וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש ממולאים בשבת? הכירו את הסבתא הפאשניסטה הצעירה בעולם

27.3.2017 / 8:09

עם כל הכבוד לסבתא המטריפה שלכם, מצאנו בלוגרית אופנה עם שני נכדים שמסתובבת בעולם, דוהרת בבגדי מעצבים ומסקרנת את הרשת. מוכנים נפשית לגלות מהו גילה האמיתי? רק זכרו שהקנאה עושה קמטים

instgram

היא בלוגרית אופנה מצליחה שנראית כמו דוגמנית של ויקטוריה'ס סיקרט, יש לה 182 אלף עוקבים וביגוד ואקססוריז מבית מותגי העל הנחשקים - ואתם ממש לא הולכים להאמין לנו כשנגלה לכם שהיא למעשה סבתא לשני נכדים בת 47. כן, לסבתא הפאשניסטה הזאת יש ילדה בת 28 והיא נראית כל כך צעירה שווידאנו פעמיים שזו באמת היא בתמונות ולא הבת שלה.

ז'קלינה, במקור מסרביה, הפכה לכוכבת רשת בזכות המראה הבאמת בלתי ייאמן שלה, אך לא רק. היא מבינה היטב באופנה וסיפרה שאת הידע הרב היא צברה מניסיון חיים ומכל המקומות בהן היא הספיקה לגור - שוויץ, צרפת, פולין ונכון לכתיבת שורות אלו גם באיטליה.

לפאשניסטה המדוברת יש יותר מ-1,000 תמונות באינסטגרם שבכולן היא נראית כמו דוגמנית ולובשת בגדי מעצבים מכף רגל ועד ראש. "המטרה העיקרית שלי היא להעניק השראה לנשים ולעורר אצלן את הצד הפראי שלהן", היא כתבה.

בעוד שרבים מעריצים ומפרגנים, יש גם לא מעט שמקנאים. איך אפשר שלא בעצם? הגוף, הפנים והסטיילינג מוציאים עיניים לדוגמניות צעירות ממנה. את הפוסטים שלה היא מפרסמת תחת שני האשטאגים יוצאי דופן. באחד היא כותבת "#סבתאשאוהבתאופנה" ובשני "#לזכוראתסטפן" לזכר בנה שנדרס ונהרג בערב חג המולד, אותו היא מכנה "המלאך שלי". ז'קלינה סיפרה שמלבד לעסוק באופנה, היא אוהבת לבלות זמן איכות עם בתה.

עוד באותו נושא

אין סיכוי שתצליחו לנחש בת כמה הסינית ההורסת הזו

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully