וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2013: תחזית אסטרולוגית שנתית

יאיר טריבלסקי

28.12.2012 / 14:25

שנת 2013 בפתח ועושה רושם שהיא מביאה עימה רוחות של שינוי עבור רוב המזלות והזדמנות להתחלות חדשות

השנה הזו הולכת להיות מעניינת במיוחד, כיוון שהיא הולכת לאפשר לכוכבים הגדולים שהתחילו תהליכי שינוי בחיינו בשנים האחרונות להתקדם ולהגיע לרבים מאתנו שעדיין לא חוו אותם, בעיקר כשהמדובר במזלות עקרב, גדי, שור, סרטן, טלה, מאזניים ובעצם, כולנו.

אורנוס התזזיתי ילמד את המאזנאים והטלאים איך להתנתק ממצבים שמיצו את עצמם ולשעוט קדימה.
יופיטר ילמד את התאומים הסרטנים הקשתים והגדיים שהפתיחות והיצירתיות הם תנאי הכרחי ליצירת מצבי שפע כלכלי ורגשי, בכל מקום שהוא.
סטורן ילמד את הגדיים והעקרבים איך להפגין שליטה במחוזות הרגש ולנצל אותם לטובתנו.
נפטון ילמד את הדגיגים והבתולות איך לבנות זהות רגשית חדשה ויצירתית וממנה לבנות עולם יצירתי ומרגש
ופלוטו העוצמתי ילמד את הגדיים העקרבים הסרטנים המאזנאים והטלאים שכדי לעשות מהלך טוטאלי צריך לפעמים לוותר על דברים שחשבנו שהם חלק מאתנו, כדי להתקדם הלאה ולפעול ממקום יצירתי ועוצמתי שבורא דברים חדשים והופך אותם שוב לחלק מאתנו. תהליכי יצירה ולידה מחודשת. כל מה שמת – נולד מחדש, אומר פלוטו.

תחזית שנתית לכל המזלות

טלה: קריירה – או משפחה? גם וגם

על פניו זהו שנה דורשנית מאוד אבל היא עלולה לדרוש מכם לא מעט תשומת לב ובתחומים שונים לגמרי. עד חודש יוני אתם אקטיביים וסוחפים,כשכוכב אורנוס מריץ אתכם קדימה ויופיטר כוכב השפע מביא איתו שפע של סקרנות, קשרים חדשים, וים של אקשן שמח. ביולי עובר יופיטר למזל סרטן, וחלוקת הקצב שלכם מתפצלת. כעת חלק מתשומת הלב שלכם עובר לנושאי בית ומשפחה, והחלק השני – לקריירה. מה עושים? משלבים!

ינואר פברואר

אתם חברתיים מהרגיל. דיאלוג עם מוסדות וארגונים בצד העסקי, מעגלים חברתיים נפתחים – אתם במיטבכם.
פברואר עד אמצע מרץ – התכנסות, והרבה סבלנות. זה אינו הזמן המעדף עליכם וכדאי להמנע מפעילות יתר: זמן לפרופיל נמוך, ולהרבה סבלנות.

מרץ עד סוף אפריל

הטלה חוגג. יזמות והתחלות חדשות. האקשן חוזר לחייכם, ואתם במיטבכם. נסו לרכז לזמן הזה את כל התכניות החשובות שכדאי להריץ קדימה.

יוני עד אמצע יולי

הגיע הזמן לממש.רעיונות יזמות ותכניות. הדגש כעת הוא על התחום הכלכלי שלכם. התמקדו בכאן ובעכשיו.

סוף יולי עד אמצע ספטמבר

התקשורת שלכם במיטבה. זמן טוב למעברים ושינויים מכל הסוגים, לגישה אסרטיבית בנושאי קריירה, ולדיאלוג יצירתי במיוחד.

אמצע ספטמבר עד אמצע אוקטובר

עשייה ביתית ומשפחתית. זמן להתארגן סביב הבית והמשפחה. זמן טוב להשקעה בבית ובמשפחה, ולשינוי מקום מגורים.

אמצע אוקטובר עד אמצע נובמבר

יצירתיות, יזמות חדשות, אהבה, וגישה בלתי אמצעית לעשייה. זמן מצוין לתת זינוק גם בתחום הקריירה, לרגש ולהתרגש.

אמצע נובמבר עד סוף דצמבר

השקעה רצינית בעבודה תניב פירות יפים, אבל אתם חייבים להצטייד במלאי גדול של אחריות ומחוייבות. דחיית סיפוקים תשתלם בהמשך. השקיעו מחשבה בבריאות שלכם.

שור: תקשורת משופרת, וים של הזדמנויות לפעולה

נושאי חומר וכספים יכולים לקבל תנופה רצינית בחציה הראשון של השנה. זהו זמן מצוין להתחלות עסקיות חדשות, לדיאלוג משופר עם חשבו הבנק, וליציבות מסוימת. מחודש יולי – הדגש עובר לתקשורת שלכם. כעת הזמן להתעורר, לקשור קשרים חדשים, ליזום התחלות מעניינות, ולהעביר הילוך.

ינואר ופברואר

הלב הוא זה שקובע עכשיו את הטון. זמן טוב להתאהב מחדש במה שאתם עושים או בפרטנרים שלכם, ואם הלב פנוי – היכרויות חדשות. בהמשך נראה שהחיים אוהבים אתכם יותר ממה שחשבתם, אבל גם לאהבה צריך לעזור לפעמים: השקיעו יותר בתדמית ובהופעה, שוורים, וגם בלב..

מרץ ואפריל

המעורבות הרגשית ממשיכה ומתחזקת, ואיתה גם כל הסובב מעורבות שכזו. אפשרו לגאות הזו גם להגיע למישור העסקי, והתמקדו במה שמלהיב. בחצי הראשון של אפריל אתם לא במיטבכם, אבל מה 15 לחודש נרשמת עליה והחיוך חוזר, ביחד עם יום ההולדת. אל תפחדו לחגוג בגדול!

מאי ויוני

נראה שחודש מאי מוצא אתכם בסימן עלייה, ובכל הגזרות. כעת הזמן להשקיע לא רק ברגשות אלא גם בעולם החומר: יזמות יתקבלו בברכה. מלים, מפגשים ונסיעות – אלה מלות המפתח של יוני: התמקדו בפגישות עם אנשים שיכולים לקדם אתכם, ובנסיעות שישנו את מצב הרוח.

יולי ואוגוסט

יופיטר עובר לבית התקשורת שלכם עכשיו, והיא הופכת להיות רכה ומעניינת יותר. הגיע הזמן לקחת יזמה ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. מאוגוסט החיוך מתחזק ואיתו גם היכולת שלכם להביא עוד שמחה הן רומנטית והן משפחתית. זמן מצוין גם ליזמה עסקית חדשה, אך בעינים פקוחות.

ספטמבר ואוקטובר

נראה שהגיע הזמן להתקדם שוורים, הן בתכנון משפחה או בזוגיות ובמקביל בתחום המקצועי. נסו שלא לדרוך במקום אלא לרוץ קדימה. באוקטובר האופטימיות ממשיכה להיות באוויר, ואיתה גם היכולת שלכם לבצע שינויים משמעותיים בחייכם, בעיקר שינויים שחיכו זמן רב. תנו לאמביציה לדבר.

נובמבר ודצמבר

הבית והמשפחה מעל הכל, אבל גם כאן אפשר להכנס למקצה שיפורים משמעותי. שימו את הדגש על תקשורת משפחתית, ודברו על הכל. דצמבר מתחיל ברגל ימין אבל בהמשך עלולים להפיע שינויים בלתי צפויים ותקלות לא מתוכננות: ונוס נכנסת להילוך אחורי, וחשוב לפעול בזהירות מכסימלית כדי לסייים את השנה בחיוך.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

תאומים: התפתחות אישית – וצמיחה כלכלית

עד סוף חודש יוני אתם עשויים ליהנות מצמיחה אישית מואצת, נסיעות וריצה קדימה מבחינת היכולת שלכם לזהות פוטנציאלים של צמיחה, ולסיים תהליכים של התפתחות אישית שהחלו במחצית הראשונה של 2012. מחודש יולי – הזדמנויות נאות להתפתחות כלכלית, ובכל התחום. זמן ליזום צמיחה כלכלית מבוקרת ואמיצה.

ינואר - אמצע פברואר

כל מה שקשור ליחסים ולזוגיות מקבל דגש מיוחד זמן טוב להיכרויות חדשות ומעניינות ולהרבה אקשן חברתי. מרס במזל דלי מביא איתו צורך בהרחבת אופקים מכל הסוגים.

23 לפברואר עד 18 למרץ

מרקורי נמצא כעת בהילוך אחורי. נושאי קריירה ודיאלוג עם סמכויות עשויים לקבל עכשיו תפניות וחשוב לא לפתח ציפיות יותר. לעומת זאת זמן מצוין לסגור קצוות ופערים, לשלם חשבונות שלא שילמתי, ולהחזיר יחסים עם סמכויות לקדמותם.

אפריל ומאי

הצד החברתי שלכם פעיל עכשיו במיוחד. אול זה באמת הזמן להרחיב מעגלים חברתיים, לפתוח את עצמכם יותר לעולם. במאי – השבועיים הראשונים לא משהו, ואתם לא במיטבכם פיזית ורגשית. פעלו בזהירות רבה, הן בכספים והן בדרכים. הכל משתנה מאמצע החודש: האופטימיות חוזרת, ואיתה גם מצב הרוח.

יוני ויולי

מסיבת ההפתעה באוויר, ואתם חוזרים לעצמכם, כשהתחום המשתפר עכשיו הוא התחום הכלכלי: חשוב לשמור עכשיו על מה שיש ולהזהר ולא לבזבז כספים כי זו הנטייה עכשיו כשמרקורי שליט המזל שלכם בהילוך אחורי. זהירות.

אוגוסט וספטמבר

נושאי חומר וכספים על הפרק, והרבה יזמות פרקטיות שעיקרן בניית בסיס כלכלי יציב. אולם דווקא עכשיו אתם עלולים לגלות שההוצאות שלכם גבוהות יותר ממה שחשבתם: אל תגזימו עם כרטיס האשראי!

אוקטובר נובמבר

מתחילים ברגל ימין, אבל הילוכו האחורי של מרקורי בהמשך אוקטובר עלול לשבש את התכניות. גישה יצירתית וחשיבה לא קונבנציונליות יביאו איתן פתרונות ודרכים חדשות.

דצמבר

נושאי בית ומשפחה על הפרק, ואיתם הוצאות גדולות מהרגיל. אל תוציאו על מה שאין לכם ממש צורך בו.

סרטן: מתכננים, מעבירים הילוך, ומתחברים אל השפע

המעבר אצלכם מעשייה פסיבית עד חודש יוני להילוך אקטיבי מחודש ביולי והלאה משמעותי מאוד, ואפשר לומר שהשנה הזו מייצגת את האפשרות שלכם לראות זאת באופן ברור ולעשות זאת בגדול, אם לא תפחדו מאתגרים גדולים. יופיטר כוכב השפע הוא זה שמכתיב לכם עכשיו את המהלכים, אבל כמו בכל מצבים שיופיטר קשור אליהם – בלי לחיצה חזקה על הידית ובניית יזמות חדשות בכל התחומים, הדלתות שהוא מביא אותכם אליהן לא יפתחו.

ינואר פברואר

יש הרבה אקשן הקשור ליחסים, וזהו זמן לסיים דברים ולצאת לדרך חדשה אם הלב לא מתחבר, או להיפך. מיקומו של מרס עלול לגרום לכם לקחת סיכונים מיותרים, הן אישית והן כלכלית, וחשוב לפעול באופן שמרני ובטוח.

מרץ ואפריל

אתם נמצאים במרכז העניינים, דברים קורים מהר ובאינטנסיביות, ונושאי קריירה ואמביציה על הפרק כמו גם יכולת להתמודד עם אתגרים גדולים. בהמשך חשוב לא לאבד את הראש, ולהיות ממוקדי מטרה, אחרת תגיע תחושת אכזבה ותסכול.

מאי ויוני

דיאלוג הקשור לחברות וארגונים עשוי להיות פורה במיוחד עכשיו. אל תפחדו להעז. אולם בהמשך הזהירות חשובה במיוחד: דברים שמתרחשים מתחת לפני השטח עלולים להביא איתם תחושה שאתם מאבדים שליטה. סבלנות.

יולי ואוגוסט

יופיטר כוכב השפע עובר למזל שלכם ופותח לא מעט אפשרויות חדשות. זה בדיוק הזמן לפעול באופן יוזם ואקטיבי, ולא לחכות שהמציאות תביא איתה את האפשרויות אל פתח ביתכם.

אוקטובר נובמבר

התחום הכלכלי והעסקי משמעותי במיוחד עכשיו, אולם פזיזות וחוסר שיקול דעת עלולים להביא איתם הפסדים ותסכול. זהירות היא מילת המפתח כעת, ובכל התחומים.

דצמבר

יכולת נאה לממש ולראות תוצאות בשטח, אם לא תפחדו לבדוק אזורי פעולה חדשים. אל תשארו מאחור.

אריה – פעילות חברתית, ומפגש עם התת מודע

עד סוף חודש יוני אתם יכולים לקדם את עצמכם בצורה מצוינת בפעילות עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולהרחיב את המעגל החברתי. מחודש יולי והלאה – אתם נכנסים לשינוי פאזה בנושאי הצלחה: זמן להוריד פרופיל, ולעשות עבודת עומק על הפחדים שעוצרים אתכם וניקוי משקעים, כי 2014 הולכת להיות השנה שלכם.

ינואר

פיזית ורגשית אתם לא במיטבכם. חשוב לא להתיש את עצמכם בדאגות ובעשיית יתר עכשיו.

פברואר מרץ

להתמקד בתכניות הפעולה החשובות ביותר שלכם ולתכנן אותן בקפדנות, לעשות עבודת עומק בענייני כספים ולהזהר: הפסדים עלולים להגרם עכשיו בגלל חשיבה עסקית או כלכלית לא נכונה. במרץ- זמן מצוין לנסיעות, לימודים, וכל מה שקשור להתפתחות אישית.

אפריל מאי

התחלות חדשות המביאות איתן חשיבה מסוג אחר, ובהמשך – דיאלוג משופר בתחום המקצועי ובנושאי עבודה. יתכן והגיע הזמן לשינוי הן בתקפיד והן בתגמול: אל תקפאו על השמרים.

יוני ויולי

הפופולאריות שלכם בעלייה ואיתה גם היכולת שלכם להפוך כל לימון ללימונדה: זה הזמן לצאת לעצמאות עסקית או רגשית, ולרוץ קדימה. החלטות פזיזות עלולות לשנות את המצב בקלות. בהמשך יולי - שמרו על הבריאות שלכם, ואל תעשו צעדים כלכליים ואישיים מבלי להתיייעץ: אינכם במיטבכם עכשיו.

אוגוסט ספטמבר

יום ההולדת מביא איתו מצב רוח טוב, ואפשרות לפתור בעיות ולצאת ממשברים. מצד אחד יש שיפור בתחום התעסוקה וההכנסות אבל מצד שני דווקא עכשיו אתם עלולים להוציא ולבזבז הרבה מעל היכולת שלכם: הסכנה – איבוד פרופורציות בתחום הכלכלי.

אוקטובר נובמבר

פרק זמן בעייתי במקצת, שנגרם בגלל הילוכו האחורי של מרקורי. חשוב לפעול בזהירות מכסימלית, ותכניות גדולות לשינוי לדחות לפחות עד דצמבר. בכספים ובעסקים – גישה סולידית. לקראת סוף נובמבר ניכר שיפור.

דצמבר

הלחצים יורדים ומגיע פרק זמן מלהיב. כעת אפשר להתחיל להזיז את מה שהיה תקוע בחדשיים האחרונים, ולא לפחד לחשוב בגדול. יש הרבה תנועה, הרבה אקשן, וזה הזמן לנסיעות – וליזמות חדשות.

בתולה: אמביציה וקריירה, מול הצורך במעורבות חברתית

יופיטר כוכב השפע שוהה בבית הקריירה שלכם בתחילת השנה ומביא איתו שלל הזדמנויות לקדם דברים – כל השאר תלוי בכם ובמידת העצמאות שלכם. ואולי זה באמת הזמן אכן לצאת לעצמאות?
ביולי עובר יופיטר למזל סרטן, והגיע הזמן למעורבות חברתית פעילה יותר. זמן לצאת מעצמכם ומהאגו שהיה פעיל עד כה, עזבו מעט את האמביציה והתמקדו באנשים הסובבים אתכם, ובבניית קשרים חדשים.

ינואר

השקעה מסיבית בעבודה ובתחום המקצועי, התמודדות עם הצורך לבצע שינויים מסוגים שונים, ושמירה על הבריאות שלכם: אתם רגישים עכשיו מהרגיל.

פברואר ומרץ

זוגיות ויחסים הם האישו עכשיו, אבל חשוב להזהר מדרמות מיותרות ולפעול בזהירות מכסימלית. פיזית אתם רגישים ופגיעים, וחשוב להזהר מתאונות ועבודת יתר. הילוכו האחורי של מרקורי מצריך זהירות מיוחדת ביחסים.

אפריל ומאי

נסיעות, קריירה, חשיבה כלכלית מזוית אחרת, ואפשרות לשינויים אמיתיים אם תרימו את הכפפה ותתחילו לפעול יותר בשבילכם ופחות בשביל אחרים.

יוני ויולי

צמיחה חברתית ומקצועית, יכולת לקדם נושאים שחשובים לכם וגם להצליח בהם, התמודדות מוצלחת עם אתגרים גדולים. גישה צינית וביקורתית עלולה להרוס עכשיו פירות נאים של השקעה. זהירות.

אוגוסט וספטמבר

מתחיל מעט מהוסס כשאתם אינכם במיטבכם. תאונות קטנות אי הבנות ויכוחים עלולים להוריד את מצב הרוח. מספטמבר חוזרים לעצמכם ולהרמוניה: זמן ליזמות חדשות.

אוקטובר נובמבר

הילוכו האחורי של מרקורי עלול לעורר פצעים ישנים ולהביא החלטות גרועות. חשבו פעמיים לפני ניתוקים, והזהרו מאי הבנות וקצרים בתקשורת שיביאו למפח נפש. בהמשך נובמבר – חוזרים לאהבה, ולרגשות עמוקים. תנו לרגש לדבר.

דצמבר

התמקדות בנושאי בית ומשפחה, שינויים אפשריים במקום מגורים ובהתנהלות משפחתית, והרבה רומנטיקה.

מאזניים: צמיחה אישית מואצת ואופקים חדשים, והשקעה בקריירה

עד חודש יוני אתם עדיין עסוקים בהרחבת אופקים בדרכים שונות, בצמיחה אישית, ובלימוד פרקים נוספים על פריצות דרך, והרחבת אזורי הפעולה והגבולות שלכם, תהליך מרתק כשלעצמו. מחודש יולי ואילך עובר הדגש אל בית הקריירה: זה הזמן לחזק את האמביציה שלכם, ולהפוך אותה למנוף משמעותי לפעולה.

ינואר

המעגל החברתי שלכם פעיל במיוחד. זמן טוב לא רק לעשות לכם חברים חדשים אלא גם להשתמש בקשרים החברתיים שלכם כדי לקדם נושאים ויזמות שחשובים לכם.

פברואר ומרץ

פיזית אתם לא במיטבכם, וחשוב לא להעמיס יותר מדי על הגוף או על הנפש. חשוב גם לא להגזים בתחום המקצועי, ולמצוא לכם זמן לפעילות פנאי, אפילו יותר מהרגיל.

אפריל ומאי

נושאי יחסים וזוגיות על הפרק, וזהו זמן טוב להחלטות בנושאי יחסים, ובמקביל לשפר את מה שיש, או להתקדם הלאה. אל תגזימו בפעילות פיזית.

יוני ויולי

דברים קורים במהירות עכשיו, וחשוב להשאר עם היד על הדופק. תקשורת אגרסיבית ואי הבנות עלולות להרוס עכשיו יחסים וכדאי לחשוב פעמיים לפני שכועסים. הילוכו האחורי של מרקורי עלול להביא קשיים עם סמכויות, ועצירה מסויימת בדרייב שלכם. סבלנות.

אוגוסט וספטמבר

שינויים בחשיבה עשויים להביא איתם פירות נאים ביחד עם שיתופי פעולה, אבל חשוב לא להתעקש ולהרפות כשדברים לא הולכים. פיזית אתם לא במיטבכם. שמרו על הבריאות שלכם.

אוקטובר ונובמבר

אתם במיטבכם ורצים קדימה, אבל מהשליש האחרון של אוקטובר – מרקורי בהילוך אחורי בבית הקריירה שלכם. הזהרו מיזמות חדשות עד סוף נובמבר.

דצמבר

הצורך בשינוי הולך ומתחזק, אבל כדאי להתאפק. בסוף החודש ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת להילוך אחורי, וכדאי לפעול בזהירות מכסימלית ביחסים ובעסקים.

עקרב: בנייה כלכלית, וצורך להרחיב אופקים

יופיטר כוכב השפע מכריח אתכם להיות זהירים בכספים ובהשקעות מסוגים שונים עד יוני, ובעיקר בכספים של אחרים. הלחץ משתחרר ביולי: יופיטר עובר למזל סרטן ומאפשר מינון גבוה של פתיחות לרעיונות חדשים, נסיעות, קשרים עם חו"ל וכל מה שעוזר לכם להרחיב אופקים ובכל התחומים.הגיע הזמן לצמוח, ובגדול.

פלוטו שליט המזל שלכם עובר לשליש השני של מזל גדי קדימה עד המעלה ה 11 בגדי – זה הזמן ליזמות חדשות, ולהתחלות מעניינות. מה- 3 לאפריל עד ה-21 לספטמבר זמן לממש רעיונות ויזמות ובעיקר כוונות לפעולה. מה-22 לספטמבר, שוב זמן לקדם נושאים חשובים עד סוף השנה.

ינואר פברואר

נושאי בית ומשפחה על הפרק, ויתכנו מעט דרמות בתקשורת וביחסים. זמן טוב לשינוי מקום מגורים ולשיפוצים שונים. חשוב להיזהר עכשיו מריבים משפחתיים. מרקורי הולך אחורנית ולא עושה חיים קלים.

מרץ אפריל

תקשורת אסרטיבית ויוזמת, אך גם כזו שעלולה לעורר כעסים. הרומנטיקה חוזרת למרכז תשומת הלב – השקיעו בה קצת יותר, אבל בעדינות.

מאי ויוני

המעורבות הרגשית עדיין גבוהה, אבל חשוב לנווט אותה נכון ולהמנע מדרמות מיותרות. זמן טוב לסיים יחסים שמיצו את עצמם.

יולי אוגוסט

עבודה וקריירה חוזרת למרכז תשומת הלב. חשוב לחלק נכון את הקשב כדי למנוע תחושות של תסכול מהפרטנרים שלכם. אל תתפשרו על דברים שחשובים לכם.

ספטמבר אוקטובר

הצד הרגשי פורח והתקשורת בשיאה, אולם חשוב להזהר מסערות ודרמות כשדברים מפתיעים ולא קורים כפי שרציתם. אל תפחדו מהלא ידוע.

נובמבר דצמבר

יש כמה וכמה שינויים באופק, והילוכו האחורי של מרקורי עלול לתקוע מקלות בגלגלים של תהליכי שינוי. אל תתעקשו כשדברים לא זורמים אתכם: פשוט המשיכו הלאה.

*התפתחות אישית דרך זוגיות ושותפויות, התארגנות כלכלית מחודשת, ודרייב חזק בנושאי קריירה. הדגש – דיאלוג זוגי במערכות יחסים, שותפויות, לא פעולה סוליסטית עד יולי 2013.

קשת: זוגיות ויחסים, ובנייה כלכלית

יופיטר כוכב השפע שוהה עד יוני בבית השותפויות, הזוגיות, והיחסים ומאפשר להשקיע ביחסים ולבנות מערכות יחסים מושקעות והרמוניות. מעברו ביולי למזל סרטן מאפשר לכם להתחיל להתמקד בבניית בסיס כלכלי יציב, ולהתמקד בעסקים ובכספים של אחרים.

ינואר פברואר

מתחיל ברגל ימין עם תקשורת אסרטיבית. וונוס אקטיבית ויש הרבה קסם בסביבה כולל התפתחות כלכלית מוצלחת, אבל בהמשך מגיע הבלגן: הילוכו האחורי של מרקורי עלול להביא דרמות ביחסים קרובים או במשפחה. גלו סבלנות.

מרץ ואפריל

נושאי בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם, ובמקביל גם הרומנטיקה מתחילה לפרוח, והלב מתרגש.

מאי ויוני

המעורבות הרגשית מתגברת, ואיתה גם מתגבר הלחץ בתחום המקצועי: שני אלה עלולים להפריע זה לזה. חשוב לשמור במקביל גם על הבריאות, שהלחצים לא תורמים לה.

יולי ואוגוסט

מרקורי בהילוך אחורי עלול ליצור קשיים בנושאי חומר ורכוש, כולל יחסים. חפשו את המכנה המשותף ולא את המפריד. כל מה שקשור לנסיעות וליחסים עם חו'ל הופך מודגש בהמשך: זמן טוב לצמיחה אישית, ובכל המובנים.

ספטמבר ואוקטובר

התחלה ברגל ימין: הפופולאריות בעלייה ואיתה גם הצורך לפרוץ גבולות בנושאי מקצועיים. מרס מביא איתו אנרגיה יפה. מאוקטובר – עצירה ואולי גם הליכה אחורנית. סבלנות הופכת להיות אישו מרכזי כעת: תנו לדברים לקרות, והמנעו מפרשנויות מיותרות.

נובמבר ודצמבר

נובמבר עדיין לא מוצא אתכם במיטבכם ומומלץ לשמור על פרופיל נמוך, אבל לקראת סופו המרץ חוזר ואיתו האופטימיות. יום ההולדת יקפיץ אתכם אנרגטית לחודש מקסים.

גדי: קידום בתחום המקצועי, והשקעה במערכות יחסים

יופיטר כוכב השפע מאפשר קידום מקצועי והשקעה ממוקדת בבריאות שלכם. מעברו למזל סרטן בהמשך מאפשר התמקדות בכל מה שקשור לדיאלוג הזוגי, לשותפויות, ולמערכות יחסים בכלל.

ינואר

מארס מביא איתו צורך להשקיע מחשבה בפעילות כלכלית וכספית עם יזמות חדשות, אך גם הוצאות גבוהות יותר ממה שחשבתם. אל תאבדו שליטה בחשבון הבנק.

פברואר מרץ

התקשורת שלכם הופכת אסרטיבית יותר, וזהו הזמן ליזמות חדשות ובכל התחומים, אלא שחשוב במקביל גם לא לריב עם הסביבה כשדברים לא קורים כפי שרציתם. נסיעות, שיחות ומפגשים – התמקדו במה שחשוב באמת.

אפריל ומאי

אפריל הוא חודש ביתי יחסית, והשקעה ביחסים בתוך המשפחה משמעותית במיוחד עכשיו. במאי – המעורבות הרגשית חוזרת, והגדי הופך רומנטי. זמן לחיזור, להעמקת קשרים,ולהרבה אהבה.

יוני ויולי

הילוכו האחורי של מרקורי עלול להיות בעייתי כעת. חשוב להזהר מפרשנויות אישיות מוטעות והחלטות דרמטיות. אפשרו לדברים לשקוע בעדינות, וסגרו מעגלים.

אוגוסט וספטמבר

התחום הכלכלי מצריך הרבה תשומת לב, וכדאי להתמקד בפרטים הקטנים ולהזהר במקביל מהוצאות גדולות. פעילות עסקית מצריכה עכשיו זהירות מיוחדת.

אוקטובר נובמבר

הגיע הזמן להחלטות משמעותיות בנושאי קריירה וכוונים עתידיים, והילוכו האחורי של מרקורי לא עושה לכם חיים קלים בנושא. אל תקבלו החלטות עד דצמבר.

דצמבר

הפופולאריות בעלייה, המעורבות הרגשית מתחזקת, והגיע הזמן להעביר שוב הילוך. אל תפחדו מהתמודדות עם אתגרים גדולים והחלטות ארוכות טווח.

דלי - רומנטיקה, יצירתיות ואהבה, ובניית בסיס מקצועי

כוכב השפע יופיטר שם דגש על נושאי אהבה יצירה וביטוי אישי. זו הולכת להיות מחצית שנה מלהיבה עם לא מעט ריגושים, ומהלב. נצלו אותה עד יולי 2013: מכאן והלאה זהו זמן להתמקד בתחום המקצועי, בקידום משמעותי או בהסבה מקצועית, ובהחלטות לגבי המקום שיתפוס התחום המקצועי בחייכם השנה ובשנים הבאות.

עד ה 18 ליולי הולך אורנוס שליט המזל שלכם קדימה במזל טלה: זהו זמן לשיעורי חיים חדשים, ולכל מה שקשור להתחלות ויזמות. מה 19 ליולי ועד ה 18 לדצמבר – זהו זמן ליישם את השיעורים שאורנוס מביא איתו, ולהוציא אותם לפועל.

ינואר

מארס האסרטיבי שוהה במזל שלכם ומביא איתו ים של אנרגיה ומרץ לעשייה, ובכל התחומים. נצלו אותו כדי לקדם עניינים, אבל הזהרו מתאונות ועשיית יתר.

פברואר ומרץ

מארס עובר לבית הכספים, ורוב הפעילות מוקדשת כעת לתחום הכלכלי. בעזרת ונוס הפופולאריות שלכם בעלייה כולל מעורבות רומנטית ורגשית, וזהו זמן איכות לא רע לעשייה ולקביעת עובדות בשטח.

אפריל ומאי

נושאי בית ומשפחה על הפרק, ויש גם צורך לקבל החלטות לטווח ארוך בנושאי מגורים ומשפחה. זמן טוב לחשוב על שינויים, הרחבת משפחה, והתרחבות בכלל.

יוני ויולי

התחום המקצועי פעיל מאוד אבל הילוכו האחורי של מרקורי עלול לעכב תכניות וביצוען, ולגרום לתסכול מסויים. סבלנות ואורך רוח יוכיח את עצמם.

אוגוסט ספטמבר

הצורך להרחיב אופקים וללמוד משהו חדש משולב עכשיו עם הצורך להעמיק יחסים, או להגיע לעומקים חדשים ביחסים קיימים. זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר, ולדבר על כך.

אוקטובר נובמבר

הילוכו האחורי של מרקורי עלול לתקוע מקלות בגלגלי התכניות שלכם, בין אם ביחסים ובין אם בקריירה. אפשר לקחת פסק זמן ולהתבונן שוב בדברים כדי להגיע להחלטות סופית, ועדיף בלי לחץ.

דצמבר

המעורבות החברתית שלכם בשיאה, אבל פיזית כדאי עכיו לשמור על עצמכם, ולהמנע מפעילות יתר. התמקדו בניקוי משקעים רגשיים שהצטברו להם מאחורי הקלעים.

דגים: בית ומשפחה, וחזרה לריגוש ולאהבה

יופיטר כוכב השפע מדגיש עד חודש יוני נושאים הקשורים לבית, למשפחה, ולסביבה קרובה. זמן להרחיב ולשפץ את הבית, להרחיב את המשפחה, לשנות מקום מגורים, לקנות בית או נדל"ן, ובמקביל גם לשפר את התקשורת עם המשפחה.
מחודש יולי – הגיע הזמן לחזור לרגשות שהדגיג אוהב כל כך: לרומנטיקה ולאהבה. זמן למקד את הפעילות שלכם במה שאוהבים לעשות, ובביטוי אישי.

נפטון שליט המזל שלך ממליץ על יזמות חדשות כשהוא הולך קדימה עד ה 7 ליוני. מימוש היזמות מכאן ועד ה 14 לנובמבר. זמן טוב לעשייה מואצת ויישום השעורים שלו. ומכאן – יזמות חדשות. סטורן לעומת זאת מלמד אתכם השנה איך להתמקד בהשקעה אישית בנושאי צמיחה ובהתפתחות אישית, בקשרים עם העולם, בנסיעות ובלימודים.

ינואר

האקשן האמיתי מתרחש מאחורי הקלעים ואתם לא במיטבכם עכשיו. סבלנות היא מלת המפתח.

פברואר מרץ

מרקורי בהילוך אחורי במזל שלכם, דגיגים, אלמנט שמביא איתו צורך בפסק זמן מסויים כדי לסגור מעגלים שמפריעים לכם עכשיו, לפני שאתם פורצים שוב קדימה. זמן לתכנן דברים אבל לחכות עם הביצוע.

אפריל ומאי

אתם חוזרים לעצמכם, והדגש כעת הוא בעיקר בשני תחומים: הכלכלי ומערכות היחסים שלכם. שני הנושאים גם יחד זקוקים מכם עכשיו להתייחסות מעשית ובניית בסיס פעולה יציב וארוך טווח.

יוני ויולי

זו תקופה יצירתית ורומנטית, שבהם יכולת הביטוי האישי היצירתית הידועה של בני מזל דגים יכולה לבוא לידי ביטוי. זמן להתרגש, לרגש, ולהקסים את העולם. אל תאפשרו למכשולים לעצור אתכם.

אוגוסט וספטמבר

הצד הכלכלי מצריך עכשיו הרבה תשומת לב, הסתכלות ארוכת טווח והחלטות חכמות. נסו להתייעץ עם אחרים לפני כל החלטה. דברים שתעשו עכשיו ישפיעו עליכם לאורך זמן.

אוקטובר ונובמבר

הילוכו האחורי של מרקורי בבית הרומנטיקה והביטוי האישי עשוי להשפיע על חיי הרגש. חייבים עכשיו לתת להגיון תפקיד גדול יותר בדרך קבלת ההחלטות שלכם, ואם אפשר – לדחות אותן לדצמבר.

דצמבר

הפופולאריות שלכם בעלייה ואתם גם מעורבים חברתית במה שקורה. הגיע הזמן ליזמות מקצועיות ועסקיות, ולהחלטות חשובות הקשורות לחיי הרגש.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully