וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 באוגוסט עד ה-3 בספטמבר 2016

נראה שהעומס הרגשי הולך ומתחזק ככל שהשבוע הזה עובר, ונוס מעדנת אמנם את התחום הרגשי, אך מרקורי במזל בתולה מכריח אונו לחזור אחורנית כדי ללמוד משהו – בשאיפה – מהשגיאות שעשינו בשבועות האחרונים

אילוסטרציה. ShutterStock
צורך גדול לא לשפוט, אלא בעיקר לדבר - ובגובה העיניים/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים השבוע:
ונוס עוברת למזל מאזניים
מרקורי עובר להילוך אחורי במזל בתולה
השמש בזויות קשות לנפטון ולסטורן

המעבר החיובי של השבוע – אחרי חודש ביקורתי ולא קל שממנו סבלו בעיקר מערכות היחסים שלנו, עוברת ונוס הרגשית למזל מאזניים עליו היא גם שולטת. בגדול מביא איתו השינוי הזה מודעות רבה יותר ביחסים שלנו עם הזולת, כמו גם צורך גדול יותר לא לבקר או לשפוט אלא בעיקר לדבר, ובגובה העיניים, לשתף ולחלוק.

ונוס במזל מאזניים מביאה איתה איכות זוגית אמיתית, אם כי מעט מרוחקת בעיקר כי מזל מאזניים שייך ליסוד האויר השכלתני. זה בדיוק הזמן לניתוחים מעמיקים של מערכות יחסים, של דיאלוג זוגי ששם את התקשורת המילולית בראש סולם העדיפויות, ושל היכולת שלנו לתרגם את הרגשות שלנו למלים, ואיתן – לגעת בליבם של הפרטנרים שלנו, וגם בליבנו שלנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות מאזניים, שור, דלי, גדי טלה ועקרב.

מרקורי עובר להילוך אחורי במזל בתולה – הילוכו האחורי של מרקורי שמתבצע אחת לשלושה חודשים תופס אותו הפעם במזל בתולה המעשי אך ביקורתי, והצומת הזו היא זו שגם נפגוש בשלושת השבועות הקרובים.

מזל בתולה שייך באופן קלאסי לבית העבודה, ולבית הבריאות שלנו. חזרתו של מרקורי במזל הזה מתאפיינת ביכולת שלנו לשנות תהליכים מקצועיים שאנו נמצאים בהם, להתפטר או באופן מעניין להתפוטר על ידי אחרים, לשנות זוית חשיבה מקצועית כולל הסבה מקצועית למשהו אחר שמעניין אותנו, ופה ושם גם לירות לעצמנו ברגל באופן לא מודע אם איננו מרוצים במקום העבודה שלנו, ולגרום לעימותים וויכוחים.

זהו גם זמן טוב לשדרג תהליכים הקשורים לבריאות שלנו, ללכת לבדיקות אליהן לא הלכנו, לקבוע תור לניתוחים או לרופא שדחינו עד כה, ואפילו להירשם לדיאטה חדשה ומבטיחה שכולם ניסו מסתבר, חוץ מאתנו. התקשורת שלנו כעת עלולה להיות ביקורתית ושיפוטית מתמיד, אבל גם כזו שעוזרת לנו לתקן טעויות שעשינו לאחרונה, לשלם חשבונות שלא שולמו, לעזוב דירה שכורה או להכנס לדירה חדשה, ולסגור מעגלים תקשורתיים שנשארו פתוחים מסיבות כאלה ואחרות.

מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דגים, וקשת.

השמש בזויות קשות לנפטון ולסטורן – לקראת סוף השבוע מתחזקות הזויות האלה ואף מגיעות לדיוק בסוף השבוע הרחוק. השמש בזוית של עימות לנפטון מביאה איתה ערפול ומסמוס מטרות, מצבי רוח משתנים במהירות, וקושי להתמקד במה שחשוב באמת.

זוית הפעולה עם סטורן של השמש עלולה לעומת זאת לגרום לרגעי תסכול מול סמכויות, עצירה של תהליכים או התחלות מעניינות, ואכזבות כאלה ואחרות בגלל ציפיות יתר שלא מומשו עד כה. זוויות האלה מלוות אותנו כבר מאמצע השבוע הנוכחי ויסתיימו באמצע השבוע הבא, והן דורשות מאתנו בעיקר קפדנות מקסימלית בכל מה שקשור לפרטים הקטנים של כל נושא ונושא, ודיוק במטרות שלנו. חשוב במיוחד עכשיו לא לקבל החלטות מתוך מעורבות רגשית גבוהה, ואם זה קשה – כדאי לדחות אותן לסוף השבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מזויות השמש האלה? מזלות אריה, גדי, דגים, בתולה, סרטן ודלי.

אילוסטרציה. ShutterStock
דיאלוג זוגי ששם את התקשורת המילולית בראש סולם העדיפויות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
התסכול מעצם הצמידות של מרס שליט המזל שלכם עם כוכב סטורן אינו קל גם השבוע, אך מרס כבר מתחיל להתרחק השבוע מסטורן ומזוית הפעולה עם נפטון, הדברים הופכים ברורים יותר, וגם החיוך מתחיל לחזור.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל מאזניים, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת ליהנות מונוס הזו בתחום המקצועי, ובנושאי עבודה ובריאות. זמן טוב לקידום אישי או לעבודה שמתאימה לכם, ובמקביל – לבריאות הגוף.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם פוצח השבוע בהילוך אחורי במזל בתולה, אלמנט שמצביע על צורך לסגור מעגלים בתחום הבית והמשפחה, להתפייס או לשדרג תקשורת, לשתף ולחלוק, ולעבוד בעוצמה על תחושת הביחד.

סרטן
מעברה של ונוס למזל מאזניים מאפשר לכם להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה. זה הזמן לשפר ולשדרג את הבית וסביבתו, לשפר את האווירה בבית בין בני הבית, ולתת לאהבה להכנס הביתה, ובדלת הקדמית אם אפשר...

אריה
חזרתו של מרקורי להילוך אחורי במזל בתולה המאכלס את בית הכספים שלכם מצביע על היכולת שלכם לשדרג כעת את כל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם, ובעיקר לעשות טיפול שורש לחשבון הבנק, ולשנות סדרי עדיפויות.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם שגם שולט עליו, משמעותי במיוחד. הגיע הזמן להחלטות חשובות שעד עכשיו נהניתם לדחות מסיבות שונות, אבל כעת אתם מחוייבים לשינוי כיוון, שינוי דרך, או שינוי סטטוס. הגיע הזמן לשינוי.

מאזניים
אחרי חודש עמוס דחוס ומלא במחויבויות שסחט אתכם רגשית ופיזית, עוברת ונוס למזל שלכם, והיא הולכת להעניק לכם חודש מקסים עם לב פתוח וים של אפשרויות להתפתחות אישית מסוגים שונים. הגיע הזמן ליזמות חדשות.

עקרב
הילוכו האחורי של כוכב מרקורי במזל בתולה מאפשר לכם לשדרג את הפעילות שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם כעת, עקרבים. זה בדיוק הזמן לתכנן כמה צעדים קדימה, ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו. השינוי עצמו יגיע בעוד כחודש בערך.

קשת
הילוכו של מרקורי במזל בתולה בבית הקריירה שלכם עשוי להביא איתו כמה וכמה שינויים מעניינים בדיאלוג שלכם עם סמכויות, ובעיקר עם הורים מורים בוסים ואחראים. נסו לא להתעקש על המלה האחרונה, ולסגור מעגלים בסולידיות.

גדי
הילוכו האחורי של מרקורי במזל בתולה מביא איתו יכולת לחשוב שנית על כל מה שקשור להתפתחות וצמיחה אישית, ולפעול בהתאם. ונוס במזל מאזניים דוחפת אתכם קדימה עם ים של אמביציה – וקסם אישי... זמן להקסים את העולם, גדיים.

דלי
הילוכו האחורי של מרקורי במזל בתולה עלול לקלקל מעט את שיקול הדעת שלכם, בעיקר בכל מה שקשור לחומר וכספים. חשוב במיוחד כעת להזהר בהוצאת הכספים שלכם, ולא לפעול בפזיזות גם בצד העסקי. החלטות חשובות יחכו לשבוע הבא.

דגים
חזרתו המעניינת של מרקורי כוכב התקשורת במזל בתולה מול המזל שלכם מצביעה בעיקר על היכולת לחזור ולהעצים את מערכות היחסים שלכם ואת כל מה שקשור לתחום הזוגי בכלל. זמן להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם, לשתף ולדבר, ולשדרג תקשורת.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully