וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים ביוש לסקיני, הפעם על אמת: הכירו את מכנסי הסלושי

22.3.2017 / 12:01

עידן הדיקטטורה של הסקיני ג'ינס מאבד את כוחו לטובת אופציה חדשה שמשתלטת על החלק התחתון - מכנסיים בגזרה רחבה ומשוחררת, באורך שכמעט נוגע בקרקע. ויקטוריה בקהאם ושרה ג'סיקה פרקר כבר אימצו לעצמן את הטרנד. מה איתכן? היו רפויות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויקטוריה בקהאם מציגה את הסלושי שלה לאביב 2017, בשבוע האופנה של ניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחרונה נדמה שעידן הדיקטטורה של הסקיני ג'ינס מאבד כוח לטובת אופציות חדשות שמשתלטות בשקט ובעקביות על החלק התחתון של המלתחה. אחת המגמות הרותחות הן מכנסי ה"סלושי" בגזרה הרחבה, הרפויה והמשוחררת, שמהווה תפנית של 180 מעלות מהסטרצ'יות החונקת של הסקיני. המכנסיים שכובשים את המסלולים, ובהתאם גם את אושיות הסטייל ברחובות, מעוצבים בגזרה אוורירית ומסתיימים באורך רחוק מהקרסול, אי שם בין סוליות הנעליים לקרקע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכנסי סלושי על המסלולים. מימין: דלפוזו, סטלה מקרטני וסלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת השגרירות ההורסות של הטרנד היא המעצבת חביבת המדור ויקטוריה בקהאם, שבשנה האחרונה מסתובבת כמעט רק ב"רילקס סלושי", בתוספת טופ מעדות האוברסייז כמו סריג קשמיר או חולצה גברית גדולה. כמובן שאפשר ללכת עד הסוף עם מראה החליפה ולצוות ז'קט גברי לטואטל-לוק, או לקחת דוגמה משרה ג'סיקה פרקר שהתאימה ז'קט עור שחור למראה אורבני יותר. אז אחרי שהשגנו אישור רשמי משתי איקונות סטייל, וגם מסלולי התצוגות מלאים בכאלה - האם אתן מוכנות לנסות גם?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

גזרת הסלושי כבר נחתה בחנויות הקרובות לביתכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully