וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

18.4.2013 / 14:58

השבוע המתחיל ב-21.4.2013 עומד בסימן של שינוי אנרגיות. אחרי חודש אינטנסיבי זה הזמן לעצור ולקבל החלטות בשקט

השבוע האנרגיה שלנו משתנה באופן משמעותי, כשמקבץ הכוכבים הגדול שהחל בנדידה ממזל טלה למזל שור משלים אותה היום, כשגם השמש וגם מרס עוברים למזל הזה מקום בו נמצאת גם ונוס הרגשית. המקבץ הזה מחזיר אותנו לקרקע אחרי חודש אסרטיבי, אבל הרוחות עדיין לא נרגעות, למרות הכל.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברם במקביל גם של השמש, מיקוד הדברים, וגם של מרס האסרטיבי, למזל שור אחרי שהייה לא קצרה במזל טלה. מעבר לתחילת חגיגת ימי ההולדת לבני מזל שור, זה אומר בגדול שהגיע הזמן לנסות ולתרגם את כל האנרגיה שצברנו בחודשיים האחרונים לעובדות בשטח, ואחרי שהמראנו ונסקנו לא מעט הגיע הזמן גם להתמקד בקרקע שמתחת לרגלים. המעבר הזה מדגיש את תכונות המזל שבו הוא מתרחש, הצד הרכושני שלנו עלול להיות אקטיבי יותר בתקופה הקרובה, וכדאי במקביל גם לאכול פחות. מי בעיקר יושפע מהמעבר? בני מזל שור, עקרב, טלה, מאזניים, אריה ודלי.

הזווית הקשה של השבוע: יש שתים כאלה. האחת – צמידות בין מרס לשמש שמביאה איתה עצבנות וקוצר רוח. השניה - זווית עימות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה. שתי אלה מכריחות אותנו לתעל את הרגשות שלנו למקום פרקטי ולאו דווקא רגשני, וחלק מאתנו עלול להרגיש גם בדידות וכובד פה ושם. זמן מצוין לפסק זמן מעשי בחיינו, ולהחלטות חשובות הנוגעות לכספים ולמערכות יחסים. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, עקרב וגדי.

התקשורת שלנו: מרקורי כוכב התקשורת נצמד לאורנוס התזזיתי ויוצר זוית פעולה עם פלוטו היצרי, שני אלמנטים שעלולים להביא איתם ניתוקים, סערות ודרמות, ורצון לשבור את הכלים כשדברים לא קורים כפי שרצינו. מה עושים? מנסים להמנע מטריגרים שיפעילו את סולם הרגשות הגבוה, ומתאזרים בסבלנות, ו..הרבה ממנה. איתה ועם מינון גבוה של אמפטיה סבלנות ואורך רוח, נצלח את השבוע בשלום.

תחזית שבועית

טלה
סוף סוף שינוי: מרס שליט המזל שלכם עובר למזל שור אחרי חדשיים שלמים שבהם הוא הריץ אתכם הלוך ושוב ונתן ים של אנרגיה חדשה. כעת הזמן למצות את התהליך ו..להפוך את כל האנרגיה הזו למעשים. הגיע הזמן להתמקד בחשבון הבנק, טלאים.

שור
אל ונוס שנמצאת במזל שלכם כבר מהשבוע הקודם מצטרפים היום גם השמש ומרס, ואפשר לומר שבבת אחת אתם מעבירים שני הילוכים קדימה, לא אחד. כן, הגיע הזמן להתחיל להזיז דברים עם שני החבר'ה האלה, ורק לעשות זאת בלי לריב עם הסביבה כמו שמרס רוצה..

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עדיין שוהה במזל טלה האסרטיבי תוך שהוא יוצר עדיין צמידות מרוחקת לאורנוס התזזיתי וזוית פעולה לפלוטו היצרי. אלה שתי זויות שעדיין מפעילות אתכם בעוצמה, ולכן חשוב במיוחד עכשיו לחשוב פעמיים לפני שכועסים, להמנע מדרמות, ולא לשבור כלים...

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול שהפעיל אתכם במזל טלה עובר עכשיו למזל שור, והחיים הופכים ידידותיים הרבה יותר. סוף סוף אפשר להרחיב את המעגל החברתי שלכם ולפעול באיזי במקום להריץ את עצמכם בלי סוף. השקיעו קצת יותר בקשרים המקצועיים והעסקיים שלכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בצמידות עם כוכב מרס האסרטיבי, צמידות שכבר שבועיים לא עושה לכם חיים קלים. המיקום הזה עובר עכשיו למזל שור, והגיע הזמן להשקיע את כל האנרגיה היפה והיקרה שלכם דווקא בתחומי הבית והמשפחה, שקצת הזנחתם לאחרונה...

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא השבוע בזויות לא קלות לאורנוס ופלוטו עדיין, מה שאומר שעדיין יש חוסר שקט בפנים ובחוץ, כמו גם מינון גבוה של עצבנות וביקורתיות. אבל לקראת סוף השבוע אפשר לומר שהלחצים מתחילים לרדת, וסוף סוף אפשר לראות את החיוך בקצה המנהרה...

מאזניים
זה עלול להיות שבוע רציני וכבד ראש, ופה ושם עלולה לצוץ לה גם מצוקה רגשית זעירה ואפילו כלכלית. זוית של עימות בין סטורן הנוקשה לונוס שליטת המזל שלכם שנמצאת עכשיו במזל שור המעשי, עלולה להביא איתה תחושות של כובד ובדידות: הגיע הזמן לעבוד, קשה – ועכשיו.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדל במזל שור שממול מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה יותר במערכות היחסים שלכם כמו גם בשותפויות ובדיאלוג עם שותפים ובני ברית. זהו זמן לפתוח דברים לעומק, להעמיק קשרים רגשיים קיימים, או לפתוח קשרים חדשים אם הלב – או המקום העסקי – פנוי.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור שיכלול מהשבוע את ונוס מרס ואת השמש, עלול להכביד מעט על הקשת המצוי וההרפתקן שזקוק בעיקר לחופש אישי. אין ברירה – החיים קוראים אתכם לסדר ויפה שעה אחת קודם. זמן להשקיע בחשבון הבנק שלכם קצת יותר תשומת לב, ולשלם חשבונות...

גדי
סטורן שליט המזל שלכם נמצא השבוע בזוית של עימות לונוס הרגשית,אלמנט שמכריח אתכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם כמו גם בדיאלוג עם שותפים והפרטנרים בחייכם: האם אפשר לשפר את הדיאלוג? ואיך מעמיק תקשורת רגשית? זמן לפתור בעיות לפני שרצים קדימה.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת מתחיל להתרחק בהדרגה מהצמידות עם אורנוס שליט המזל שלכם אבל עדיין אפשר לזהות פה ושם קצרים תקשורתיים כאלה ואחרים בעיקר כשאתם לא מגלים אמפטיה או סבלנות לזולת. חשוב עדיין לא לנתק קשרים, אבל לרוץ קדימה עם רעיונות ויזמות חדשות.

דגים
נראה שחלק מהלחצים שהיו עליכם בתקופה האחרונה בעיקר במישור הכלכלי יורד, והחיוך מתחיל לחזור בהדרגה כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל שור מדגיש את היכולת שלכם לפתוח ערוצי תקשורת חדשים עם העולם, ולתקשר באופן הרמוני ונעים יותר. הגיע הזמן להזיז דברים, ומהררר!


לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully