וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד עשר מי יודע?

אופירה אבירם

11.1.2010 / 7:50

מה המשמעות של המספר 11 לפי הנומרולוגיה, ואיך בדיוק אסון התאומים, שהתרחש ב-11 בספטמבר, קשור לזה? מיוחד לכבוד היום

בנומרולוגיה נחשב המספר 11 למספר מאסטר יחד עם המספר 22. לרוב, בחישובים נומרולוגיים לא מצמצמים אותם, או שנותנים להם התייחסות מיוחדת. אם מספר 2 מתאר דואליות, אז המספר 11 הוא העצמה של אותה דואליות, ומתאר מצבים קיצוניים
ומצבים של אנרגיה חיובית מול אנרגיה שלילית.

עם האנרגיה של המספר הזה הבחירה היא בידינו: אנו יכולים לשמור את האנרגיות נפרדות, או להשתמש בהן למען מטרה גבוהה ומועילה יותר. הוא מזכיר לנו שבזמן שאנו עובדים על עצמנו, אנחנו חייבים להמשיך לראות את המטרה הסופית.

כמו שואבי אבק

אנשים המחוברים אל המספר 11 הם כאלה שהמספר מופיע בשמם או בתאריך הלידה שלהם. אנשים אלה הם בעלי אינטואיציה מפותחת ויכולת להגיע להבנות גבוהות, הן במישור החומרי והן במישור הרוחני. הם קולטים כל מצב בשני המישורים הללו וביכולתם לנתח כל מצב בשילוב של המודע והתת מודע.

לרוב, אנשים אלה מגלים דחף פנימי ללמוד ולחקור פילוסופיות ודתות שונות על מנת להעביר את הידע שלהם לקהילה רחבה יותר. ניתן לומר כי החשיבה שלהם מקדימה את האנושות בכמה וכמה צעדים, ומתאימה את עצמה לרטט של האנשים שנמצאים בקרבתם. מאחר שאנשים אלה הם בעלי אינטואיציה מחודדת, הם קולטים מסרים ואנרגיות באופן חד מאוד, ועל כן קשה מאוד להטעות אותם בשקרים או בהסתרת ידע.

הם מגלים סקרנות במישורים רבים וחשים לא פעם כמו "שואבי אבק" השואבים מידע, וזאת כדי ללמוד, לעכל ולהעביר ידע זה לרבים אחרים. לרוב הם משמשים כמורים בשלב כלשהו בחייהם וחלקם אף נעשים פוליטיקאים, דוגמת ברק אובמה.

אנשי ה-11/11

ההיבט הבעייתי יותר של אנשים המחוברים למספר 11 הוא הקושי שלהם להגיע להחלטה. בנוסף לכך, הם ידועים כבעלי נטייה להיכנס למצבים של חוסר יציבות ושינויים קיצוניים בהתנהגות, בדעות ובעמדות.

מה מסמל אדם שנולד ב-11/11?

ל-11/11 שני צדדים: כלפי חוץ ייראו הרבה פעמים רגועים מאוד, כאשר בפנים מתרחשת סערת רגשות. יש להם נטייה למופנמות וחיי העולם הפנימי שלהם עשירים ביותר, אך למרות צדם המופנם יש להם גם אהבה רבה לאור הזרקורים ולקהל.

מאנשים אלה מוקרן סוג של אור והם בעלי יכולת השפעה חזקה על אחרים, יכולת מעודנת שיכולה להיות מתורגמת לסוג של מנהיגות שקטה. הם משיגים דברים באופן קל יחסית, אך יש להם קושי במעשיות ובהוצאת דברים אל הפועל.

השיעור הגדול ביותר שעל ה-11/11 ללמוד, הוא לחיות ביושר ובכנות, קודם כל עם עצמם ואחר כך עם אחרים. אצלם, כל שקר ולו הקטן ביותר יקבל הד חזק מהחיים - החיים לא יאפשרו להם לחיות בשקר, אך אמת לעומת זאת תקבל גמול. בנוסף לכך הם מתמודדים לא מעט עם שיעורים הקשורים באגו וחווים עליות ומורדות בכל הקשור לנושא הדימוי העצמי.

11 בספטמבר

ב-11 בספטמבר ספגה ארה"ב את התקפת הטרור הקשה ביותר בהיסטוריה, ותאריך זה הוא בעל משמעות סימבולית רחבה.

סימבוליות וצירופי מיקרים:

- תאריך ההתקפה היה 11.9 – 1+1+9 = 11.

- מרחוק נראו מגדלי התאומים כמו המספר 11.

- מדינת ניו יורק היא המדינה ה-11 של ארה"ב.

- בטיסה מספר 11 היו 92 נוסעים – 9+2 = 11.

אופירה אבירם היא יועצת רוחנית ונומרולוגית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully