וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני והחבר'ה

איך ניתן לדעת מתוך הקריאה בטארוט מה חושבים עלינו אחרים ומה מרגישות כלפינו אחרות? תפקידם של הקלפים - חלק שלישי

אחד הכלים החשובים שהקלפים נותנים לנו הוא להראות מה החברה חושבת עלינו. בין השאלות הנפוצות אותן פוגשים כשעושים קריאות בקלפים, נמצאות השאלות: "מה 'הוא' חושב עליי? מה 'היא' מרגישה כלפיי?", וכששאלות אלו נשאלות הן לא נשאלות כדרך אגב, הן שאלות טעונות, וכששואלים אותן המתח בחדר כל-כך גדול שאפשר ממש לחתוך אותו בסכין.

אך האם הקלפים יכולים לענות על שאלה זו? ואם כן, איך עושים את זה?

התשובה כמו תמיד מורכבת, וכדי להבין איך עושים זאת עלינו תחילה להבין שקריאה פשוטה כגון קריאת ה-אס-או-אס, לרוב לא תעזור במקרים אלו. אם נשאל את הקלפים מה הצד השני חושב עלינו, סביר שהקלפים לא יענו לנו תשובה ישירה, אלא יתנו לנו כלים שיוכלו לעזור לנו לקדם את הקשר בינינו לבין הצד השני.

לכן אנו צריכים למצוא קריאה אחרת בה יש מיקום ספציפי המראה לנו את הצד השני. שתי קריאות נפוצות מסוג זה הן: קריאת המילים, בה אנו יכולים לייצג את הצד השני על-ידי קלף, או הקריאה הקלטית בה אתמקד במאמר זה, כיוון שבה יש מיקום קבוע (מיקום מספר שמונה) המייצג את הצד השני.

כשאנו נבקש לחשוף את החלק בסיפור של הקלף המראה מה החברה חושבת עלינו, הקלף יראה לנו את דעתה של הסביבה הקרובה הרלוונטית לנושא הקריאה. כך למשל, בקריאה בנושא זוגיות החברה הרלוונטית לנושא השאלה לא תהיה (אני מקווה, בשביל השואל בכל מקרה) אמו של השואל. הקלף יראה לנו מה חושבת בת הזוג שלו. לחלופין, אם אין לשואל זוגיות הקלף יראה מה חושבות עליו נשים באופן כללי.

בקריירה, הקלף יכול להראות לנו מה חושב הבוס שלו, הקולגות שלו או לחלופין בעסק עצמאי הקלף יכול להראות לנו מה חושבים הלקוחות שלו על העסק.

מהו המעמד החברתי של השואל?

כאן המקום להדגיש שיש הבדל גדול בין מקרה בו השואל נמצא באינטראקציה ראשונית עם החברה הרלוונטית (כמו למשל דייט ראשון) ובין מקרה אחר בו השואל כבר נמצא במערכת יחסים ארוכה עם החברה. המידע שהקלף יחשוף בכל אחד ממקרים אלו יהיה שונה.

אם השואלת שלנו נמצאת במערכת יחסים זוגית ארוכה, הקלף יראה לנו מה בן הזוג מרגיש כלפיה ומה הוא חושבת על הקשר ביניהם. אך אם היא לא נמצאת במערכת יחסים זוגית, הקלף יכול להראות לנו איזה אימפקט השואלת יוצרת על בני המין השני, במילים אחרות - איך הגברים רואים אותה. האם, כאשר למשל יוצא קלף כמו אס המטות, כשהיא נכנסת לחדר כל עיני הגברים נשואות אליה וכולם כבר מתחילים לפעול כדי לחזר אחריה? או לחלופין, במקרה שיוצא קלף לא סימפטי (כמו למשל 3 חרבות), כשהיא נכנסת לחדר לרוב מתעלמים ממנה.

תרגיל

תרגיל זה הוא בונוס חשוב מאד של מאמר זה ומטרתו לעזור לרכוש מיומנות בזכירת והבנת פירושי הקלפים. אם תעשו אותו מספיק פעמים, תפנימו את הסיפור של הקלף והפירוש שלו יהיה ברור יותר.

שלבי התרגיל

1. ממציאים שואל או שואלת פיקטיביים ונותנים לו/לה גיל ושם.
2. מערבבים את הקלפים ומבקשים מהקלפים קלף לתרגול.
3. מושכים קלף באופן אקראי (אפשר על ידי חיתוך החבילה או אפשר גם בלי).
4. לקלף שהוצאתם מציגים 4 שאלות ונותנים תשובה לכול שאלה על פי הפירוש של אותו קלף.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

דוגמא לתרגיל

דוגמא - הסיפור של הקלף ארבע חרבות (השואלת שאותה בחרתי היא דנה, בת 28):

שאלה ראשונה (בנושא זוגיות):
מהי ההתרשמות הראשונית של גברים מדנה? מה גברים חושבים עליה כשהיא באה במגע ראשוני איתם עוד לפני שנוצר קשר ממשי בין דנה אליהם? למשל – מה הגברים מרגישים כלפי דנה כשהם רואים אותה בפעם הראשונה במועדון?

התשובה:
נראה שדנה לא מעוניינת בזוגיות, והיא משדרת משהו טיפה אנמי. ולכן סביר גם שלא יתחילו אתה או יצרו אתה קשר.
אגב, זה לא קשור למראה של דנה. גם אם דנה נראית ממש טוב, עדיין סביר שגברים יקלטו ממנה משהו קר ויעדיפו לנסות את מזלם עם מישהי אחרת

שאלה נוספת בנושא זוגיות:
נאמר שלדנה יש בן זוג (יוסי) כבר ארבע שנים. מה הוא יגיד עליה? מה הוא מרגיש כלפיה?

התשובה:
יוסי יגיד לנו שהוא מרגיש שדנה מרוחקת ומכונסת בעצמה. הוא ירגיש שהיא לא שותפה טובה לקשר אתו ושלפעמים הוא שואל את עצמו אם בכלל זה רעיון טוב להיות בקשר, אבל הוא מתקשה להחליט מה לעשות בנושא.

שאלה בנושא קריירה:
הפעם דנה הולכת לראיון עבודה. איזה רושם היא עושה כשהיא נכנסת לחדר ועוד לפני שהיא פתחה את הפה? מהי ההתרשמות הראשונית של המראיין ממנה?

התשובה:
הרושם הראשוני של המראיין הוא שדנה היא אדם סגור, לא מתלהב וללא שמחת חיים. נראה לו שהיא מחפשת עבודה בגלל כורח ולא ממש מתלהבת לעבוד ושהיא לא ממש סגורה על עצמה אם היא רוצה את התפקיד או לא.

שאלה נוספת בנושא קריירה:
מה יגיד הבוס של דנה לאחר 4 שנות עבודה?

התשובה:
הבוס יגיד לנו שדנה היא עובדת בינונית שעושה רק מה שחייבים וצריך. דנה מגיעה לעבודה, דופקת שעון, עושה את מכסת העבודה שלה והולכת הביתה מבלי להתחבר לשאר האנשים בצוות ובמחלקה. נראה שהיא לא נהנית מהעבודה ולפעמים נראה לו שהיא אפילו סובלת שם.

© מנדלבוים שגיא. עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של 17 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully