וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 8-14 בינואר 2017

השבוע הזה מתחיל בצורה כוחנית למדי: השמש צמודה לכוכב פלוטו היצרי, והפתיל שלנו קצר במיוחד

שלג, חורף, קור, סערה. ShutterStock
מצבי הרוח הופעים קיצוניים ונעים בין אופוריה לתחושת לחץ וכובד/ShutterStock

הפתיח שלנו קצר ומשום כך עלולות להתרחש מיני מאבקי כוח מסוגים שונים בימים הראשונים של השבוע. אולם זוית הפעולה של השמש עם יופיטר כוכב השפע והצמידות בין ונוס לנפטון עשויים לשנות את קשת הרגשות מקצה אל קצה, ולהביא איתם בהמשך גם תחושות של שמחה ואופטימיות, אם כי לא ממש מבוססות.

מה כן חיובי השבוע? מעבר לאופטימיות שמביאה איתה זוית הפעולה בין השמש ליופיטר - מרקורי כוכב התקשורת שלנו מסיים לארוז, חוזר להילוך רגיל, ובהמשך גם חוזר למזל גדי ממנו ברח להרפתקה זמנית במזל קשת. זה סופו של כל כוכב סורר: להתחרט על סטוץ מזלי כזה או אחר בגלל מצב רוח הרפתקני פתאומי, לחזור למשמעת הגדיית הנוקשה כמו החרגול שמאפסן את הכינור עם בוא החורף, ולקרוא מחדש את כולנו לסדר.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע
השמש בזוית פעולה ליופיטר כוכב השפע
מרקורי חוזר להילוך רגיל, וחוזר בהמשך למזל גדי
ונוס בצמידות מדויקת לנפטון הרגשי

הזוית הקשה של השבוע – זו דווקא הצמידות בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשי אף יותר ממנה, אך מערפל ומטשטש את המטרות שלנו. זו אחת הזוית היותר בעייתיות של השבוע, אם כי אפשר לומר שגם הפחות מזוהות כבעייתיות. נפטון הרגשני הוא בעצם אוקטבה גבוהה יותר של ונוס הרגשית, וכשהשנים האלה צמודים נראה שהמעורבות הרגשית של כולנו מתחזקת מאוד, מצבי הרוח הופכים קיצוניים ונעים בין אופוריה לתחושת לחץ וכובד, וההחלטות שלנו לא נעשות מתוך שיקול דעת פרקטי דווקא אלא מתוך מערכת רגשית מסועפת ובדרך כלל גם ממש לא הגיונית.

הצמידות הזו עלולה להשפיע גם על הדיאלוג שלנו עם הזולת, ועל הזוגיות שלנו. מעורבות רגשית גבוהה כל כך מביאה איתה עליות וירידות קיצוניות בדיאלוג הזוגי, וחשוב לא להסחף באהבות פתאומיות או בהחלטות קיצוניות שעלולות להתחלף מהר מאוד תוך יומיים שלושה.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות דגים, שור, מאזניים, בתולה תאומים וקשת.

הזוית האופטימית של השבוע – כן, יש גם זויות כאלה, תתפלאו, וזוית הפעולה בין השמש לבין יופיטר כוכב השפע היא אפילו אחת החזקות שבהן. השמש, מיקוד הדברים, יוצרת זוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע, וכדרך כל זויות הפעולה היא אינה הרמונית, אבל הדחף שהיא יוצרת חיובי מאוד: להתרחב, להרחיב אופקים, ליצור תקשורת חדשה ובונה עם העולם, ולרוץ קדימה.

אולם כדרך כל הזויות מהסוג הזה האופטימיות הזו עלולה בקלות להפוך לאופטימיות יתר, מה שאומר שאין לה בסיס אמיתי, וביחד עם הצמידות בין ונוס לנפטון אנו עלולים להתאכזב קשות, ולפעול כנגד האינטרסים האמיתיים שלנו בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי, וקושי לראות את המציאות כפי שהיא, מעבר למשקפיים הורודות. התוצאה – כעס ותסכול, ולכן כדאי לחכות עם החלטות שמגיעות בזמן של זוית כזו, לפחות עד השבוע הבא.

מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות קשת, אריה, תאומים, עקרב, שור, דגים ובתולה.

חזרתו של מרקורי – כמו לוחם עתיק יומין חוזר מרקורי, הסמוראי שלנו, למזל ממנו עזב רק לפני כמה ימים בהילוכו האחורי, ולו רק כדי לסגור את המעגלים שלא הספיק לסגור בשלושת השבועות שחלפו, או לפחות לשדרג את תוצאת התובנות שלנו מהמעגלים האלה, ולפתוח דף תקשורתי חדש ומעניין יותר עם הזולת ועם העולם בכלל.

אולם לוקח זמן למרקורי להתיישר ועוד יותר לחזור לקצב הדברים שהיא לפני כשלושה שבועות, ולכן החזרה האמיתית של מרקורי גם למיקום וגם לקצב הטבעי שלו תהיה בעצם רק באמצע השבוע הבא. עד אז עדיין תיתכנה תקלות מסוימות במחשבים וכלי חשמל, ביטולי פגישות, ושכחת הסלולרי ארנק מפתחות ופה ושם גם את אותו אבר עגלגל שמונח על כתפינו, שנקרא ראש. אז זהירות עדיין, והרבה ממנה, למרות שאפשר כבר לראות איך הדברים מתחילים להסתדר לאט לאט.

מי בעיקר יושפע מהמהלך הזה? מזלות בתולה, תאומים, קשת, גדי, סרטן, מאזניים, ובעצם כמעט כל המזלות כולם.

זוג אוהבים. ShutterStock
לפתוח דף תקשורתי חדש ומעניין יותר/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לדשדש בבוץ הדביק של מזל דגים, ואתם לא ממש במיטבכם. מצבי הרוח משתנים במהירות ומביאים איתם כעסים פתאומיים, ודרמות לא קטנות. עוד קצת סבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת השבוע לכוכב נפטון הרגשני, ונראה שלשור הרומנטי קל מאוד לאבד עכשיו פרופורציות, כמו גם את החוש הפרקטי הטבעי שלו. החלטות מעשיות ונושאי כספים – דחו לשבוע הבא.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם סוף סוף חוזר להילוך רגיל, והגיע הזמן גם שמצב הרוח שלכם יתחיל להתייצב גם הוא. זה לא ממש יקרה השבוע, אבל אפשר כבר לראות את קצה המנהרה עם האור הקטן שמגיע.

סרטן
חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל גדי השבוע בהילוך רגיל, מבשרת טובות לסרטנונים שחוו לאחרונה אי הבנות וקצרים בתקשורת עם הפרטנרים ואנשים קרובים. הגיע הזמן לדבר, ולפתוח דף חדש.

אריה
השבוע נפתח ברגל שמאל כשהשמש שליטת המזל שלכם צמודה לפלוטו היצרי, וכדאי להזהר עכשיו ממלחמות ודרמות מיותרות. זוית הפעולה של השמש עם יופיטר מביאה איתה אמביציה חזקה: תנו לא להתבטא.

בתולה
צמידות רגשנית בין ונוס לנפטון בבית הזוגיות והיחסים שלכם עלולה למסמס גם את החומות והביקורתיות של הבתולה הקפדנית ביותר, אבל תכל'ס אלה עלולות להיות רק אשליות... התמקדו בפרטים הקטנים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב האשליות הגדול הלא הוא נפטון הגדול, ומי כמוהו עלול לגרום לכם להרגיש עליות וירידות באופן ששומט בקלות את הקרקע מתחת לרגלים. נשמו עמוק, והצמדו למוט האוהל.

עקרב
צמידות לא קלה בין השמש לבין פלוטו שליט המזל שלכם מלווה את השבוע הזה, ועלולה לפחות בחלקו להביא איתה ריבים וסכסוכים בגלל פתיל קצר ותגובות מהירות וקיצוניות. גלו איפוק ושליטה, למרות הקושי.

קשת
זוית פעולה בין השמש לבין יופיטר שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה שבוע אמביציוזי מאוד, עם כמה וכמה אפשרויות מעניינות להרחבת אזורי פעולה ולהתפתחות אישית. בדקו את הפרטים היטב לפני שאתם מתמסרים.

גדי
אחרי שבוע שבו עזב מרקורי כוכב התקשורת את המזל שלכם בהילוך אחורי בדלת הראשית, הוא חוזר בהילוך רגיל מהדלת האחורית. הגיע הזמן לומר את כל המלים שעצרתם בבטן בפרק הזמן הזה, ולא לעצור אותן.

דלי
צמידות דביקה בין ונוס לנפטון בבית הכספים שלכם עלולה לגרום לשבוע מבולבל מבחינה כספית, ולכן חשוב וצריך להזהר מהחלטות משמעותיות בנושאי חומר וכספים. נסו לא לערב רגשות, או דחו החלטות לשבוע הבא.

דגים
זה אולי אחד השבועות היותר רגשניים ומבולבלים של החודשים האחרונים, דגיגים: צמידות בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה בלבול מערכות, והחלטות גרועות. קצת סבלנות, וזה עובר.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully