחה ממש בפתח. תחושה כזו גורמת למעורבות רגשית גבוהה מדי, ולשיקול דעת גרוע כשאנחנו באים לקבל החלטות, או לחתום על חוזים.

אולי משום כך כדאי ליהנות מהזווית הזו ומהאופטימיות ותחושת העוצמה והאפשרויות שהיא מביאה, אבל להיזהר כפל כפליים כשאנחנו אומרים כן בהתלהבות כשהדברים עולים על השולחן, ואם אפשר – לדחות את ההחלטות שלנו שעולות ממש עכשיו על שולחן האפשרויות לעוד שבוע אם אפשר, זמן בו הזווית תתפוגג לאיטה, ואפשר יהיה לבחון את הדברים לעומק בנחת, ללא הצפת האדרנלין שמביאים איתם ונוס ויופיטר שלנו.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, קשת, תאומים, טלה, סרטן, גדי, בתולה ודגים.

נשימה עמוקה בעבודה. ShutterStock
יופיטר מביא עמו שפע ואופטימיות, אך כדאי להיזהר/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
ונוס שוהה במזל שלכם, ומאפשרת לכם לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה להיכנס. אבל מיקומו של מרס במזל תאומים עלול לגרום לכם לפעול בפזיזות ובחוסר שיקול דעת, ולרוץ קדימה מהר מדי עם מסקנות תובנות וגם עשייה. עשו חושבים שוב ושוב לפני כל החלטה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת לזווית אמביציוזית במיוחד מול יופיטר כוכב השפע, והשור שלנו מקבל זריקת אמביציה רצינית, עם צורך לא קטן להרחיב אופקים שיתופי פעולה והרחבת עשייה בכלל. אמה מה, אופטימיות יתר עלולה להתנקם בכם עכשיו.. חכו שבוע לפני ההחלטות.

תאומים
מרס שנמצא במזל שלכם מביא איתו לא מעט אנרגיה ועוצמה לעשייה מכל סוג, אבל מרקורי שליט המזל שלכם ששוהה במזל שור פועל באיטיות, ויוצר קונפליקט בין הצורך לפעול לבין התקשורת שלכם שעוצרת וזקוקה לבטחון. נסו למצוא את שביל הזהב בין שתי המגמות.

סרטן
כוכב מרקורי שבמזל שור השבוע מאפשר לכם שיתופי פעולה נאים עם מוסדות וארגונים בחייכם, ושמה את הדגש על כל מה שקשור לשתף אנשים קרובים בתכניות וביזמות. ונוס ויופיטר לעומת זאת דוחפים אתכם למרכז האקשן: נסו לפעול בזהירות, ולנוע עקב בצד אגודל.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל תאומים ונראה שבבת אחת אתם מעבירים הילוך, וטסים קדימה. הגיע הזמן לצאת מהצד הריכוזי שלכם, ולמצוא לכם בני ברית הן מקצועית והן רגשית כדי לממש רעיונות ויזמות, אך לא להילחם על שליטה אלא לשתף.

בתולה
כוכב מארס טס קדימה בבית הקריירה שלכם, ומביא איתו דרייב עוצמתי במיוחד שמריץ אתכם קדימה מצד אחד, אך גם עלול להביא איתו כמה וכמה מאבקי כוח ואגו בגלל הצורך לומר את המלה האחרונה. פתרון בעיות - דרך שיחות של אחד על אחד, ובארבע עיניים.

מאזניים
יופיטר שוהה במזל שלכם ועוזר לכם לרוץ קדימה ולהתפתח, בעוד ונוס הרגשית נמצאת בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, ומריצה מולכם תכניות לעשייה משותפת. זמן מצוין לפעול ביחד, אולם להיזהר מאשליות ופנטזיות בגלל אופטימיות יתר, שעלולה להתברר כטעות בהמשך.

עקרב
מעברה של השמש למזל תאומים מקום בו נמצא גם כוכב מרס, מחייב אתכם למשנה זהירות בכל מה שקשור להחלטות מקצועיות והחלטות בנושאי חומר וכספים. חשוב במיוחד עכשיו להימנע מהוצאות גדולות על דברים שאין לכם בהם צורך אמיתי. היזהרו בכבישים.

קשת
האופטימיות מגיעה לשיא השבוע – בעיקר לקראת סופו – כשונוס נמצאת בזווית של עימות עם יופיטר שליט המזל שלכם. המיקום הזה מדגיש את הצורך שלכם להרחיב את היריעה ואת אזורי הפעולה, ועלול להפעיל בעוצמה את הצד ההרפתקני שלכם. חשבו פעמיים לפני כל החלטה.

גדי
ונוס ששוהה כעת באזור הבית והמשפחה שלכם ויופיטר שבבית הקריירה יוצרים ביניהם זווית מדויקת של עימות, ומכריחים אתכם לפעול בשתי הזירות האלה במקביל. חשוב כעת לנוע צעד צעד בין הטיפות, ולהשקיע במידה שווה בשנים, למרות העומס והמחויבויות שעליכם.

דלי
מעברה של השמש למזל תאומים מקום בו נמצא גם כוכב מרס, מביא איתו הקלה לדלי שלנו שגם הוא שייך ליסוד האוויר, ויוצר זרימה קלילה ונעימה של אנרגיה שמאפשרת לכם השבוע לעסוק בעיקר במה שאוהבים, עם אנשים שמרגשים אתכם. אהבה-זה כל הסיפור.

דגים
ונוס ממשיכה לנוע בבית הכספים שלכם, להביא איתה הוצאות לא קטנות והרבה פינוקים, וכדאי לא להגזים. השמש שמהשבוע במזל תאומים ביחד עם כוכב מרס ממליצה על השקעה רבה יותר בבית ובסביבתו, על שינוי אווירה בבית, ועל שדרוג היחסים בתוך המשפחה. בעדינות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully