וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 18-24 בדצמבר 2016

18.12.2016 / 9:32

השינויים של השבוע משמעותיים מאוד יחסית לשבועות האחרונים. גם השמש וגם מרס הם הכוכבים האקטיביים על פני גלגל המזלות, והאקשן כמו גם רמת האסרטיביות שהם מביאים איתם נוגע לכולנו

גבר מתלבט. ShutterStock
כל אחד מאתנו זקוק לרגע עם עצמו שבו יוכל להשקיף על כל מה שקורה בתחום הכלכלי ובמסגרות הפעולה בחייו/ShutterStock

מעברם של השמש למזל גדי ושל מרס למזל דגים, מזלות שנחשבים כמזלות פסיביים, מראה על אפשרות לעיכובים בתהליכים שהחלו בשבועות שחלפו, ואולי גם על הצורך שלנו לגייס יותר כוחות, פיזית ונפשית, כדי להתמודד עם מה שקורה. הילוכו האחורי של מרקורי מסמל לא רק עצירה אלא גם שנוי בכיוון. מהשבוע הדגש הוא בעיקר על ההווה והעבר, ולא על העתיד דווקא. יהיה מעניין.

התהליכים המשמעותיים של השבוע – כאן נפגוש שניים כאלה: את מעברה של השמש למזל גדי הקשוח, ואת מעברו של כוכב מרס למזל דגים הרגשני אך מעורפל ולא ברור, דווקא במקום שמרס זקוק לשקיפות צלילות ואפילו שמחה ברגעי האקשן. יהיה לא קל.

השמש עוברת למזל גדי – אחרי חודש אסרטיבי מאוד של השמש במזל קשת, שהתחיל עם כל השריפות בצפון ובחיפה ומסתיים בשריפה אחת גדולה בסוריה, עוברת השמש למזל גדי הקשוח השייך ליסוד האדמה.

המעבר הזה אמור לאתגר את כולנו להפסיק לרדוף אחרי אקשן מיותר, ולהתחבר לצד הפרקטי שבכולנו. השמש שמה את הדגש על הצורך שלנו לנחות על קרקע מעשית, להתמקד באמביציה שלנו, ובעיקר לקבוע עובדות בשטח שאיכשהו לא הצלחנו בחודש הקודם. זהו פרק זמן שבו כל אחד מאתנו זקוק לרגע עם עצמו שבו יוכל להשקיף על כל מה שקורה בתחום הכלכלי ובמסגרות הפעולה בחייו, להסיק מסקנה או שתים, לתת טיפול אמיתי לחשבון הבנק, ולייצב את השורות.

פה ושם ירגישו לא מעטים מאתנו שהם בודדים במערכה, אולי בגלל עודף מטלות שאנחנו מטילים על עצמנו בימים שכאלה, ואולי בגלל גישה פסימית וביקורתית שמביא איתו מיקומה של השמש במזל גדי. אז מה עושים? מורידים חלק ממינון הבילויים והכיף שלנו, משקיעים במחויבויות המקצועיות והאישיות שלנו באופן רציני יותר, ומסתכלים על העולם בעינים מעשיות. ולגבי הכובד? זה יתפוגג לו בהמשך, ככל שנהיה שם עבור עצמנו, נחזיר חובות, ונפעל באופן אסרטיבי למרות הקושי.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות גדי, מאזניים, טלה, סרט ודגים.

כוכב מרס עובר למזל דגים – המעבר הזה קצת יותר בעייתי ממעברה של השמש: מרס הוא כוכב יוזם ואסרטיבי במהותו, אבל במזל דגים משתנה סגנון הפעולה שלו, בעיקר בגלל מעורבות היתר הרגשית שבמזל דגים. אולי משום כך משפיע מאוד מרס על מצבי הרוח שלנו בתקופה הזו: עליות וירידות קיצוניות, תנודות אופוריה מזהירה ודכאון עמוק, וקושי לקבל החלטות שקולות כי שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו.

מרס אינו הרמוני בטבעו, ואנו עלולים לפגוש לא מעט דרמות וסערות כשהוא במזל דגים, מזל שמנוגד לאופיו הבסיסי. חילוקי דיעות, ויכוחים ועקרונות שעלולים לטרפד תקשורת כזו או אחרת בקלות יחסית צצים עכשיו, ואנו עלולים להסחף בקלות ולאבד את הראש, ובעיקר את היציבות שאנו זקוקים לה דווקא עכשיו. מה עושים? חושבים שוב על המלים שלנו,מנסים לא לקחת כל ויכוח או אי הסכמה באופן אישי מדי,ובעיקר סופרים עד עשר לפני שאנו מפרשים דברים לא נכון, ורוצים לשבור את הכלים, או להגיב בכעס מיותר.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, דגים בתולה קשת ותאומים.

ויכוחים בחיי הנישואים הכרחיים כדי לשמר את האהבה. ShutterStock
חילוקי דיעות, ויכוחים ועקרונות שעלולים לטרפד תקשורת כזו או אחרת בקלות יחסית צצים עכשיו/ShutterStock

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר השבוע להילוך אחורי בו ישהה כשלושה שבועות, כדרכו מדי שלושה חודשים. האירוע הזה קורה כאשר הוא כמעט צמוד במדויק לכוכב פלוטו היצרי, צמידות לא קלה שעלולה לגרום לנו לתגובות קיצוניות וחסרות פרופורציה לכל אירוע קל שמוציא אותנו מהשגרה או מההרגלים שלנו.

הזדהות יתר עם הרעיונות והמלים שלנו – זה אולי המכשול העיקרי בתקשורת שלנו כעת, אלמנט שגם מופיע במעברו של מרס למזל דגים הרגשי. כדאי לחשוב פעמיים לפני שאנו מפרשים את המציאות באופן מוטעה, ולוקחים כל דבר באופן לא פרופורציונלי למלים או לאירוע שגרם לכך. אם נוסיף לכך גם את הצורך לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם תוך כדי שינוי כיוון של עשייה, ונראה שלא מעט יזמות והתחלות של הזמן האחרון עולים עכשיו על שרטון ודורשים מאתנו בעיקר לשדרג פעולות הווה ועבר לפני שממשיכים שוב קדימה, נבין שהשבועות הקרובים לא יהיו קלים במיוחד, מה גם שכל זה קורה במזל גדי הביקורתי והשיפוטי.

מי בעיקר עלול לסבול כעת מביטולי פגישות, שכחה של חפצים אישיים ושינויים מרגיזים בסדר היום, אלמנטים שמופיעים בדרך כלל כשמרקורי פורץ בהילוך אחורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, גדי סרטן מאזניים וטלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
זוג מחזיק ידיים. ShutterStock
כדאי לחשוב פעמיים לפני שאנו לוקחים כל דבר באופן לא פרופורציונלי למלים או לאירוע שגרם לכך/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למזל דגים השבוע, וישהה שם כחודשיים. המעורבות הרגשית תגדל מאוד, והכל יהפוך מאוד אישי, ואפילו אישי מדי. מצבי הרוח עלולים לתפוס מקום גדול מתמיד בסדר היום שלכם. נסו להיות מדויקים ככל האפשר, ולא לריב עם העולם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי, כשהיא כמעט אינה יוצרת זויות עם כוכבים אחרים למעט זוית הרמונית עם יופיטר כוכב השפע. יתכן ותצטרכו מדי פעם זריקת מרץ כדי לעשות ליצור או ליזום, ולכן כדאי להיות בקשר עם אנשים שמחים שעושים, ועושים הרבה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר להילוך אחורי במזל גדי השבוע, אלמנט קצת מעצבן כשלעצמו, מה גם שמרקורי כעת צמוד לפלוטו היצרי ונמצא במזל גדי הקשוח...כן כן, הכוכבים לא קלים עכשיו עם התאומים, אבל משהו טוב יקרה כשבית הספר הזה יסתיים. סבלנות.

סרטן
הילוכו האחורי של כוכב מרקורי בבית הזוגיות והיחסים שלכם, לא יעשה לכם חיים ממש קלים בתקופה הקרובה, בעיקר ביחסים שבינו לבינה. זהו זמן טוב לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, לתובנות חדשות הקשורות ליחסים, ולפנויים-לתקשורת עם אקס או אקסית מהעבר.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם גמרה להתפרע במזל קשת, ועוברת השבוע למזל גדי שקורא אותה – ואתכם – לסדר. כן, הגיע הזמן להתארגן מחדש, לשנות סדרי עדיפויות – בעיקר של הוצאת כספים – ולהתמקד בצד הכלכלי של החיים, ובמסגרות הפעולה שבניתם לעצמכם.

בתולה
מעברו של כוכב מרס לבית הזוגיות והיחסים שלכם, עלול להביא כמה וכמה סערות ודרמות לדיאלוג הזוגי שלכם, וליחסים בכלל. מאבקי כוח ואגו עלולים לצוץ עכשיו בתקשורת של אחד על אחד, ולגרום לדברים לאבד בקלות פרופורציות. התמקדו בדברים הקטנים, ואל תנתקו קשרים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך להתמקד בצד היצירתי שלכם, כמו גם בצד הרומנטי. כן, הגיע הזמן לבטא רגשות ביתר קלות ולשתף בהם אנשים קרובים, ולתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם, מאזנאים.

עקרב
מיקומה של ונוס במזל דלי מצביע בעיקר על היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בבית בסביבתו ובבני הבית, עקרבים. קצת יותר אהבה ואמפטיה תחזיר את תחושת הביחד. הילוכו האחורי של מרקורי בבית התקשורת שלכם עלול להביא קצרים בתקשורת ואי הבנות. גלו אורך רוח.

קשת
השמש שליוותה אתכם כחודש ימים ועשתה לכם רק טוב, עוברת לבית החומר והכספים שלכם, קשתים, והגיע הזמן לעבודת עומק אמיתית על חשבון הבנק. מעברו של מרס למזל דגים לעומת זאת עלול לגרום לחוסר שקט בדיאלוג המשפחתי. אל תתעקשו עכשיו על המלה האחרונה.

גדי
מזל טוף, גדיים! השמש עוברת למזל שלכם וסוף סוף אפשר לחגוג גם לכם יומולדת. הגדי הקלאסי כמובן לא אוהב את כל הבלגן הזה ואוי ואבוי אם גם תגיע מסיבת הפתעה.. תתרגלו. מרקורי שעובר להילוך אחורי במזל שלכם,מאפשר לסגור מעגלים שמיצו את עצמם בחייכם.

דלי
ונוס שממשיכה לנוע במזל שלכם, דליים, מאפשרת לכם להתחבר מחדש לעולם הרגש הדליי – שהוא שכלתני בעיקרו, מעניין – ומשם גם לפעול אחרת. השמש ומרקורי במזל גדי עלולים להביא איתם עומס לא קטן מאחורי הקלעים. דברו שתפו ואל תשאירו כעסים בבטן.

דגים
כוכב מרס האסרטיבי עובר למזל שלכם, דגיגים, ואלה הולכים להיות חודשיים אסרטיביים ומלאי אנרגיה אבל לא קלים: מרס מביא איתו גישה כוחנית ותוקפנית, וחוסר סבלנות כשדברים לא קורים באופן שרציתם. אם תדעו לנצל נכון את האנרגיה שלו, תוכלו לטוס קדימה. בתנאי שאין שוטר בסביבה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully