וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתרגש בבית

במקום לפזול לכל הכיוונים ולחשוב שבחוץ מחכה לכם משהו יותר טוב, כדאי שתשחקו בתוך הזוגיות הקיימת. 12 המסכות

מדוע "אסור" לעשות קריאה יותר מפעם אחת? אולי זה יפתיע כמה מכם, אולם ברוב המקרים בהם אנו שואלים שאלה, ולא רק את קלפי הטארוט, אנו שואלים שלא על מנת לקבל תשובה, אלא פועלים מתוך ניסיון להתחבר למשהו שאבד לנו, למקום בו היינו מאוזנים ושלווים, מקום לו אני קורא גרעין האמת שלנו.

כאשר מגיע אלינו שואל עם בעיה, זו טעות לחשוב שהוא רוצה לדעת אם הוא יפגוש בת זוג בשנה הקרובה, אם הוא יקבל קידום בעבודה או אם הבעיה עם הביטוח הלאומי תסתדר. הוא לא שואל את השאלה כדי לקבל תשובה - בפועל השאלה שלו היא זעקה לעזרה והוא מבקש שנסייע לו לחזור לאיזון.

ברוב המקרים תשובה של "כן" או "לא", לא תספק את השואל. גם אם הוא יקבל תשובה חיובית ויובטח לו שהוא יתחתן השנה זה לא יעזור לו, כי הוא מרגיש שמשהו השתבש ולכן הוא מגיע לקריאה - מה שהוא רוצה באמת זה למצוא שוב את גרעין האמת. זו מטרתה האמיתית של קריאת הקלפים, וזו המשימה החשובה של הקורא בקלפים: להחזיר את השואל למקום השלם הזה, אל גרעין האמת.

הזמנה לשיחה

לאדם המחובר אל גרעין האמת שלו אין שאלות. הוא יודע הכל על חייו, עולמו הפנימי מובן והוא אינו צריך תיווך חיצוני בכדי להבין את עצמו. כאשר אנו מחוברים לגרעין האמת שלנו, אנו ניהנים מהביטחון שבידיעה המוחלטת ש"זה זה". אנו מבינים את הפוטנציאל של העתיד לקרות, אנו יודעים איך לתקן את הטעויות שלנו, מה מיותר בחיינו ומה צריך להוסיף כדי שהכל יהיה מושלם. בעצם, כולנו היינו במקום הזה וכולנו אף שואפים לחזור אליו, באמצעות המסע פנימה. עלינו להבין כי כאשר אנו מתרחקים מגרעין האמת עולים בנו ספקות, נרגיש שמשהו חסר ונתחיל לשאול שאלות.

קריאה בקלפים זו הזמנה לשיחה, כאשר נושאי השיחה מונחים על השולחן. זהו מפגש עוצמתי עם האמת ובדיוק כפי שאהבה ראשונה היא אירוע יחיד ומיוחד שלא ניתן לשחזר אותו, כך רק לקריאה הראשונה יש את הכוח והיכולת להחזיר את השואל אל גרעין האמת שלו. כל קריאה נוספת באותו נושא, מרחיקה אותנו מאותו גרעין, ומהסיבה הזו לא נכון לשאול את הקלפים את אותה שאלה יותר מפעם אחת.

אמנם, לעתים במהלך הקריאה וגם אחריה אנו נתקלים בספקות ולא תמיד הכל ברור, אולם עלינו לזכור כי כל הידע והאינפורמציה שאנו צריכים נמצאים בקריאה הראשונה. לכן, אם יש לנו ספק או שאנו זקוקים להבהרה, הדבר הנכון לעשות הוא לחזור לקריאה המקורית ולנסות שוב להבין אותה. רק היא, הקריאה הראשונה, מכילה את כל התשובות.

אני, למשל, נוהג לעשות לעצמי קריאת קלפים פעם אחת בשנה. אני עושה את הקריאה הקלטית ובה אני מבקש להבין את השנה הקרובה. את הקריאה הזו אני שומר כל השנה ובכל התלבטות, קושי, או צורך אחר אני פותח אותה שוב, מתבונן בה ומוצא את התשובות. הכל נמצא שם, ואף קריאה אחרת לא תוכל לחבר אותי טוב יותר מאשר הקריאה הראשונה.

החיים הם במקום אחר

המסכה של נסיך החרבות (מזל תאומים) – "העיתונאי":

את לובשי המסכה של נסיך החרבות אנו בטוח מכירים. אלו יהיו אותם אנשים מהירי חשיבה, עם לשון חדה, המחפשים כל הזמן את הדבר הבא, את הסקופ, ושקשה להם להישאר במקום אחד. מה שאנו פחות יודעים עליהם הוא שיש להם תחושת פספוס פנימית ושעד שהם לא ילמדו לטפל בה הם לא ימצאו שקט.

אחת התכונות הבולטות שמגלה לובש מסכה זו היא יכולת תקשורת מצוינת. אנשים אלו הם אמנים בתחום התקשורת ויהיו נואמים מצוינים, מוכרים מעולים, וחשוב אף יותר - הם יודעים לפתח קשר מצוין עם אנשים: הם יודעים איך לדבר ולהקסים כל אחד. במידה מסוימת אנשים אלו מזכירים את קלף הקוסם, וכמו ילדים הם צמאים לידע ולחוויות והחיים עבורם הם אוסף של אינספור התנסויות מרתקות.

אולם, לבישת מסכה זו גובה מחיר, ובכל תחום כמעט לובש מסכה זו ירגיש שהוא מפספס משהו. יש לו כל הזמן תחושה בסיסית שבמקום אחר יש משהו יותר טוב, חדש ומעניין. אלו יהיו סוג האנשים שיישבו איתכם במסעדה, המבט שלהם תמיד יחפש משהו ויהיה בכל מקום, והם יתבוננו לכל הכיוונים פרט לכיוון של אלו שהגיעו איתם למסעדה. ולמה? כיוון שהם כל הזמן מחפשים, גם במסעדה, משהו יותר טוב, אחר ושונה.

הראש שלהם נמצא בכל מקום וכל דבר מעניין אותם. הם סקרנים וצמאים לידע, אולם פעמים רבות תכונות אלו דומיננטיות מידי בחייהם והם אינם יודעים מתי להפסיק וליהנות ממה שיש. הרצון שלהם לחדש ולהשתנות מונע מהם את היכולת ליהנות מהרגע, הם צריכים גיוון וטוב יהיה אם הסביבה הקרובה תכיר בכך ותעזור להם ליצור את אותם שינויים וגיוון שהם זקוקים להם. כך, למשל, לובשי מסכות אלו יתפקדו טוב יותר בסביבת עבודה בה הם צריכים לעשות תפקידים מגוונים, לדבר עם אנשים ולנסוע למקומות מרוחקים.

הפתרון הנכון עבור לובשי מסכות אלו הוא גיוון, אולם עליהם ללמוד לגוון בתוך המערכת ולא לחפש פתרונות חדשים בחוץ. אני, למשל, בן מזל תאומים ולא פעם אני מזהה מסכה זו אצלי, במיוחד כשאני צריך לשבת ולעבוד 12 שעות ליד שולחן ומחשב. כשאני נקרא לעשות הרצאות בפני ארגון זה או אחר ולהסביר איך אני עושה את זה, איך אני "מנצח" את המסכה שטבועה בי כל-כך חזק, התשובה שלי היא שזה ממש קל, כיוון שאני פשוט לא עובד מול שולחן ומחשב 12 שעות.

שעתיים אני משוחח עם אנשים בטלפון, שעתיים אני עובד מול המחשב, שעתיים אני עושה עבודת ניירת, שעתיים כותב מכתבים, שעתיים עוסק בשיווק וכן הלאה. הגיוון שלובש מסכה זו צריך לעשות אינו חייב להיות כל-כך קיצוני, ואם הוא ילמד לשנות בתוך המערכת עצמה הכל יהיה טוב וקל יותר עבורו.

לובש מסכה זו יגלה שהמקום הבעייתי עבורו הוא תחום הזוגיות, כיוון שיש בו תחושת פספוס תמידית והוא כל הזמן מרגיש צורך לשנות ולגוון. התחושה הבסיסית שמלווה אותו היא שאיפשהו בחוץ מחכה לו משהו יותר טוב, ולכן מתקיים פה המאבק הקשה מכל. גם כאן הפתרון הוא גיוון, ואם הוא ימצא דרך לגוון ולשנות בתוך מערכת היחסים הקיימת הוא אמנם לא יירגע, אך יהיה מאושר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סיכום הקלף בקריאה

מה מניע אותנו?

אנו מונעים על ידי תחושה בסיסית שאנו מפספסים משהו ועסוקים בחיפוש תמידי אחרי קוריוז חדש לדווח עליו. אנו פרקטיים, שכלתניים, מתקשרים, ומסתגלים לחיים.

תמצית הקלף (מה להגיד לשואל כשיוצא הקלף):

נסיך החרבות מייצג הלך רוח בו אנו חווים תחושה של פספוס כי תמיד נדמה לנו שבמקום אחר יש משהו טוב יותר, חדש יותר או מעניין יותר. אנו כל הזמן מחפשים גיוון ושינוי ונוטים לרצות להחליף את הקיים. בפועל, הגיוון והשינוי שאנו זקוקים להם יכולים להימצא בתוך מסגרת החיים הקיימת בלי צורך לשנותם.

הקלף מראה כי אנו תקשורתיים, יש לנו קשר מצוין עם אנשים, ואנו יודעים להקסים כל אחד. אנו שואפים לחוות את העולם מבחינה אינטלקטואלית וכל דבר עבורנו הוא חוויה או התנסות מעניינת. יחד עם זאת, אם כל הזמן נחפש ריגושים חדשים מחוץ לקיים לא נוכל להתפתח, והאתגר שלנו הוא לחדש וליזום ביחד עם הסביבה הקרובה שלנו. למשל, עלינו ליזום ולחדש בתוך הזוגיות הקיימת ולא לחפש בן/בת זוג אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully