וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 25 בספטמבר עד ה-1 באוקטובר 2016

אחרי חודשיים פרועים במזל קשת, עובר כוכב מרס למזל גדי, ומכריח אותנו להתמקד בסדר וארגון. השמש נצמדת ליופיטר ומביאה איתה כמה וכמה אפשרויות חדשות של צמיחה והתרחבות

משפחה אורחים בחדר מלון. ShutterStock
התמודדות עם אתגרים משמעותיים ופתיחת דלתות חדשות/ShutterStock

בעוד השמש נצמדת ליופיטר ומביאה עמה אפשרויות חדשות לצמיחה, ונוס במזל עקרב מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה בכל החלטה פרקטית, סערות ודרמות. שבוע שכזה. אולם השבוע יש כאן בהחלט יותר מזה: מעברו של מרס למזל גדי בשבוע הראשון של השנה ובעצם בראש השנה, ביחד עם הצמידות של השמש עם יופיטר, עשויים גם לסמל שתי מגמות שנוכל לראות השנה: האחת – יכולת להתייעל ולהתארגן מחדש באופן מיטבי, והשניה – יכולת לשפר קשרים עם חו"ל, לנסוע וללמוד, ולהתמקד בצמיחה והתפתחות אישית.
שני מנופי צמיחה אלה עשויים לעזור לכולנו לא רק לעבור את השנה הזו בהצלחה, אלא גם לעזור לנו להתמודד עם אתגרים משמעותיים יותר מאשר שנים קודמות, לנצח במערכה, ולפתוח במקביל גם דלתות חדשות אל העולם.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
כוכב מרס עובר למזל גדי
צמידות שמש יופיטר

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס ממזל קשת השייך ליסוד האש שבו הפעיל אותנו באופן אימפולסיבי וספונטני לטוב ולרע בחודשים האחרונים, למזל גדי המבוקר והמעשי, שמכריח אותנו לפעול באופן פרקטי ללא מעורבות כלשהי, ולהתמקד באמביציה שלנו ביחד עם סדר ארגון ומחוייבות מכסימלית למטלות שלנו. אכן, מרס שעובר למזל גדי ביחד עם סטורן שנמצא במזל קשת, יכריחו אותנו לפעול באופן מבוקר ומאורגן, ולהתמקד בניהול חכם של משבצות הזמן האישי והמקצועי שלנו בתקופה הקרובה.

באסטרולוגיה הקלאסית נחשב מיקומו של מרס במזל גדי כנעלה, כיון שמזל גדי שהוא הקרדינל של מזלות האדמה, יודע לתעל באופן מדויק את האנרגיה העוצמתית של מרס ולהפוך אותה למעשית במיוחד, ובעיקר אמביציוזית מאוד. מרס מביא אלינו חודשיים ממוקדי מטרה, שאם נוכל לממש את ההבטחה הגלומה בהם ולרכז את כל כוחותינו למטרה אחת או שתים, אין ספק שנגיע רחוק יותר מאשר בזמנים אחרים ומכיון שהמעבר הזה מתרחש בשבוע הראשון של השנה, הוא עשוי בהחלט לצבוע את השנה כולה בהמשך באותו סוג של אנרגיה ובאותן פעולות עצמן שמאפשרות לנו להתקדם ולהתפתח הלאה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות טלה, גדי, מאזניים, וסרטן.

הזוית האופטימית של השבוע – זו ללא ספק הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחקים. זו אחת הצמידות היותר חיוביות באסטרולוגיה: השמש היא מנוע הפעולה של כולנו, ויופיטר הוא כוכב אסרטיבי שמביא איתו יכולת נאה של התפתחות אישית דרך לימודים או נסיעות. כל זוית בין השנים האלה תהיה חיובית ואופטימית במיוחד.

בשבוע שכזה, שגם פותח את השנה, אפשר בהשראתה של הזוית הזו גם להחליט שהשנה כולנו פותחים דרכים חדשות או לפחות משנים גישה, ומאפשרים לעצמנו לרוץ קדימה, לצמוח ולהתפתח, תוך שאנו שמים בצד את המגבלות שעצרו אותנו עד כה, ומנעו מאתנו לממש את התהליך הזה במלואו. אין ספק שצמידות שכזו בפתיחתה של השנה עשויה בהחלט לסמל שנה אופטימית של צמיחה הרבה יותר ממה שנראה לנו כרגע: אולי משום כך כדאי לא רק להאמין בעצמנו וביכולות שלנו, אלא גם לאפשר להן להתבטא בעולם שסביבנו באופן המיטבי.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, קשת, דלי, תאומים, מאזניים וטלה.

אישה רצה בים עם מד פעילות על היד. ShutterStock
השנה כולנו פותחים דרכים חדשות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למזל גדי, ונגמרו החגיגות: זה עתה הסתיימו להם חודשיים אסרטיביים וספונטניים אך גם מבולגנים למדי. הגיע הזמן לקחת את העניינים לידים ובעזרת מרס במזל גדי גם להראות תוצאות בשטח.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת בבית הזוגיות והיחסים, מאפשרת לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובקשרים הקרובים, אך גם עלולה להביא סצינות של קנאה וכעסים, ובעיקר הרבה תשוקה.. זמן לאהוב, והרבה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עדיין לא חזר לקצב הרגיל שלו כפי שהיה לפני תום הילוכו האחורי, אבל בכל זאת האופטימיות הולכת ומתחזקת, ואיתה גם יכולת העשייה והבצוע שלכם. רוצו קדימה!

סרטן
מעברה של ונוס למזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים בהחלט מקל עליכם, אבל מעברו של מרס לבית הזוגיות והיחסים עלול לגרום לסערות ודרמות בקשרים הקרובים. נסו לגלות איפוק ואורך רוח.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל מאזניים, מעדנת את טון הדיבור וההתייחסות והופכת אתם לתקשורתיים הרבה יותר, אריות. זה זמן ליזמות תקשורתיות חדשות, ולכל המלים שלא אמרתם השבוע הקודם...

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם מנסה לפצות אתכם על שלושת השבועות שבהם שהה בהילך אחורי ב..מזל שלכם, אך עדיין לא ממש בהצלחה בגלל קצבו האיטי. זמן טוב לאסוף כוחות ולהפגין כוונות, אך עם הפעולה עצמה כדאי לחכות עוד כמה ימים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת בבית הכספים שלכם, ונראה שהגיע הזמן להתייעל ולפעול באופן חכם ומאפשר יותר, למרות שדווקא כאן היא עלולה להביא הוצאות גבוהות מהרגיל. שמרו היטב על הכסף, ואל תבזבזו לריק.

עקרב
משהו טוב קורה לכם כשונוס הרגשית והמקסימה עוברת למזל שלכם. ואכן, הגיע הזמן לפעול באופן רך יותר, ולהיות קשוב יותר ללבכם ולכל מה שקשור לרגשות עדיין. תנו לאהבה לנצח, עקרבים, ולא לצד הקשוח שכולנו מכירים.

קשת
מיקומו של יופיטר שליט המזל שלכם במזל מאזניים מביא איתו שנה קסומה ומעודנת מבחינת יחסי אנוש, מודעות, ושיחות עומק. הגיע הזמן לתרגם את האנרגיה שלכם לשיחות ודיבורים, והצמידות עם השמש מאפשרת לכם זאת, ובגדול.

גדי
הגדי נחשב כמזל איטי ומאופק, אך כל זה נעלם כשכוכב מרס עובר אליו. מרס אמנם לא הופך בין רגע את מזל גדי לכוורת רוחשת של פעולה, אבל אין ספק שהוא עוזר לכם להעביר הילוך, ול רוץ קדימה. חשוב רק לא לריב עם הסביבה לגבי ההחלטות שלכם.

דלי
אין ברירה, דליים: מעברו של כוכב מרס למזל גדי יגרום לכם להאט את הקצב המהיר של החודשים האחרונים, אך במקביל יעזור לכם להתפקס ולהתמקד במה שחשוב באמת. מיקומה של ונוס במזל עקרב יגרום לכם להיראות אטרקטיביים מתמיד.

דגים
מעברו של כוכב מרס למזל גדי יחזק מאוד את המעגלים החברתיים שלכם, ויאפשר לכם לפעול תוך שיתופי פעולה פורים במיוחד אם תסכימו לאפשר לאחרים לעזור לכם מבחינה מקצועית. יהיה מעניין.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully