וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה בתים וזעזוע

יצחק אהרון

7.4.2011 / 8:35

כל מספר בית נושא אנרגיה רוחנית ייחודית ומשפיע על דייריו בצורות שונות - הקבלה מגלה מה מסתתר בין קירות מספר הבית שלכם. חלק ב'

איך מחשבים את מספר הבית? אם מספר הבית או הדירה הוא רב ספרתי, יש לחבר בין הספרות עד לקבלת ספרה בודדת.

לדוגמה: בית מספר 347. 3+4+7=14. 1+4=5. מספר הבית הינו – 5. אדגיש כי למספר הדירה משמעות רבה יותר ממספר הבניין.

מספר 5

מבטא שינויים תמידיים ותנועה. בית לא רגוע ומתאפיין בחוסר מנוחה ואי שקט. מסמל פרסום על כל היבטיו ולכן טוב למי שעיסוקו דורש זאת. התקשורת על כל גווניה מהווה מוטיב מרכזי ובעלי הבית יהיו לרוב אנשי הדרכה, טיפול, היי טק ועסקים.

לצד היותו מלא באנרגיה חיובית, יש להתמקד בשליטה ביצרים ולהישמר מבעיות בריאות, תזונה לקויה ומחלוקות משפחתיות. קיימת סכנה של פגיעת עין רעה קשה מהסביבה הקרובה.

מספר 6

בית חם ומשפחתי עד מאוד. מסמל קשר הדוק בין בני הבית, הרמוניה וקירוב לבבות. קיים דגש עיקרי על ארוחות גדולות והכנסת אורחים מכובדת. הזוגיות מהווה נושא מרכזי ולרוב תהיה קוטבית: זוגיות בריאה וחמה או הרסנית עד לחורבן.

דיירי הבית משדרים כלפי חוץ "עסקים כרגיל" אולם הפנימיות שונה לחלוטין. הנשים יהיו הצד החזק והדומיננטי בבית וישמיעו את דעתן בצורה עניינית, לכן מומלץ לגברים להתחשב בדעתן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מספר 7

במהותו אינו דומה לאף בית אחר. מייצג פשטות, צניעות ונעימות. בעל אווירה רוחנית-מיסטית ולכן אינו נקשר להצלחה חומרית. לעיתים קרובות מבטא תקשורת לקויה וחוסר סבלנות בין בני הבית.

מצביע על קיצוניות תהומית, מחד עשוי להיות בעל שפע רב ומאידך עלול להיות שלילי עד כדי נטייה לבעיות בריאות, אובדן, סבל ופרנסה בדוחק. לרוב המספר 7 מבטא קדושה ונצחיות ולכן מתאים למי שמהותו רוחנית ועיסוקו בעזרה לזולת.

מספר 8

מתאפיין בסגירות ובתחושת כובד. מייצג את האין סוף, כוח, עוצמה וסמכות. בשונה מהמס' 7 הרוחני, המס' 8 מבטא את העולם החומרי והפרקטי. מתאפיין במחזוריות, במעגליות ובכרוניקה של מצבים עצורים. לרוב, האווירה בבית זה פסימית וחסרת שמחת חיים. מתאפיין בשגרה חונקת ובנוקשות רבה.

המספר 8 הינו קוטבי ודואלי מאוד. מחד, עשוי להיות בית בעל שפע חומרי רב, ככתוב: "מאשר שמנה לחמו והוא יתן מעדני מלך" (בראשית מ"ט, כ'). קרי, "שמנה" בניקוד אחר מתקבלת המילה "שמנה" (חולם חסר) מה שמצביע על צידו החיובי של המספר 8. מאידך, עלול בית זה להיות סגור, חוזר על עצמו ובלתי מתפתח ולכן ייתכנו בעיות פרנסה וזוגיות.

מספר 9

בית אקטיבי ואנרגטי מאוד. האווירה בו דינאמית ודייריו חיים בתחושת נעורים נצחיים. מתאפיין בדיבורים רבים ובפטפטנות הגובלת ברכילות. בני הבית יהיו אינדיבידואליים ויתעקשו להשיג ולבטא את רצונם. בעלי הבית יהיו עם לב פתוח תוך דגש על הכנסת אורחים.

חוסר סבלנות, מאבקי כוחות ומרדנות הינם מוטיבים מרכזיים ומבטאים חלק עיקרי בהתנהלות הרוחנית בתא המשפחתי. בית חופשי ממגבלות ולעיתים אף חסר גבולות.

יצחק אהרון הוא איש קבלה, ראש מרכז "חכמה"

  • עוד באותו נושא:
  • קבלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully