וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 2-8 באפריל 2017

השבוע מככבת לה ונוס בשמי הכוכבים שלנו: היא ממשיכה בהילוכה האחורי הטורדני משהו שמכריח אותנו לשדרג את חיי הרגש ובמקביל את העולם הפיננסי שלנו ואת סולם העדיפויות שלו, ועוברת ממזל טלה האסרטיבי למזל דגים הרגשני

פרידות. ShutterStock
האם בחרתי בבן הזוג הנכון לי?/ShutterStock

תוך כדי המעבר ממזל טלה לדגים, פוגעת ונוס בתהליך החשיבה הרציונלי וגורמת למעורבות רגשית גבוהה בדרך קבלת ההחלטות הפרקטיות שלנו - ואגב כך גם חוטפת זווית מתסכלת מכוכב סטורן השיפוטי והנוקשה. אוף! שנאמר: עד מתי רשעים יעלוזו?

התהליכים המשמעותיים השבוע:
ונוס חוזרת למזל דגים
ונוס בזוית מדויקת לסטורן הנוקשה

המעבר המעניין של השבוע – זו חזרתה של ונוס שלנו בהילוך אחורי ממזל טלה האסרטיבי למזל דגים הרגשני והמעורפל. אין ספק שהרגשות שולטים בכיפה השבוע, והניהול הרגשי הזה רק מתחזק עם מעברה של ונוס למזל דגים. בעוד מזל טלה השייך ליסוד האש הוא אסרטיבי ופעיל מאוד, הרי שמזל דגים הוא רגשני מעורפל ולא החלטי, והמעורבות הרגשית הגבוהה הזו לא ממש עושה טוב לצד הפרקטי שלנו, כשהרגשות משתנים במהירות, והקרקע שמתחת לרגלים אינה נראית בטוחה כל כך.

אם נוסיף לכך את הילוכה האחורי של ונוס, נבין שגם המעבר הזה הוא חלק מהצורך שלנו בהתבוננות עומק אמיתית במערכות היחסים שפיתחנו לנו, וכעת – מהפן הרגשי יותר, ולא התבוננות במערכת עצמה. בעוד במזל טלה המציאות מכריחה אותנו לתת תשובות מהירות ולפעמים פזיזות למצבים אנרגטיים הדורשים פעולה, הרי שבמזל דגים החשיבה היא רגשנית יותר ולא ממוקדת בעובדות עצמן, ותוך כדי התהליך נשאלות שאלות כמו, האם בחרתי בבן הזוג הנכון לי? האם רואים אותי, מקשיבים לי או מכילים אותי? האם אני נמצא במקום הנכון?

מזל דגים מחזק את הצד המחפש באופן משמעותי זהות איפיון ושייכות, אלמנטים שלא מטרידים את מזל טלה שבו המציאות היא של כאן ועכשיו, ושואלת שאלות של כיוון עשייה ולא של מהות רגשית כזו או אחרת. לכן המעבר הזה עלול להיות לא קל לאלה מאתנו שנמצאים בתוך תהליכים אסרטיביים שעלולים להיקלע עכשיו לשיקולי דעת רגשיים ולא ענייניים, ולגרום לנו לקבל החלטות מוכוונות רגש ולא עובדות, בשיקול דעת שלא ממש משרת אותנו.

לשמחתנו התהליך הזה אינו ארוך, ובחודש מאי כבר נוכל להשתחרר ממנו ולחזור לאנרגיה היצירתית הרגילה, שבה קיים איזון בין עשייה לבין רגש: עד אז כדאי להתאזר בהרבה סבלנות וסובלנות, ולפעול באופן מדויק ויעיל תוך שאנו מכבדים את הצד הרגשי שעולה עכשיו, אך נותנים משקל משמעותי יותר לעובדות ולהגיון הבריא, הן ביחסים והן בנושאי חומר וכספים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, טלה, דגים, גדי, סרטן, עקרב דלי ואריה.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית שנמצאת בהילוך אחורי, לבין סטורן הנוקשה שבמזל קשת. ובכן, לא די שונוס שלנו נגררת אחורנית למזל דגים הרגשני מקום בו הרגש מעורפל אידיאליסטי ולא ברור, היא גם סופגת חבטה לא קטנה מסטורן הנוקשה שמוכיח אותה בדיוק בגלל זה, וגורם לרבים מאתנו תחושות של תסכול ואכזבה מיזמות שהתחילו לאחרונה ושעולות עכשיו על שרטון מציאותי לא קל, והעובדות בשטח טופחות על פנינו מליאות הציפיה.

סטורן הנוקשה הוא כוכב שעוסק בעיקר במימוש פוטניאל, ועושה זאת תוך שהוא יוצר מציאות ריאלית רגשית לא קלה הנוגעת במקומות עמוקים בתוכנו הקשורים למצוקה ולתחושת אחריות ומחוייבות יתר, או חוסר בטחון ביכולת השיפוט שלנו. סטורן מייצג גם פעמים רבות את כל מה שקשור לרשויות החוק ולרשויות בכלל כמו עיריה או ממשלה, ובעצם את החוקים עצמם המגדירים באופן מדויק את הגבולות שבתוכם אנחנו פועלים או מופעלים. עודף נוקשות מצד סמכויות או אנשים שבשליטה בחיינו – דמויות סטורניות הם למשל אנשים מבוגרים, סבים וסבתות, מנהלים אחראים ובוסים למיניהם בעיקר מהסוג הנוקשה והדורשני – ודווקא איתם אנו עלולים להתקל כעת, בעימות חזיתי או צדדי, בדיוק במצבים שבהם המציאות שמה לנו גבולות, ולא בהחלט גבולות נעימים במיוחד.

אולם, גם כאן אנו חווים סוג של לימוד מעניין, לימוד שמפגיש אותנו עם הגבולות הפנימיים שלנו או אלה שנמצאים במערכות שבנינו לנו, והצד הרשמי או הנוקשה הזה מכריח אותנו להגדיר מחדש את הגבולות האלה, ותוך כדי כך את המחיר שאנו מוכנים לשלם על היותם בחיינו, לטוב ולרע. תחושות של כובד ותסכול עלולות להגיע כעת גם ביחסים שלנו, כשמקומות רגשניים ואישיים מאוד נחשפים באופן מעניין למגבלות הפרטנרים שלנו ולנוקשות של הגבולות שלהם, או אולי לגבולות שאנו חווים מחוץ לנו דרך המערכות שאנו שייכים אליהם כמו העבודה, החוגים החברתיים שלנו, או מערכות היחסים: גם כאן דורש סטורן התייחסות אמיתית לגבולות ולמגבלות, והדיאלוג שלנו עם הגבולות והמגבלות שיש לנו בתוכנו מנוהל על ידי הדיאלוג החיצוני הזה, עם דרך מיקוד באגו ובמאבק לשמירת הזכויות שלנו, ואם בצורך להגדיר מחדש למה אנו מוכנים להתחיייב, ולמה עדיין לא. יהיה לא קל, אבל בהחלט מעניין.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, טלה גדי וסרטן.

זוג מתחבק במיטה. ShutterStock
זוג מתחבק במיטה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור המעשי, ומכריח אתכם להיות פרקטיים מתמיד, ולקבוע גבולות ברורים לפעילות שלכם. זוית מעשית בין מרס לנפטון, מאפשרת שתופי פעולה יצירתיים במיוחד עם אחרים.

שור
כוכב מרס ממשיך לשוט במזל שלכם ולהביא איתו דרייב חזק, והרבה מרץ ואנרגיה לעשייה. אולם מרס גם גורם לכם להיות תוקפניים יותר, והילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם מקשה על קבלת החלטות משמעותיות. סבלנות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שור, קצב הדברים מואט באופן משמעותי, והקלילות שמאפיינת את התאום המוכר שלנו מעט נעלמת. זמן לשים את הרגלים על קרקע איתנה, ולהתמקד לא במלים אלא בעובדות.

סרטן
מיקומם של הכוכבים מרס ומרקורי במזל שור, הופכים את הצד החברתי שלכם למודגש יותר השבוע, ומאפשרים לכם לעשות צעדים משמעותיים יותר מול מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב להרחיב את המעגל החברתי, ולא לריב עם חברים.

אריה
זה אחד השבועות היותר אמביציוזיים של הזמן האחרון, אריות: השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של עימות עם יופיטר כוכב השפע, אלמנט שעשוי להביא איתו תקשורת מעניינת ומרחיבת אופקים עם חו"ל, ויכולת להתרחב ולהשפיע. קחו יזמה.

בתולה
מיקומם של מרקורי ומרס במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה מקל עליכם במקצת לקבל החלטות מעשיות בתקופה הקרובה. חזרתה של ונוס בהילוך אחורי לבית הקריירה שלכם, עשויה לסגור מעגלים רגשיים שנשארו פתוחים. יהיה מעניין.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם חוזרת למזל דגים, וחשוב להזהר עכשיו מאשליות ופנטזיות בכל נושא ונושא. כעת הזמן להשתמש במיקום הזה ולהגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, אך להשאר עם הרגלים על הקרקע עד כמה שאפשר.

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, עקרבים, מה שאומר שהתקופה הקרובה תאפשר לכם לשתף את הפרטנרים שלכם במה שעובר עליכם, לפתור בעיות ביחסים, ובעיקר – לומר את הכל, ולא לשמור בבטן.

קשת
זה נראה כמו שבוע אמביציוזי במיוחד מבחינתכם: יופיטר כוכב השפע נמצא השבוע בזוית של עימות לשמש שממול, אלמנט שמביא איתו יכולת להרחיב אופקים ואזורי פעולה, ואולי גם לתכנן נסיעה שמחה ומיוחדת לתקופה הקרובה. יהיה מעניין.

גדי
מיקומם של מרס ומרקורי במזל שור מאפשרים לכם להיות יצירתיים במיוחד בתקופה הקרובה, כמו גם למקד את התכניות שלכם במה שאתם אוהבים במיוחד. זמן מצוין לפתוח את השריון הגדיי המוכר,לרגש ולהתרגש, ולתת ללב לדבר.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שור, והתקשורת שלכם בנושאי בית ומשפחה הופכת חמה ומדויקת יותר. הגיע הזמן לשתף את בני הבית ואנשים קרובים בתכניות שלכם לתקופה הקרובה, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש.

דגים
משהו מעניין מתרחש במזל שלכם השבוע, דגיגים: ונוס הרגשית חוזרת בהילוך אחורי לסבוב נוסף במזל שלכם, והיא תאפשר לכם לסיים תהליכים רגשיים של השבועות האחרונים, כמו גם לומר את כל המלים שרציתם לומר לאחרונה ולא אמרתם. תנו לרגש לדבר.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully