וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 23-29 באוקטובר 2016

20.10.2016 / 11:14

אחרי כמה שבועות אסרטיביים מאוד, הרגש עובר לשליטה, ואיתו גם הסערות והדרמות המוכרות

אישה לחוצה כוססת ציפורניים. ShutterStock
הגישה הכללית היא חשדנית וטעונה מאוד, ולעיתים נרגיש כמו בתוך סיר לחץ תוסס/ShutterStock

מעבר של השמש ומרקורי למזל עקרב והזווית עם נפטון, עלולים להפוך את כל ההחלטות שלנו בעיקר למונעות רגשית, והצד הרציונלי שלנו עלול להיות אפקטיבי קצת פחות. מה עושים? נצמדים לעובדות ולפרטים הקטנים, ולא נותנים לרגש להכתיב לנו מהלכים.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
שמש עוברת למזל עקרב
מרקורי עובר למזל עקרב
ונוס בזוית מדויקת לנפטון

המעבר המשמעותי של השבוע – זה מעברה של השמש ממזל מאזניים ההרמוני והמודע לעצמו, למזל עקרב החשדן והטעון. המעבר הזה בהחלט יורגש בחיינו, בעיקר באווירה. השמש במזל עקרב מביאה איתה גישה אינטנסיבית ועוצמתית בצד הצורך לשמור את הקלפים קרוב לחזה, ולא לשתף אחרים יותר מדי בתכניות שלנו. הגישה הכללית היא חשדנית וטעונה מאוד, ולעיתים נרגיש כמו בתוך סיר לחץ תוסס, שכל גירוי מאיים לפוצץ ולגרום לנו לשבור את הכלים כשדברים לא קורים כפי שאנו רוצים.

השמש במזל עקרב מעלה דברים שצברנו וסגרנו מתחת לפני השטח, ופעמים רבות המעבר שלה מתאפיין בסוגים של חיסולי חשבונות, וגישה קטנונית לא נדיבה. זהו פרק זמן טעון ומאוד לא קל, אך הצורך להגיע בו לעומקם של דברים חזק במיוחד, וקשה לטייח עכשיו או להעמיד פנים שהכוונות שלנו אינן כפי שהם.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, עקרב, ושור.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת עובר גם הוא למזל עקרב, אלמנט שלא ממש עושה לנו חיים קלים בתקשורת שבין אדם לחברו. זהו פרק זמן שבו כדאי לחשוב פעמיים לפני שאנחנו מדברים, כיון שכל מלה שאנחנו אומרים עלולה להיקלט אצל הזולת אחרת ממה שהתכוונו, וכך להרוס מרקם עדין של יחסים רק בגלל פרשנויות מוטעות של המלים והכוונות שלנו. אולי משום כך חשוב בימים אלה להיות ברורים וצלולים ככל האפשר, ולנהל תקשורת שקופה כדי שאפשר יהיה לראות בדיוק היכן אנחנו עומדים ומה הכוונות שלנו, וכך להעניק קצת יותר בטחון לפרטנרים שלנו לתקשורת אישית ובינאישית.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים, וקשת, עקרב ושור.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית, לנפטון המתעתע והמערפל. ונוס עוסקת בנתינה מכל הסוגים, וביכולת לפתוח את הלב ביחסים. נפטון הוא בעצם אוקטבה של ונוס, ומאפשר לנו להעניק מעצמנו גם על חשבון האגו הפרטי שלנו, אבל תוך כדי התהליך הזה גם עלול לגרום לאשליות ופנטזיות לגבי הנתינה הזו, ובעיקר לגבי היכולת לקבל חזרה. זווית פעולה בין נפטון לוונוס עלולה לגרום לנו לאבד קצת את הצפון ביחסים, לחוש אבדן דרך מסוים בקשר קרוב, או להרגיש צורך להתבודד ואפילו להרגיש קרבן של נסיבות שעובדות לרעתו. נפטון גם עלול לגרום לנו בזווית הזו לעשות טעויות בשיקול דעת ממקום חומרי ועסקי, להפסיד כספים בגלל טעויות, ולקבל החלטות רגשניות דווקא במקום בו נחוצים שיקולים פרקטיים וענייניים בלבד.

מה עושים? נותנים אכן לרגש לדבר – ואלה אכן יהיו ימים רגשניים למדי – אך מנסים לדחות את ההחלטות הפרקטיות המשמעותיות של חיינו לשבוע הבא, אם אפשר, או להתייעץ עם אנשי מקצוע מעשיים במיוחד, שלא מעורבים אישית בהחלטות שלנו.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, דגים, בתולה, קשת ותאומים.

גבר. ShutterStock
השבוע תרגישו צורך להתבודד/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
השבוע נפתח באופן לחוץ במיוחד: מרס שליט המזל שלכם נמצא עכשיו בצמידות כמעט מדויקת עם פלוטו היצרי והכוחני, וכדאי בעיקר בימים הראשונים של השבוע לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לריב עם העולם. המשך השבוע יהיה כבר קל יותר, ובסופו יחזור גם החיוך.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת ההרפתקני, ובעצם מאתגרת כל שור ממוצע, כשהיא מכריחה אתכם לשנות הרגלים או להעביר הילוך לקצב מהיר יותר של עשייה. זווית בין ונוס לנפטון עלולה לטשטש ולערפל, וכדאי להיזהר מאשליות ופנטזיות.

תאומים
אחרי שבוע הרמוני רומנטי ותקשורתי במיוחד, משתנים פני הדברים: מרקורי שליט המזל שלכם עובר ממזל מאזניים למזל עקרב, וההרמוניה נעלמת. כעת התקשורת שלכם הופכת טעונה ורגשית יותר, ושיקול הדעת לא במיטבו. התייעצו עם אחרים לפני החלטות משמעותיות.

סרטן
שהותם של מרס האסרטיבי וסטורן הנוקשה מול המזל שלכם, לא עושה לכם חיים קלים לא ביחסים ולא בשותפויות. נראה שהעולם דורש מכם קצת יותר ברמת המחויבויות, ומצד שני – כל דבר קטן שעושה הפרטנר עלול להרגיז ולהלחיץ... מה עושים? מתאפקים.

אריה
אחרי חודש הרמוני וחביב למדי עם ים של תקשורת חיובית, עוברת השמש למזל עקרב והחיים הופכים טעונים רגשית. כעת כל דבר וכל מלה מקבלים משמעות, כשהקלילות נעלמת והצורך להבין לעומק תופס את מקומה, ביחד עם פגיעות גבוהה. השקיעו יותר בבית ובסביבתו.

בתולה
מעברם של השמש ומרקורי למזל עקרב הופך את התקשורת שלכם מהשבוע והלאה לאסרטיבית במיוחד, ומביא איתו כמה וכמה הזדמנויות מעניינות לשיתופי פעולה מרתקים, הן עסקית והן אישית. זהו זמן להוריד את איזמל הציניות החד שלכם, ולהקשיב.

מאזנים
נושאי חומר וכספים עולים ביתר שאת על הפרק עכשיו, כשגם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים לבית הכספים שלכם. ואכן, הגיע הזמן לעשות קצת סדר בבלגן, אלמנט שלא ממש התאפשר לכם לאחרונה, וטיפול שורש בסדרי העדיפויות להוצאת הכספים שלכם, לא יזיק.

עקרב
מזלטוף, עקרבים! השמש עוברת למזל שלכם, החיוך חוזר לו בהדרגה, ואפשר סוף סוף להתמקד בדברים החשובים באמת. אמה מה, העקרב הוא קצת ביישן ולא ממש אוהב לחגוג יותר מדי ימי הולדת, כך שמסיבת ההפתעה צריכה להיות סודית במיוחד.

קשת
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה ניחוחות של שמחה וקלילות, אלא שזווית שלה עם נפטון השבוע עלולה להביא איתה גם כמה מצבי רוח לא ברורים, והחיוך עלול לרדת פה ושם. השמש ומרקורי במזל עקרב מגבירים את הצורך לנקות משקעים רגשיים שהצטברו.

גדי
הצד החברתי שלכם הופך פעיל יותר ויותר, עם מעברם שלה שמש ומרקורי למזל עקרב. ואכן, הגיע הזמן לצאת קצת החוצה מהמקום הלחוץ שבו אתם שוהים עכשיו, כמו פעמים רבות בחג, להוריד את מפלס הדאגות, ולהרים טלפון או שנים לחברים שקצת נעלמו לאחרונה.

דלי
האמביציה שלכם מתחזקת בהדרגה עם מעברם של השמש ומרקורי לבית הקריירה שלכם. ואכן, החגים מתאדים להם, והגיע הזמן לקחת את עצמכם בידיים, ולפעול באופן חכם ובעיקר אסרטיבי. זמן מצוין להגדיר לעצמכם מחדש את המטרות שלכם לחודשיים הקרובים, דליים.

דגים
מעברם של השמש ומרקורי למזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, מביא איתו צורך מחודש להרחיב אופקים, לתכנן נסיעה ארוכה, או לימודים של משהו מעניין. זווית הפעולה בין ונוס לנפטון שליט המזל שלכם הופכת אתכם לרגשניים וסנטימנטליים מתמיד. אל תאבדו את הראש.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully