וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתקתק בבוקר ולעשות מייקאובר זריז בערב: איפור מהיר לאישה העסוקה

ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

23.2.2017 / 10:08

מעדיפה להקדיש את הזמן בבוקר להתארגנות? יש לך אירוע בערב ואין לך זמן להתייפייף מול המראה? מרוץ החיים אינטנסיבי ותובעני, אבל כמה צעדים פשוטים יאפשרו לך ליצור שגרת איפור שלא תבזבז לך זמן ותעניק לך מראה זוהר באופן קבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את לא חייבת לגזול דקות ארוכות מזמנך כדי להתאפר. מברשת מייקאפ של רבלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשים רבות נמנעות מלהתאפר בבוקר בגלל שהן לא רוצות לבזבז זמן יקר שיכול להיות מוקדש להתארגנות. אבל שגרת איפור לא חייבת להיות ארוכה ומייגעת, אם יוצרים הרגל קבוע בעזרת כמה מוצרים נוחים לשימוש אפשר להתאפר בתוך חמש דקות בלבד, ולהתחיל את היום כשאת נראית קורנת. והרי כשאת מרגישה טוב ומתחילה את היום שלך עם חיוך, היום שלך יעבור הרבה יותר טוב, לא? כך תעשי זאת:

שלב 1: התחילי במייקאפ - זה אולי נראה לך שלב ארוך יחסית אבל ברגע שאת מניחה מייקאפ על הפנים את מיד נראית קורנת יותר ובעלת פנים חלקות. בנוסף, המייקאפ יגן על האיפור שלך במהלך היום ולא ייתן לו לנזול או להימרח. אם את רוצה כיסוי עדין יותר, אך עם זאת לא מוכנה לוותר על טיפוח והגנה את יכולה להשתמש בקרם BB - הוא יגן עלייך מפני השמש, יטפח את עורך וייתן לו כיסוי. אבל בעיקר הוא יחסוך לך את זמן המריחה של שניים או שלושה תכשירים שונים. השתמשי בספוגית או במברשת ייעודית - הם יהפכו את המריחה לקלה, נוחה ומהירה ויתנו את התוצאות הטובות ביותר בזמן קצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייקאפ של רבלון לצד קרם BB של JUVENA/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלב 2: סומק - סומק במרקם קרם הוא דרך מהירה וקלה ליצור מראה בריא, בעזרת האצבעות הטפיחי מעט סומק בתפוחי הלחיים. המרקם הקרמי נספג בקלות ונותן מראה טבעי.

שלב 3: ברונזר - ראשית עלייך להחליט אם את מעדיפה ברונזר מאט למראה טבעי או נוצץ למראה זוהר. בעזרת מברשת עבה עברי במהירות על צידי הפנים, בצורה שמזכירה את הספרה 3: התחילי מצד המצח, המשיכי בחצי עיגול לעבר עצם הלחי ובאותה הצורה לעבר הסנטר. אל תשתמשי בהרבה חומר, הפעולה אמורה לקחת כחצי דקה והמראה שמתקבל שזוף וקורן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברונזר של חברת MAX FACTOR/מערכת וואלה!, צילום מסך
מסקרה היא הטריק הטוב ביותר של כל מאפרת מנוסה - היא יוצרת מראה מאופר ברגע ולא מצריכה מיומנות או טכניקה

שלב 4: מסקרה - השלימי את המראה בשכבה של מסקרה מעבה ומאריכה. מסקרה טובה תפריד את ריסייך ותיתן לעיניים מראה מודגש שימסגר את הפנים. מסקרה היא הטריק הטוב ביותר של כל מאפרת מנוסה - היא יוצרת מראה מאופר ברגע ולא מצריכה מיומנות או טכניקה.

שלב 5: השלימי בעזרת סירוק הגבות - הפעולה תסלק שאריות איפור ותיתן עוד מימד לפנים שלך, גבות מטופחות ממסגרות את העיניים ומקנות מראה סימטרי לפנים.
כל הפעולות לא אמורות לקחת מעל לכמה דקות. בנוסף, את תשימי לב כי אחרי שביססת שגרת איפור קבועה ומצאת את המוצרים שאת אוהבת ומכירה, הזמן שתצטרכי להקדיש לאיפור בכל בוקר יתקצר משמעותית.

תוספת מהירה לאיפור ערב:

את יכולה לבחור באחת משלוש הפעולות הבאות כדי לשדרג את האיפור שלך למראה ערב עמיד וזוהר בפחות משתי דקות:

אודם: הדגישי את שפתייך בעזרת עיפרון, אל תעברי רק על החלק החיצוני אלא מלאי בעזרת העיפרון את כל שטח השפתיים. מעליו הניחי אודם בגוון תואם. את יכולה להשתמש גם ב"צ'אבי סטיק" איתו תמלאי את כל שטח השפתיים לקבלת פיגמנט עמוק ללא הצורך בהוספת אודם - אל תפחדי מצבעים דומיננטיים, כאשר השפתיים הן החלק היחיד שבחרת להדגיש ויתר הפנים מאופרות במראה טבעי נוצר לוק מאוזן ונשי.

הברקות: ליצירת מראה בריא ושזוף העבירי בעזרת מברשת רחבה והוסיפי ניצוץ וזוהר על עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה ובאזור המחשוף. המראה שלך יישאר טבעי אבל קורן, בריא וזוהר.

צללית: הניחי צללית קרם נוצצת מעל לעפעף וטשטשי בעזרת האצבעות או מברשת ייעודית, צללית קרם נספגת במהירות ומאפשרת טשטוש מהיר ונוח יותר מצלליות אבקה. להשלמת המראה את יכולה לעבור עם עפרון בצבע דומה בצמוד לקו הריסים העליון ומעליו להטפיח שוב מעט צללית, שאפי למראה מעושן אך טבעי. השלימי בשכבה אחת או שלוש של מסקרה שחורה.

איפור. יח"צ, super pharm
עפרונות איפור של LIFE/super pharm, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully