וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 2-8 באוקטובר 2016

29.9.2016 / 16:47

לכבוד השנה החדשה, נעסוק בכוכב יופיטר, כוכב השפע והמרחבים ובעיקר כוכב הצמיחה האישית שלנו, שהשפעתו על המזלות חיובית מבחינת הרחבת אופקים וצמיחה אישית

ארוחת חג. ShutterStock
חג שמח ושנה טובה/ShutterStock

התחזית השנתית מבחינה אסטרולוגית נכתבת בסופה של השנה הלועזית, כלומר ביום האחרון של חודש דצמבר 2016. אולם בדרך כלל אני כותב תחזית שנתית שמתחילה דווקא בראש השנה העברית. השנה בחרתי לכתוב על כוכב יופיטר, כוכב השפע והמרחבים ובעיקר כוכב הצמיחה האישית שלנו, שלפני כמה ימים עבר למזל מאזניים, בו ישהה בערך עד תום השנה הזו ועד ראש השנה הבאה, והשפעתו על המזלות מבחינת הרחבת אופקים וצמיחה אישית.

טלה
מזל טלה מרוכז מאוד בעצמו וב'אני שלו, אך יופיטר מציב לו השנה מראה מעניינת, המשתקפת במערכות היחסים שלו ובזוגיות בפרט. זו שנת הזוגיות של הטלה, שתחזור רק עוד כ 12 שנה, ובה הטלה יחסית רך ופתוח יותר מאשר בשנים אחרות, ויכול לאפשר למערכת יחסים אמיתית ומאתגרת להתפתח, ואף לצאת מעצמו כדי להיות חלק ממנה. שווה להרים את הכפפה הזו, ואם אתם לבד עדיין או שהזוגיות שלכם אינה בשיאה – לקבל החלטה על העמקת היחסים, או להכנס לזוגיות חדשה ומאתגרת ולהשקיע בפרטנרים שלכם, ולבנות לכם מערכות יחסים אמיתיות, כנות, ולאורך זמן. וזה אפשרי.

שור
יופיטר שוהה השנה בבית המקצועי שלכם, ומאפשר לכם לפעול באופן עוצמתי והישגי במיוחד בנושאי עבודה ומקצוע. זה בדיוק הזמן להרחיב את צורת החשיבה שלכם, ולחשוב כמה צעדים קדימה מבחינה מקצועית, להחליט היכן אתם רוצים להיות מבחינה מקצועית בסופה של השנה, ולתת הרבה יותר מעצמכם בעבודה. גם נושאי בריאות עשויים להיות משמעותיים השנה, כשהדגש עשוי להיות על אכילה נכונה, פעילות פיזית, והתרחבות מנטלית במקום התרחבות פיזית באזור המתניים דווקא.. בכל מקרה, יהיה מעניין גם לראות איך תשלבו את מגמת הרחבת האופקים שלכם, עם התחום המקצועי.

תאומים
כוכב יופיטר עובר לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, שהוא בעצם בית הביטוי האישי על כל משמעותיו. כן, הגיע הזמן להתפתח מבחינה רגשית, תאומימים, וללמוד לסמוך לא רק על האינטליגנציה שלכם ועל המלים אלא גם על הרגשות, ובעיקר הלב. זה הזמן לגלות את המלה 'אהבה' באופן מעמיק, בעיקר האהבה שנמצאת מתחת למלים, ולא תמיד זקוקה דווקא להם. כעת הזמן להתאהב מחדש, אם בחיים ואם בעצמכם, אך בעיקר הזמן ללמוד לרגש ולהרגיש, ולתת לאהבה אמיתית מקום ביומיום שלכם, לה – וליצירתיות שלכם. שנה נפלאה של הנאות, בילויים, ואהבות קטנות וגדולות.

סרטן
אומרים שמזל סרטן קשור מאוד לבית ולמשפחה, ואכן השנה מיקומו של יופיטר מחזיר את הסרטן הביתה. אך בית הוא לא רק תחושה, הוא גם בית אמיתי שמסמל מקום מקלט, ציר ומקום ביטוי מעמיק מאוד של האישיות עצמה. ואכן, השנה מחליטים סרטנים רבים לבנות את ביתם, אם בבניית מקום מגורים ואם בבניית ציר משפחתי עוצמתי, או ציר רגשי איתן שעל הקרקע, שמאפשר להם להרגיש בטחון, מלת מפתח משמעותית מאוד בעולמו של הסרטנון המצוי, אם בטחון רגשי, בטחון כלכלי או בטחון אישי. זמן לבנות לכם בית על כל המשתמע, ולהזמין אליו את כל מי שאיתו אתם רוצים לצמוח הלאה.

אריה
בשנה שחלפה שהה כוכב יופיטר בבית החומר והכספים שלכם, ועזר לבנות בסיס כלכלי או חומרי. השנה עובר יופיטר לבית התקשורת שלכם, והאריה שלנו שהפך מעשי מאוד השנה, מגלה כעת את כוחן של המלים לא רק כדרך להשיג את רצונותיו, אלא גם כדרך ביטוי כנה ואותנטית שמאפשרת לו לבטא את עצמו ולהרגיש שלם עם הביטוי האישי הזה. זוהי שנה מצוינת ליזמות תקשורתיות חדשות ומעניינות, לשיחות עומק נפלאות שבהן אתם לומדים לבטא את עצמכם, ולהרבה פעילות ספורטיבית, נסיעות קצרות, אופניים אופנועים מכוניות ותנועה בכלל, והרבה מלים שבשנים האחרונות לא אמרתם.

בתולה
לא רק מיקומו של סטורן הנוקשה במזל שלכם מראה לנו על העבודה שאתם חייבים לעשות כדי להמציא מחדש את עצמכם מבחינה מקצועית או לשנות ערכי חומר, אלא גם מיקומו של יופיטר בבית החומר והכספים שלכם שמעניק לכם כמה וכמה הזדמנויות להתפתח מבחינה חומרית וכלכלית, ולבנות לכם ציר כלכלי יציב שעליו אפשר יהיה להשען בשנים הקרובות. זהו זמן טוב גם לחבר את הצד הפרקטי שלכם עם ח'ול, בין אם לימודי מקצוע ובין אם שינוי בהשקפת העולם הערכית שלכם. יופיטר עוזר לכם להרחיב את מקורות התעסוקה והפרנסה שלכם, ובמקביל גם עוזר לכם לתקוע שורשים פרקטיים בעולם, ומביא איתו מזל בענייני פיננסים בכלל.

מאזניים
יופיטר שוהה השנה הזו במזל מאזניים, ועוזר לכם לממש תכניות חלומות רעיונות ויזמות שעלו בשנה האחרונה, וכעת הם ממתינים לבצוע,מאזנאים. ואכן, זו שנה שבה יופיטר עוזר לכם לממש את עצמכם, על כל המשתמע מכך, והדגש הוא לא בנושאי חומר דווקא אלא בנושאי צמיחה אישית, בניית חזון אישי ארוך טווח, יכולת לראות את כל תמונת חייכם ולפעול בהתאם, ויותר מכך: אף לבנות את התמונה הזו השנה, ולשתף פעולה עם אלה שיכולים לעזור לכם לגרום לה ולדברים בכלל לקרות, ובדרך שלכם. הגיע זמן המימושים, מאזניים, ופתיחת הדלתות: אל תגידו שלא אמרתי.

עקרב
אצלכם מתבצעת עבודת עומק אמיתית, עקרבים, כשכוכב יופיטר פועל מאחורי הקלעים לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו בשנים האחרונות, וניקוי פחדים שעצרו ועוצרים אתכם, ותוקעים אתכם באמצע הדרך. השנה הזו כדי לפעול באומץ ובעינים פקוחות מול מה שתמיד אכן הטריד והפחיד, ולא לפחד מאתגרים גדולים במיוחד. את התוצאות לכך תראו בשנה הבאה, כשיופיטר יעבור למזל שלכם, ויאפשר לכם לפגוש את כל הרעיונות והחלומות שמלווים את השנה הזו בתחושת תסכול מסויימת. וכמו שאומר השיר, בשנה הבאה תשבו על המרפסת, ותראו את ציפוריו של יופיטר נודדות.. ונוחתות במגרש שלכם, ליזמה ועשייה. ואז, רק אז אולי, תבינו הכל.

קשת
השנה הזו נמצא יופיטר שליטת המזל שלכם במזל מאזניים השייך ליסוד האויר, והקשת לומד להשתמש – בשאיפה – במלה 'מודעות' על כל גווניה והשלכותיה, בכל סוגי היחסים שלו. הקשת השייך ליסוד האש העצמאי והסוליסטי, אבל השנה יופיטר שבמזל מאזניים פועל ומפעיל אתכם דרך חוויות הקשורות לאנשים וליחסים, ובניגוד לשנים אחרות הוא אינו פועל בחלל אלא זקוק ליחסים כדי לפעול מהם ומתוכם, ולהכיר דרכם את עצמו – ואת מהות יחסיו עם העולם. שנה נפלאה של היכרויות מעניינות, אנשים נפלאים, ואולי גם חוויות אנושיות מדליקות הקשורות לח'ול ולאנשים שנמצאים שם ולא רק פה.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם נמצא במזל קשת שעליו שולט יופיטר, בעוד יופיטר שוהה לו בבית הקריירה שלכם, אולי הנושא החשוב ביותר לגדי האופייני, ועוזר לו לקדם את עצמו ואת האמביציה שלו באופן משמעותי במיוחד. סטורן מאפשר לכם להרחיב את העולם הפנימי שלכם במזל קשת, בעוד יופיטר שבבית הקריירה שלכם לעומת זאת מרחיב את גבולות האמביציה שלכם, ומביא איתו כמה וכמה הזדמנות נאות להתפתחות קרייריסטית משמעותית, גם כזו הקשורה לחו'ל. כן, הגיע הזמן לפתוח את הדלת הגדיית הנוקשה המוכרת, ולתת לחיוכים להומור ואפילו למזל ללוות אתכם בדרך, גדיים...

דלי
פתיחות לרעיונות חדשים, לימודים גבוהים ונסיעות ארוכות, קשרים עם חו'ל מסוגים שונים ויכולת לפתוח את הראש בגדול מול העולם – אין ספק שמיקומו של יופיטר כוכב השפע במזל מאזניים מביא אליכם שנה מאתגרת במיוחד מבחינה מנטלית, שנה של בדיקת גבולות וסטיגמות והחלפתם בחוויות חדשות ושונות של גישה ותפיסה, שעוזרות לכם לחצות גבולות תודעה, ולהגיע למקומות שלא הכרתם, אנשים שלא פגשתם, ונופים שמשנים את הגישה שלכם לחוויית החיים בכלל. לשם כך כדאי לצאת מהבועה הדליית המוכרת, ולאמץ את המלה 'כן' כאורחת קבועה בתשובות שאתם נותנים לאחרים ולעולם בכלל, מול האתגרים שאלה מציבים לכם.

דגים
השנה עוזר לכם כוכב יופיטר להתמודד עם המלה 'התחדשות', ובעזרתה לשנות גישה והסתכלות, להתמודד עם פחדים הנמצאים מתחת לפני השטח הקשורים למצוקה רגשית או כלכלית דרך פתיחת ערוצי תקשורת חדשים עם אנשים, ויכולת לצאת מהאקווריום הפנימי המופנם שלכם, ולשתף פרטנרים חברים קרובי משפחה ובני או בנות זוג במה שעובר עליכם, עמוק בפנים. היכולת לתרגם רגשות למלים תעזור לאחרים להתקרב אליכם יותר, תעזור לכם לבנות יחסים עמוקים ומלאי תוכן ועומק עם אחרים ועם העולם, ותלמד אתכם רבות על עצמכם. חשוב לא לקחת השנה וסיכונים אלא להתבונן בדברים בריחוק מה, ולהפנים את התובנות שעולות תוך כדי התהליך.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully