וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנת, ונהנית מכל רגע

15.11.2009 / 8:00

נשים, יש לכן המון כוח ואנרגיה העצורים בכן, והגבר כל כך רוצה וזקוק להם. בזמן הסקס השתמשי בהם לכיף של שניכם. העצמה נשית - חלק ד' ואחרון

לפני כמה שנים הגיעה אחת המשתתפות לשיעור שלימדתי כשהיא נסערת ומרוגזת. שוב, היא אמרה לחברותיה בקבוצה, ביום שישי האחרון אלי (שם בדוי), חבר של בעלי, הגיע אלינו הביתה, ושוב הוא ובעלי ראו כדורגל מחמש אחה"צ עד הלילה, ובפעם המי יודע כמה הלך השישי. ניחומי הקבוצה לא עזרו, והבחורה סיפרה שהיא כבר ניסתה הכל: אולטימטומים, שיחות נפש, ושום דבר לא עוזר. כשאדון אלי מגיע, כל ההבטחות וההתחנפויות של הבעל יורדות לטמיון.

ואז, מבין כל נותנות העצות, המנחמות והמקשיבות הנפלאות בקבוצה, הרימה קולה אישה צנועה, אך חזקה ומיוחדת, ואמרה בקול גוער: "אין לך מה לעשות? ובכן, תני לי ללמד אותך מה את צריכה לעשות. דבר ראשון כשאלי מגיע, תני לבעלך לפתוח את הדלת, ואת מיד כנסי להתקלח לפחות חצי שעה. שם תתאפרי, לבשי שמלה סקסית, תעשי פן, ובקיצור, תדפקי הופעה. כשתהיי מוכנה, צאי בלי אפילו למצמץ לכיוון הבעל, אבל לפני כן פני לאלי ואמרי לו: 'היי אלי, איזה כיף שבאת לשמור על בעלי בזמן שאני הולכת לבלות'. וכך תעזבי אותם מביטים בגופך המדהים שעוזב".

"עכשיו", היא המשיכה, "שבי אצל אמא שלך, תלכי לחברה, זה לא משנה איפה תהיי. מה שחשוב הוא שהבעל כבר לא יחשוב על כדורגל. איפה יהיה הראש שלו? בשמלה המדהימה שלך ובעובדה שאת לא בבית. את עדיין חושבת שאין לך מה לעשות?", היא סיימה בתרועת ניצחון, "לנו הנשים תמיד יש מה לעשות!".
ואני חייב להסכים אתה.

מהר יותר, חזק יותר, טוב יותר

לדוגמה הזו אחזור יותר מאוחר, אולם בינתיים אני רוצה להזכיר שאת המאמר הקודם סיימתי בחדשות רעות: הנשים מתחזקות אנרגטית את הגברים שלהם. הטבע נתן לנשים יותר אנרגיה לבנה מאשר לגברים, אולם כחלק מעסקת חבילה זו, למעט בתולות ששומרות את כל האנרגיה לעצמן, הנשים נותנות כ-20% מהאנרגיה לגבר שלהם.

ואכן, כפי שעניתי לכמה אימיילים בעקבות המאמר הקודם, כמות האנרגיה שהאישה מעבירה הוא קבוע, מה שישתנה הוא למי. וכך אם במהלך שבע השנים האחרונות אישה ידעה שלושה גברים כשהאחרון הוא החבר הנוכחי שלה, השניים האחרים ממשיכים ליהנות מבונוס מיוחד שהטבע נותן להם והם ימשיכו לקבל אנרגיה עד לסיום שבע השנים.

כמה כל אחד מהגברים יקבל? זה תלוי בעוצמת המיניות שהייתה ביניהם, במספר הפעמים שהיו ביחד במיטה, כך שהחלוקה אינה חייבת להיות שליש-שליש-שליש, והיא בהחלט תשתנה. וככל שאותה אישה תחזק את הקשר המיני שלה עם בן הזוג הנוכחי, כך באופן יחסי האחרים יקבלו פחות.

נותנת ומקבלת

אך הטבע דאג שלא רק האישה תיתן אנרגיה לגבר. הוא דאג שהיא תקבל בחזרה, שהגבר ייתן בחזרה אנרגיה לאישה. ליתר דיוק, כפי שתגלו בקרוב, חילופי האנרגיות האלה הם חיוניים למערכות היחסים.

מי שקרא את המאמר הקודם ודאי ישאל, איזו אנרגיה? הרי סיכמנו שהגברים דלים מבחינה אנרגטית. ובכן, זה לא מדויק. כאשר הגבר מקבל אנרגיה מהאישה, הוא יכול להמיר את האנרגיה הלבנה שהוא מקבל לאנרגיה של החיים כאוות נפשו, וכך להסתובב כשהוא מלא באנרגיה וכובש כרצונו. אך האנרגיה שהוא מייצר היא זמנית, ותיעלם בתוך שלושה ימים. לאן היא תלך? כמובן, לאישה.

האנרגיה שהגבר מעביר באופן טבעי לאישה היא לא האנרגיה הלבנה. הוא מעביר אליה את אנרגיית החיים, והאישה, אם תדע איך ליהנות מפידבק של אנרגיה נחוצה זו, תוכל להעצים את עצמה, למרות שזו אנרגיה "נחותה" בהרבה מהאנרגיה שהיא נותנת.

כאן אני רוצה לחדד נקודה זו ולענות על שאלה חשובה: מדוע צריכה האישה אנרגיה של חיים, מדוע לטרוח לקבל אנרגיה זו כשהיא המקור? התשובה נמצאת במאמר הקודם, בו הזכרתי שאנרגיית החיים זה כמו כסף. כולם צריכים את זה, וכשיש ממנה, נוכל לעשות כמעט הכל. אולם דבר חשוב נוסף הוא: כשיש לאישה אנרגיה של חיים, היא לא צריכה לבזבז אנרגיה לבנה. היא מתעצמת, ובסופו של דבר, כולם נהנים מכך, כולל הגבר שמקבל יותר אנרגיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

המשחק המקדים

אז איך האנרגיה עוברת לאישה? אנרגיה היא חומר זורם, השואף כל הזמן להיות בתנועה. כאשר אנרגיה זכרית, פורצת, אנרגיה של חיים נמצאת בקרבת אישה, היא שואפת באופן טבעי להגיע לאישה, או לייתר דיוק לרחם שלה. כל שצריך לעשות הוא לאפשר לאותה האנרגיה לזרום. כיצד? אם נתבונן על התהליכים האנרגטיים המתרחשים בזמן יחסי מין, נוכל להבין.

נתחיל במשחק המקדים. המשחק המקדים האמיתי מתחיל בראש, כשהגבר מתבונן על בת הזוג שלו ומחשבות מיניות מתחילות לעלות. אז הוא מתחיל להתעצם אנרגטית, ולהיטען. ככל שהמשחק המקדים יהיה יותר חזק ועצמתי, ככל שהגבר יותר מגורה, כך הוא יהיה טעון יותר אנרגטית, ויותר אנרגיה תעבור בין המינים.

אומרים שהמשחק המקדים הוא בשביל האישה, שהגבר לכאורה אינו זקוק לה. זה לא מדויק, בכל אופן לא כפי שחושבים. האישה היא זו ששולטת במשחק המקדים, ו"תפקידה" הוא לעצים את המשחק המקדים, למשוך אותו כמה שיותר, לגרות ולהעצים את הציפייה. ברור שגם הגבר יכול לתרום, אך זה כבר תלוי בתקשורת ובפתיחות הקיימת בין הצדדים. כעת הגבר טעון מאוד אנרגטית, והאנרגיה העצורה בו מחכה להתפרץ ולעבור לצד השני.

אפשר לגשת לעניינים

הגבר והאישה מצוידים בשתי מערכות תואמות להעברה אנרגטית. הגבר מצויד באיבר (מין) היודע לתת אנרגיה ואילו האישה מצוידת באיבר (רחם) היודע לקחת אנרגיה. בזמן המשגל עוברות לסירוגין אנרגיות מהגבר לאישה, אך בזמן האורגזמה הגבר נותן בבת אחת את רוב האנרגיה שלו. כל המערכות שלו נדרכות לקראת האירוע ותוך כמה שניות הוא מעביר אנרגיה עצומה לצד השני.

האישה אמנם מקבלת את האנרגיה, אולם כשמדובר בהעצמה מינית אפשר לעשות יותר. זה השלב בו אם האישה תלמד לפתח מספיק רגישות, היא תוכל להעצים את האנרגיה העוברת אליה. כל שהיא צריכה לעשות הוא לתת לה לזרום אליה, והמודעות לזרימה האנרגטית היא המאפשרת לאנרגיה לזרום טוב יותר.

כשהגבר מרוקן לגמרי והאישה מלאה, נוצר משהו מיוחד, מעין כישוף. האישה והגבר מתחברים. כאן הגבר והאישה מממשים את השאיפה הגדולה שלנו בזוגיות - להתחבר - והמיניות היא זו המאפשרת לחיבור האנרגטי להתרחש - הגבר והאישה הופכים קשורים ורוצים זה את זו יותר. במילים אחרות, בנות: אם תעשו את זה נכון, הוא יתאהב בכן (וגם אתן בו) בכל פעם מחדש.

כשאישה הולכת, כמו בדוגמה בתחילת המאמר, היא מחזיקה אצלה משהו מהגבר שלה, משהו אינטימי, מיני, ששייך רק לשניהם. לכן בכל פעם כשהיא עוזבת, הוא מרגיש מחסור. וכך אם נכנסים נכון למיטה, תיווצר בין הגבר והאישה חלופת אנרגיה בריאה שתתרום להעצמת הזוגיות.

כשגבר פוגש אישה

תהליך זה לא חל רק במקרה של גבר ואישה הנמצאים במערכת יחסים מינית. גם כשגבר פוגש אישה ברחוב, כשהקליק מתחיל, מתחיל משחק מקדים מסוג אחר. הגבר מתלהב, ובתהליך זה ממיר אנרגיה לבנה לאנרגיית חיים.

כשהוא פונה לאישה במטרה להתחיל איתה (גם כשהוא מצפצף לה ברחוב), הוא טעון באנרגיה, והדבר הראשון שאישה צריכה לדעת זה לא להתנגד באופן אינסטינקטיבי למחמאה. גם אם אתן מקבלות עשרות מחמאות ביום, תנו לעצמכן ליהנות מהן. שנית, אל תתנגדו לאנרגיה המתלווה אליה. כשתוכלו להסיר את המחסום, תוכלו לחוות את האנרגיה הזורמת גם כאן מהגבר לאישה ולראות כיצד אתן, מבלי לרצות, אוספות אותה.

לסיום, הגבר והאישה מצוידים בעוד כלים היכולים להעביר אנרגיות. למשל הפה והשפתיים. הגבר נותן אנרגיה דרך הפה (נשיקה) והאישה יודעת לקבל אנרגיה משם. נשיקה היא אירוע המזכיר מבחינה אנרגטית את תהליך קיום יחסי המין. בזמן הנשיקה, אם עושים אותה כמו שצריך, נוצר חילוף אנרגיה. הגבר שטעון אנרגטית נותן את האנרגיה שלו, והאישה מצדה מקבלת אותה. גם כאן, אם האישה תהיה מודעת ותאפשר לאנרגיה לזרום לרחם, כשהיא תלך לדרכה, משהו ממנו יישאר אצלה, משהו שלהם. גם אם מדובר בדייט שני, לאחר נשיקה כזו, הוא לא יפסיק לחשוב עלייך.

שגיא מנדלבוים עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של 14 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

זוהרית רובין היא רקדנית, יוצרת ומורה ותיקה לריקוד מהבטן ולהעצמה נשית, המפגישה בין תבונתו העתיקה של המחול המזרחי לקסם הרוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully