וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק שמלת הכלה של בר רפאלי: פרידה ממעצבת קלואה

21.3.2017 / 14:19

בקרוב תיכנס קלייר ווייט קלר, המעצבת המוערכת של קלואה, לנעליו השיקיות של ריקרדו טישי - ותשמש כמנהלת הקריאטיבית של ז'יבנשי. זה בדיוק הזמן להיזכר בעיצובים הרומנטיים, בשיק הנונשלנטי, באלגנטיות המודרנית ובהשראה הסבנטיזית הנהדרת של בית האופנה הצרפתי בתקופתה

תצוגה של קלואה בפריז, 2017/אתר רשמי

בווידיאו: תצוגת סתיו-חורף 2017/18, הקולקציה האחרונה של קלייר ווייט קלר בקלואה. שבוע האופנה של פריז, מרץ 2017.

בשבוע שעבר הודיע בית האופנה הצרפתי ז'יבנשי על מינוי חדש: קלייר ווייט קלר תשמש כמנהלת קריאטיבית. המעצבת הבריטית שמאז 2011 תיפקדה כמעצבת הראשית של קלואה, נבחרה להחליף את ריקרדו טישי שעזב את ז'יבנשי לאחר 12 שנים בתפקיד.

ווייט קלר (46) שידועה בתעשייה כמי שמעדיפה לשמור על פרופיל נמוך, החלה את דרכה בקלווין קלין בניו-יורק ועם טום פורד בגוצ'י. במשך תקופה מסוימת היא הועסקה בבית האופנה של ראלף לורן. מ-2005 ועד המעבר לקלואה, היא שימשה כמעצבת ראשית ב"האוס אוף פרינגל", מותג סריגים בריטי שנוסד במאה ה-19, והצליחה להפוך אותו למותג מודרני. בקלואה היא שמרה על הקודים המסורתיים של המותג, אבל גם השיבה רוח של חיוניות ועדכניות שלא הייתה שם מאז ימי פיבי פילו. שמלת הכלה היפהפייה שהיא עיצבה לבר רפאלי מייצגת את חתימת ידה. הטופמודל הישראלית הייתה כלה בלתי נשכחת, בין היתר, הודות לעיצוב המחמיא של האופנה המוצלחת שלה.

בר רפאלי, עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
כלת קלואה בלתי נשכחת. בר רפאלי ועדי עזרא/צילום מסך, אינסטגרם

לאור העובדה שווייט קלר חסרת ניסיון בעבודה בבית אופנת קוטור, עבודתה בז'יבנשי צפויה להיות מאתגרת למדי. בנוסף, היא תצטרך להציג שמונה קולקציות בשנה, בניגוד לארבע שהיא הציגה בקלואה. כיוון שהיא עברה רק לאחרונה ללונדון עם משפחתה (יש לה שלושה ילדים), היא תנוע בקביעות על קו לונדון-פריז, שם מבוסס האטלייה של ז'יבנשי. עבודתה תחל רשמית ב-2 מאי וקולקציה ראשונה בעיצובה תוצג בשבוע האופנה בפריז באוקטובר השנה.

קלייר ווייט קלר בתצוגת קלואה האחרונה שלה, שבוע האופנה סתיו/חורף 2017/18, פריז, מרץ 2017. GettyImages
להתראות קלואה, שלום ז'יבנשי. קלייר ווייט קלר נפרדת בשבוע האופנה של פריז בתחילת החודש/GettyImages

האם היא תעמוד במשימה הלא פשוטה? הסברה הרווחת בעולם האופנה היא שכן. ווייט קלר צברה ניסיון רב בעבודה במסגרת בית אופנת-על, וכשרונה אינו מוטל בספק. הביגוד בעיצובה התחבב על ידועניות משני צידי האוקיינוס. השמלות הרומנטיות-זורמות, השיק הרפוי בנוסח שנות ה-70, האלגנטיות המודרנית והפוקוס הרך באופן כללי, מזוהים עם קלואה של תקופתה. מאז שהיא הציגה קולקציה ראשונה, עבודתה התקבלה באהדה רבה. בניגוד למה שקורה לא פעם עם עזיבת מעצב בית אופנת-על, קלואה נפרדו מווייט קלר ברוח טובה. "קלייר הייתה שותפה נפלאה בשש השנים האחרונות", אמר נשיא בית האופנה ג'פרי דה לה בורדוניי בהודעה רשמית.

אושיות הסטייל לובשות קלואה בעיצובה של ווייט קלר על השטיח האדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully