וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 11-17 בספטמבר 2016

אפשר לומר שהתהליכים של השבוע הקודם מקצינים השבוע, בעיקר בכל מה שקשור לזוית הפעולה של השמש עם כוכב מרס, שהשבוע מגיעה לדיוקה ומלווה את מרבית ימות השבוע הזה במתחים ולחצים

זוג במיטה, בחורה בוכה. ShutterStock
סערות, דרמות, החלטות קיצוניות וניתוקי קשרים/ShutterStock

זוית העימות של ונוס הרגשית עם כוכב אורנוס לא קלה, בלשון המעטה, ומכריחה אותנו למצוא לנו קצת יותר ספייס וחופש אישי פה ושם, עם לקיחת פסק זמן מעניין מבחינה רגשית כדי לבחון דברים. הצמידות של מרקורי בהילוך אחורי עם השמש מפגישה עבר עם עתיד, ועם היכולת שלנו לשפר ולשדרג את שניהם. לא קל, אך מרתק.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
השמש בזוית פעולה מדויקת לכוכב מרס
ונוס בזוית של עימות עם כוכב אורנוס
מרקורי בהילוך אחורי בצמידות לשמש בהילוך רגיל

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זוית הפעולה בין השמש למרס, זוית שליוותה גם חלק מהשבוע הקודם אך השבוע מגיעה לדיוקה, והשנים ממש נעים בסינכרוניזציה כשהזוית מדויקת במשך ארבעה ימים, אלמנט שלא עושה לנו חיים קלים בלשון המעטה. הזוית הזו מביאה איתה פתיל קצר, ותגובות קיצוניות לכל גירוי או תגובה, לעיתים מבלי שהאירוע או הגרוי יעברו בכלל דרך הצד השכלתני שלנו שמאפשר לנו להתבונן בדברים לפני שאנחנו מגיבים.

התוצאה – סערות, דרמות, החלטות קיצוניות, ופה ושם גם ניתוקי קשרים כעונש או כתגובה, וטיפוס על עצים גבוהים בגלל מפלס האדרנלין הגבוה מבלי ידיעה איך לרדת מהם חזרה כשהמפלס יורד. אוף. בשבוע שכזה הסערות והדרמות מסוג זה עלולות לתפוס מקום גדול בתשומת הלב שלנו, לעייף ואפילו להתיש. אולי משום כך כדאי ורצוי לחשוב על כל דרך שבה אפשר לשחרר לחצים, ולתת לגוף לעשות את העבודה ולא רק ללב או לרגש בכלל. חדר כושר ממוזג או שחייה מהורהרת בבריכה שפנויה בשעות אחר הצהריים ואפילו ריצה או הליכה מהירה מסביב לבלוק, עשויות בהחלט להקל.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, אריה, בתולה, קשת, דגים, תאומים, מאזניים גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – לא קלים, גם בגלל זוית הפעולה שבין השמש לכוכב מרס, וגם בגלל זוית העימות שבין ונוס הרגשית לכוכב אורנוס התזזיתי. הזוית הזו עשויה להביא איתה פעמים רבות שינויים קיצוניים במצב הרוח הרגשי שלנו, החלטות רגשיות קיצוניות כמו החלטה על ניתוקי קשרים או לקיחת פסק זמן מהם, וצורך להוריד הילוך במערכות יחסים ולקחת מעין זמן איכות לעצמנו, כדי להתבונן בדברים ולהיות פחות מעורבים רגשית. בסיטואציה שכזו הצד השני עלול לתרגם זאת לא נכון וכאן עלולה לפרוץ דרמה רגשית אמיתית, בעיקר אם שניכם מתקשים לשתף רגשית או להסביר מה עובר עליכם.

התקשורת השבוע – זו עלולה להיות מעט טריקית, כשהשמש הביצועיסטית שהולכת קדימה נפגשת באמצע הדרך עם מרקורי שנמצא בהילוך אחורי. התוצאה של המפגש הזה מעניינת במיוחד, שכן היא מחברת את המטרות העכשויות שלנו עם הצורך בסגירת מעגלים שמיצו את עצמם, תוך כדי שדרוג אישי. התוצאה של כל זה עלולה להיות מעט מבלבלת: אנחנו רוצים להתקדם מצד אחד, אך מצד שני – רוצים גם להשתדרג ולסגור את מה שמיצה את עצמו. בלבול וערפול מטרות, שיקול דעת גרוע שעלול ליצור קצרים בתקשורת דווקא עם מי שיכול לעזור לנו, מיקוד בצד הלא נכון של המשוואה שעוסק בניתוקים במקום בחיבורים חדשים – כל אלה ועוד עלולים להופיע עכשיו, ולעשות לנו חיים לא קלים.

לכן, כדאי לחשוב פעמיים בכל פעם שהחלטות חשובות נמצאות על הפרק, ואם אפשר – אפילו לדחות אותן לשבוע הבא: למרות שמרקורי עדיין יהיה בהילוך אחורי, קל יהיה יותר לראות את הדרך ואת המטרה, כשהשמש ומרקורי רחוקים זה מזה.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, בתולה, תאומים, דלי, דגים וקשת.

זוג מחזיק ידיים. ShutterStock
שיקול דעת גרוע עלול ליצור קצרים בתקשורת/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אין ספק שזה אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון. זוית הפעולה המדויקת של השמש עם מרס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לתגובות קיצוניות, וחבל. נסו לחשוב פעמיים לפני כל פעולה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת בזוית של עימות עם כוכב אורנוס השבוע, ואתם זקוקים ליותר ספייס וחופש אישי מתמיד. זמן להתבונן בדברים מבחוץ ללא מעורבות יתר, אך להזהר שלא לנתק קשרים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי והפעם נפגש עם השמש במזל בתולה כשהיא נעה קדימה. זהו מפגש מעניין שמראה לכם מה אפשר לעשות, אך בתנאי שעשיתם את מה שצריך.

סרטן
צעדיו הראשונים של כוכב יופיטר במזל מאזניים, מראים שכיוון הפעולה העוצמתי ביותר שלכם השנה יהיה בבית, ובחיק המשפחה. אם המדובר בעסקים – זה הזמן לעסוק בנדל'ן, ובנושאי חומר בכלל.

אריה
זוית פעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לבין כוכב מרס שמלווה את השבוע הזה, עלולה להביא איתה לחצים מכל הסוגים, וחשיבה מרדנית מול סמכויות. המנעו מתגובות קיצוניות, ומדרמות מיותרות.

בתולה
השמש ומרקורי בהילוך אחורי נמצאים השבוע במזל שלכם, ושמים את הדגש על סגירת מעגלים שהפריעו לכם בזמן האחרון, ותכניות פעולה חדשות. יופיטר שבבית הכספים מחזיר לאט את האופטימיות.

מאזניים
אתם נהנים משהותם של ונוס הרגשית ויופיטר כוכב השפע במזל שלכם, אבל זוית של עימות בין ונוס לבין אורנוס התזזיתי עלולה לגרום למצבי רוח משתנים במהירות, וחוסר יציבות. סבלנות.

עקרב
שהותם של מרס וסטורן בבית הכספים שלכם עלולה לגרום לזעזועים בכל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם כעת, וכדאי לא לפעול באופן קיצוני. חשוב עכשיו יותר לשמור על מה שיש. המנעו מעימותים מכל סוג.

קשת
גם מרס שקורה לרוץ קדימה וגם סטורן שעוצר ומעכב נמצאים כעת במזל שלכם, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים עכשיו... אולם כדאי לנצל את הדרייב הזה של מרס כדי לפתוח דלתות חדשות ומעניינות.

גדי
מיקומם של ונוס ויופיטר בבית הקריירה שלכם, עשויה להזניק אתכם קדימה בתקופה הקרובה, ולאפשר לכם לקדם את האמביציה שלכם. הקסם האישי שלכם עובד שעות נוספות: נצלו אותו ליצירת קשרים חדשים.

דלי
זוית העימות שיוצרת עכשיו ונוס הרגשית עם כוכב אורנוס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת במערכות היחסים, ולהביא מתחים ולחצים בקשרים קרובים. זמן לפתוח את הלב, ולא להסתגר שמתחיל להיות קשה.

דגים
השמש ומרקורי בהילוך אחורי שנמצאים במזל בתולה שממול מאפשרים לכם לשדרג את הקשרים הקרובים ומערכות היחסים, ולשים דגש מיוחד על ניקוי משקעים רגשיים, ופתיחת דף רגשי חדש.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully