וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 בינואר 2017

15.1.2017 / 10:19

אחרי חודש נוקשה, עוברת השמש למזל דלי הפתוח והחברתי. האם באמת מגיע שינוי באווירה? זהו שלא

גבר עצוב. ShutterStock
תחושת תסכול לא קטנה תמלא אותנו השבוע/ShutterStock

מרס כוכב היזמה והאקשן נצמד לסטורן הנוקשה, וגורם בכך לעצירת יזמות חדשות ומביא תסכול לא קטן לאלה מאתנו שהתרגלו לרוץ קדימה, ולא לעשות חשבון לאף אחד. השבוע לא הולך להיות פשוט יותר.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
כוכב מרס בצמידות מדויקת לסטורן
השמש עוברת למזל דלי

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות בין מרס כוכב היזמה והאקשן, לסטורן המכביד הנוקשה והדורשני. יש כאלה שקוראים לזווית הזו זווית של סטופ-גו, כלומר רצון לרוץ קדימה וצורך לעצור במקביל, סוג של פול גז בניוטרל, כמו שאומרים: הגלגלים מסתובבים במרץ, המנוע רוטט בציפייה, אך המכונית לא זזה... אוף!

ואכן, ככל שהשבוע יתקדם כך נרגיש יותר ויותר את כבדה של הזווית הזו, ואם לא נגלה אורך רוח יש סיכוי לא קטן למינון גבוה של תסכול, בעיקר כשיזמות עולות על שרטון או שהכול תקוע, ולא זז, או אפילו מאט את הקצב שאנו רגילים אליו. מה עושים? כאמור, מצטיידים במינון גבוה במיוחד של סבלנות, משייפים במרץ את הפינות (בלי לעגל), ואולי אפילו משקיעים את האנרגיה שלנו במשהו אחר, או נפגשים עם אנשים מעניינים, עד יעבור זעם.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, גדי, סרטן, מאזניים, דגים ובתולה.


המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל גדי הדורשני והקשוח, למזל דלי האוורירי השכלתני והחברתי. המזל הזה עשוי לעשות לכולנו טוב: השופט הביקורתי החמור שהיה שם למעלה סוף סוף זז הצידה, ומזמין אותנו לחזור ולנהל דיאלוג חברי יותר עם העולם שמסביב. זה בדיוק הזמן להרים טלפון או שנים לחברים שהסתגרו מול מפזר החום והתנור, לשבת בקפה מקומי ולפטפט בהתרגשות, לשתף במה שעובר עלינו, ולמצוא חברים חדשים בפייסבוק.

מיקום השמש במזל גדי מחבר אותנו אל הצד הסוליסטי והאמביציוזי שלנו, אך מותיר אותנו לבד כדי להתמקד בתכניות הפעולה ובעשייה בכלל. מעברה של השמש למזל דלי מחזיר אותנו אל הצד החברתי שלנו, ומחבר אותנו מחדש לשייכות לחברה ולקהילה.

כן, נרצה או לא נרצה, אנו מחולקים מכמה וכמה מעגלים חברתיים בלתי נראים אך מוגדרים היטב, שמספקים לנו את המזון החברתי המוכר כדי שנוכל אחר כך לנשנש אותו עם עצמנו, אחרי ששיתפנו בתובנות שלנו ובחיינו האישיים. השמש עוברת למזל דלי, והגיע הזמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלנו, שגם הם חלק בלתי נפרד מחיינו, וגם הם תורמים לנו הרבה כל כך, אם אכן נקיף את עצמנו באנשים הנכונים, במעגל פורה של התרגשות ושיתוף.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של השמש? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב ובעצם כולנו.

סלפי קבוצתי. ShutterStock
לחזור לנהל דיאלוג חברי יותר עם העולם שמסביב/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת למזל גדי, המאכלס את בית הקריירה שלכם, מחברת אתכם שוב למקום האמביציוזי הזה ולנושאי קריירה שעברו שינוי מסוים בגישה או בחשיבה. זה הזמן ליזמות חדשות ולגישה נמרצת והחלטית.

שור
השבוע הזה נפתח במעורבות רגשית גבוהה בגלל צמידות שבין ונוס שליטת המזל שלכם לכוכב נפטון. שיקול הדעת לא במיטבו, וכדאי להעביר את הפגישות והתכניות לאמצע השבוע או לסופו, אז מתבהרת התמונה. עוד קצת סבלנות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף לקצב הרגיל שלו אחרי שסיים את הילוכו האחורי, והוא עובר השבוע למזל גדי. זהו זמן להפשיל שרוולים, ולשדרג את כל מה שקשור לחומר וכספים, וגם את התכניות המקצועיות שלכם. אל תדחו לשבוע הבא.

סרטן
דיאלוג משופר בזוגיות וביחסים, ויכולת לשתף ברגשות את הפרטנרים שלכם ולדבר על הכול – את אלה עשוי מעברו של מרקורי לבית הזוגיות והיחסים שלכם להביא במינון גבוה, בתנאי שתרימו את הכפפה הזו, תסכימו לצאת מהקונכייה, ובאמת לדבר על הכול.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע כשהיא בזווית פעולה ליופיטר כוכב השפע והנסיעות, והאופטימיות חזקה במיוחד. אולם בהמשך השבוע מתפוגגת הזווית, ואתם יורדים בהדרגה חזרה לקרקע מעשית. זמן טוב לתכניות ארוכות טווח, ורק בזהירות.

בתולה
חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת ושליט המזל שלכם למזל בתולה, מדגיש את היכולת שלכם לחזור ולפתוח את הלב, לנהל דיאלוג יצירתי וכן עם העולם ועם האהובים עליכם, ולבטא רגשות עדינים ואפילו... אהבה, כן כן, אותה מוזרה. ובלי ביקורת, בבקשה!

מאזניים
הרגישות שלכם גבוהה במיוחד השבוע, עקב קרבתה של ונוס שליטת המזל שלכם לכוכב נפטון הרגשני והמעורפל, ולכן כדאי לקבל החלטות מעשיות ועסקיות רק במחצית השנייה של השבוע, אם אפשר. הימנעו מהוצאות גדולות שלא לצורך, ואל תבזבזו כספים.

עקרב
חזרתו של מרקורי למזל גדי השבוע המאכלס את בית התקשורת שלכם, הופכת אתכם לתקשורתיים במיוחד, והפעם התקשורת שלכם היא יותר אסרטיבית ויוזמת. זה הזמן להרים טלפונים שלא הרמתם בשבועות האחרונים, ולומר את כל המלים שנשארו עד כה בבטן.

קשת
כוכב מרקורי עובר למזל גדי המאכלס את בית הכספים שלכם, קשתים, ומאפשר לכם לעשות בדק בית אמיתי בכל מה שקשור לחשבון הבנק, אזור קצת בעייתי אצל הקשת האופייני בדרך כלל. ונוס ונפטון במזל דגים מעניקים רגעים מרגשים בבית ובמשפחה.

גדי
הגדי האופייני נחשב למזל מאופק למדי, וסגנונו הרגיל הוא די רשמי. זהו מזל מופנם וממוקד מטרה, אבל כשמרקורי כוכב התקשורת חוזר אליכם כעת הוא מאתגר אתכם תקשורתית, ומאפשר לכם לדבר לחלוק ולשתף באופן אקטיבי יותר, ובעיקר – ליזום: דברו – והרבה!

דלי
צמידות רגשנית בין ונוס ונפטון בבית הכספים שלכם עלולה להביא איתה אופטימיות חסרת בסיס בקשר למצב הכספי או הכלכלי, וכדאי לחזור לקרקע ובעיקר להיצמד לעובדות. מרקורי שנמצא מאחורי הקלעים עוזר כעת לנקות משקעים רגשיים, ולפתוח דרכים חדשות.

דגים
שלושת הכוכבים ששוהים עכשיו במזל שלכם – מרס ונוס ונפטון כשהשנים האחרים צמודים עד אמצע השבוע – מביאים איתם שבוע רגשני ופה ושם גם מעט דרמטי, כשמצבי הרוח משתנים במהירות ואיתם גם סדרי העדיפויות שלכם. החלטות חשובות – נסו לדחות לשבוע הבא.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully