וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון פשוט

גילה בויום

11.11.2009 / 8:11

ההרשמה ללימודי סמסטר ב' נמצאת בעיצומה, ואתם יכולים להתלבט רק עד סוף החודש. כאן באה הנומרולוגיה לעזרתכם. אז מה מתאים לכם ללמוד?

"אז מה מתאים לי ללמוד, ובמה עלי לעסוק", היא שאלה החוזרת ונשאלת ללא הרף. בניגוד לתחומים אחרים בחיים, כמו בזוגיות, שם הרבה בידי הגורל במידה רבה, הרי שכאן אני הוא זה שבוחר, וההיצע כל כך גדול, כך שחשוב מאוד לבצע את הבחירה הנכונה.

תורת הנומרולוגיה עושה שימוש בשני מרכיבים עיקריים: תאריך הלידה ושם האדם, בין אם זה שמו מילדות, שם משפחה או שם שסיגל לעצמו בגיל מאוחר יותר. במאמר זה נתייחס דווקא ליום הלידה, משום שהוא מייצג את העוצמה דרכה אנו רוצים לבטא את עצמנו ואת ההישגיות שלנו. לכן יום הלידה הוא מרכיב חשוב בבחירה המקצועית של האדם.

כאשר יום הלידה הינו מספר דו ספרתי, יש לצמצם אותו למספר חד ספרתי בדרך הבאה: למשל 28: 2 + 8 = 10 = 1. להלן הערך החד ספרתי של ימי הלידה השונים:

מספר 1: 10 19 28

מספר 2: 11 20 29

מספר 3: 12 21 30

מספר 4: 13 22 31

מספר 5: 14 23

מספר 6: 15 24

מספר 7: 16 25

מספר 8: 17 26

מספר 9: 18 27

יום לידה - 1

מספר 1 הינו מספר השואף לביטוי עצמי ייחודי, וכמו כן רוצה להפגין יכולת אישי ואגו רב. הוא אוהב התחלות חדשות, ולפעמים אפילו יותר מדי, והוא ללא הרף חייב להוכיח עצמו. הוא רב התלהבות ומרץ, וזאת הוא חייב לחוש בכל אשר יעשה, אחרת הוא משתעמם!

בלימודים הוא יהיה בעל אינטואיציה הפועלת בעוצמה רבה תוך משוכנעות גדולה בצדקתו ותחושת אמת פנימית חזקה. הוא גם בעל מחשבה מקורית, יכולת להסיק מסקנות ולקבל החלטות. הוא בעל תגובה מהירה לרעיונות ומצבים. הכל אצלו קיצוני, הכל שחור או לבן, מתאים או לא מתאים לו, לכן הופך להיות סובייקטיבי וחייב לנקוט עמדה, ובונה לעצמו "רשימה של אוהב לא אוהב". מחשבתו מהירה וממוקדת, טוטאלית, ומוקדשת לדבר אחד. לכן עליו ללמוד רק מה שמרתק אותו ולהקדיש עצמו טוטאלית למה שמרתק אותו.

בעבודה יהיה מאד מקורי, משנה רגשותיו, מתלהב ודועך ושוב מתלהב. מעז ומוכן להתנסות בכל מיני סוגי רגשות ואנשים. בעל עצבים מתוחים. דורש מחויבות ורוצה שדברים יהיו מרוכזים סביב עצמו. הוא בעל קצב מהיר, רוצה לחוות דברים מהר ובצורה אינטנסיבית, עם ריגושים גבוהים. בעל המון קסם אישי ושנינות. הוא עצמאי בעבודה, לא אוהב בוסים על הראש, וקשה לו לקבל מרות. טיפוס מנהיגותי אשר קשה לו לשתף אחרים במעשיו. חייב להתבלט כמקורי ויוצא דופן.

מקצועות שמתאימים לו: ניהול, יזמות עיסקית, שיווק וקריירה צבאית.

יום לידה - 2

2 הינו מספר פסיבי, נתינתי ותלותי במידה מסוימת. הוא כל הזמן חייב להתחשב בדעת אחרים, ואוהב לפעול תוך כדי שיתוף פעולה. ה-2 הוא גם אידאליסטי וגם ארצי, ואנשי יום לידה זה לומדים לראות את הרצוי וגם את המצוי.

בלימודים הוא יהיה רגיש לעובדות רוחניות ובעל אינטואיציה. לכן הוא נמשך לנושאים מופשטים. הוא חש המון ולא מבין למה אחרים לא מרגישים אף הם. בעבודה הוא נוטה להסכים לדברים, מחפש עבודת צוות ושותפות במחשבה. לכן הוא מפחד לקחת החלטות ללא התייעצות עם אחרים. חש שיודע המון, אך חושש לבטא את דעתו באומץ. לכן הוא זקוק לאהבה, הבנה וסביבה תומכת. אוהב לחלוק מחשבותיו עם אחרים. הוא טוב לעבודת צוות, אך לא לניהול.

מבחינת קריירה, מתאים לו לעסוק בייעוץ פסיכולוגי, סוציאלי, טיפול באחרים, גישור, תמיכה ושירות לקוחות.

יום לידה - 3

3 הוא מספר אמוציונלי שיבטא הרבה רגש, יצירתיות, הזדהות, הוא יהיה מאד לבבי, יקסום לאחרים, בעל אישיות נעימה ומאוד רב גונית. זהו המספר של הביטוי האישי בפועל. זהו המספר של ללמוד להוציא כלפי חוץ את מה שיש מבפנים. ל-3 צורך עז לחלוק עצמו כל הזמן עם אחרים, ולכן חשוב לו מגע קרוב וישיר, וחשוב לו כל הזמן לבטא את המחשבות והרגשות שלו.

מבחינת לימודים הוא חייב ללמוד תוך דימיון ומחשבה יוצרת, אחרת ישתעמם. הוא מאוד ויזואלי, ואפילו העובדות היבשות, לובשות אצלו צורה ציורית.

במקום העבודה הוא זורם במחשבה עם המון כריזמה, זקוק להשראה ולכן זקוק לקהל מאזינים מובחר. איש שיחה מרתק, בעל חוש הומור, בורח מהתמודדויות והחלטות קשות. אינו מספיק אסרטיבי, ולכן יפיקו ממנו את המירב כאשר יתנו לו אפשרויות יצירתיות, אחרת הוא עלול להראות כחסר אכפתיות וכעצלן. הוא משתמש הרבה בדמיון שלו, וצריך להיזהר שלא לערבב בין דמיון למציאות. עלול לשכוח עובדות ולהוסיף פרטים מן הדמיון. לא איכפת לו מסדר, מסגרות, חוקים וכו' לכן עלול לאחר ולהיות מפוזר. הוא אוהב אנשים ולכן תמיד יהיה חייב להיות "אחד מן החברה".

מתאים לו לעסוק בעבודה המערבת רגש, למשל הוראה, עבודה עם ילדים, גננת וכו'. הוא אמנותי ולכן מתאימים לו קוסמטיקה, עיצוב פנים או של מוצרים, צילום וגרפיקה, בתנאי שלא דורשים ממנו יותר מדי סבלנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יום לידה - 4

ה-4 הוא איש מסגרת מצוין. הוא לא אוהב שינויים גדולים. אסור להוציא אותו מהיציבות. הוא מתמיד, עקשן ומאד ניתן לסמוך עליו. הוא שולט בזמן, ומוכן להתקדם לאט וביציבות. הוא לא ממהר לשום מקום, ובגלל זה יש לו כוח להמשיך דברים. מבחינת לימודים, הוא חייב עובדות ברורות ודברים מעשיים, ולפעמים הוא חסר דמיון ומעוף.

במקום העבודה הוא יהיה איש תכנון טוב, איש ביצוע של משימות. אוהב להגיע ולהראות תוצאות. החלטי, אבל עלול להתעייף או להיות עצור, משום שלוקח דברים ברצינות רבה מדי. אחראי בכל מילה וכל מחשבה שהוא מבטא. הוא עקשן ולא מקבל שינויים בקלות. לא נרתע מקשיים ואתגרים. הוא תמיד עובד קשה, הוא אוהב לעבוד ולהרגיש עצמו חלק ממסגרת. הוא מוציא לפועל רעיונות של אחרים בקלות רבה. אינו מקורי. יציב, בוטח, ובעל יכולת ריכוז עמוקה. עקשן כאשר מתנגדים לו. לא מוותר בקלות על אתגרים כאשר נכנס לאמביציה. שונא להתבטל וחייב להיות עסוק כל הזמן.

מבחינת קריירה הוא מתאים לעבודה במסגרת ובמקום מסודר, ולכן הוא טוב לארגון, ניהול מוסדות ציבוריים, מדעי החברה, עבודה קהילתית, הנדסה וטכנאות, בנייה או שרטוט.

יום לידה - 5

ה-5 הינו מספר התקשורת והוא אמן במגע עם אנשים. ההבדל בין 3 ל-5 הוא שאינטרקציה של 3 היא רגשית חווייתית ושל ה-5 היא שכלית. הוא בעל יכולת שכלית חזקה ביותר, יכולת רעיונית, כושר המצאה וגם יכולת יישומית חזקה. הוא בעל אישיות רבת השראה, שתרצה לשנות דברים בכל מסגרת אליה היא תיכנס.

מבחינת לימודים הוא קולט המון מידע באופן אינטואיטיבי, ויודע דברים מתוך ידע פנימי גם ללא לימוד רב, ולכן לפעמים זה מיותר עבורו. הוא מהיר פעולה ומחשבה וסקרן. רוצה כל הזמן לדעת מה מתרחש. הוא חסר סבלנות במידה ונאלץ לחזור על דברים.

במקום העבודה הוא מאוד תקשורתי ומעורב. הוא כל הזמן מתעניין במה אחרים מרגישים וצריך להיזהר שלא להיות רכלן. הוא מאוד מושך, צבעוני ורב גוני, משתעמם בקלות ושונא שגרה.

מבחינת קריירה, הוא יוצר קשר טוב עם אנשים ואוהב לנסוע. לכן הוא טוב בעבודה עם אנשים ויחסי ציבור, ויכול להיות סוכן, מפיץ, איש תקשורת, פוליטיקה, יחסי ציבור וקבלת קהל.

יום לידה - 6

זהו המספר של חיפוש אחר הרמוניה בתוך העולם הזה. לכן הוא מספר של מחויבויות ואחריות אישית. הוא מבין, מזדהה עם הזולת ומאוד אמפתי. לכן הוא גם ירצה להביא הרמוניה לחיים של אנשים אחרים וישאף להיות כמה שיותר יעיל בכל מסגרת. ניתן לומר שהוא שילוב של 2 ו-4.

מבחינת לימודים הוא עושה כל דבר מתוך אחריות רבה מאוד. הוא מודע לכך שיש אילוצים ועליו בכל זאת להמשיך, ולכן הוא לא יפסיק לימודים באמצע. בשל ההגיון שלו, הסבלנות שלו וכוח התכנון המנטלי שלו, הוא יודע ליישם דברים היטב ולכן מצליח גם בלימודים מעייפים וארוכי טווח.

במקום העבודה הוא נמשך ליופי, הרמוניה, ואסתטיקה, וכך הוא גם מעצב את סביבת עבודתו. הוא הופך "לפסיכולוג" של כולם, מזדהה עמוקות ו"קורע עצמו לגזרים" מרוב דאגנות לאחרים. הוא ישר ואמיתי. לפעמים ביקורתי מדי ודורש, ולכן יכול לעשות אחרים בלתי מאושרים בשל משמעת יתר, ודרישות יתר.

מבחינת קריירה, הוא אוהב לעסוק בדברים שיש בהם יופי. לכן טוב לאמנות שימושית, לתכנון, לארכיטקטורה, להנדסה, תכנות מחשבים וכו'. הוא אוהב לעזור ולשרת, אבל באופן מקצועי, ולכן הוא טוב לשירות ולתמיכה טכנית. בשל הביקורתיות שלו הוא טוב לביקורת איכות, מאזנים כספיים ומשפט.

יום לידה - 7

7 הוא מספר מוזר, מהורהר ומחפש ללא הרף את זהותו העצמית. לכן הוא יהיה אדם אשר רוצה להתנסות, לחפש עצמו, להבין ולגלות את המסתורין של החיים, לחקור את ולהבין את הנסתר, את המדעי וגם את המיסטי. יכול מאד להיות שעקב כך, יכנו אותו שונה, או קשה להבנה. הרבה פעמים הוא חש לבד אפילו בין אנשים.

מבחינת לימודים הוא הטיפוס של האוטודידקט, אשר חייב להבין דברים עד הסוף. קל לו להיכנס ולהימשך חזק אל הנסתר ולהשיג משם המון ידע והבנה. הוא גם אוהב אתגרים מחשבתיים. הוא בעל יכולת כתיבה, חיבור מוזיקה ויכולת המצאה. הוא בוחן דברים פנימה ולעומק. הוא עלול להיות מאד מתבודד, ולכן מעדיף ללמוד לבד אך לפעמים יתר היסודיות שלו הינה בעוכריו.

במקום העבודה הוא עלול להתנהג בשתי פנים. מצד אחד עלול להיות עצור וסלקטיבי בקשרים שלו, ומצד שני עלול להיות זורם ורגשי. הוא אוהב יופי מתוך העומק הפנימי של מחשבה ומדיטציה. מעריך את השלמות. לפעמים הוא בעל אישיות עם קסם אישי רב. הוא בעל לב חם, אך הוא סלקטיבי לגבי מי הוא אוהב. בפן השלילי שלו הוא עלול להיות קר ומרוחק. הוא שונא התקהלות ורעש ולכן אסור לשים אותו בין הרבה אנשים ובלבול. הוא גם לא הכי טוב בעמדות של ניהול או יחסי ציבור.

מבחינת קריירה, ה-7 אינו מספר מעשי במיוחד ולכן קשה לו למצוא עצמו מבחינה מקצועית. הוא יעדיף ללמוד לתארים גבוהים, ילך ללימודי הרוח ויעדיף מחקר מדעי. הוא גם יהיה מתמטיקאי, איש בורסה, עבודה טכנית, מחקר מדעי, כתיבה, עיסוק אמנותי ייחודי וכו'. הוא כמובן מתאים ללימודים מיסטיים.

יום לידה - 8

8 הוא שיא ביטוי האגו האפשרי, ההישגיות והביטוי הטוטאלי. לכן הוא בעל שאיפה חזקה להיות במשרה הנכונה, השליטה הטובה, הכסף או ההכרה בעולם. הוא נוטה להיות כוחני, כריזמתי, בעל חוש מנהיגות ולכן אחרים מושפעים ממנו. לכן הוא נוטה לשמש כאורים ותומים לאחרים ולהגיע לשיא ההישגיות.

מבחינת לימודים הוא אוהב ללמוד כל דבר מתוך עומק, ומתוך הניסיון האישי שלו. הוא רציני, מתמידן ומשקיען, ולכן זה לפעמים בעוכריו.

במקום העבודה הוא בעל רגשות חזקים וטוטאליים. הוא בעל עוצמה ותשוקה חזקה להיראות תמיד במיטבו, להראות הישגים, לזכות להערכה ולהיות מרוצה. הוא בעל אמביציה לכוח, מעמד ושליטה. יכול להתמודד עם פרויקטים גדולים. תלוי הרבה בעובדים או בכפופים לו יותר מאשר מודע לכך, כלומר, קשה לו לפעול באופן עצמאי לגמרי. עוסק הרבה במה שקשור לכסף. הרבה פעמים עושה שימוש בכסף של אחרים ו/או למען אחרים. חסכן בכסף של עצמו. אוהב עבודה קבוצתית וארגונית. אוהב שיעריכו אותו בשל הישגיו, ולכן גם מתאמץ ובעל אמביציה. עובד קשה מאחר ומרגיש יותר טוב בעבודה מאשר ברגש כי שם צריך לתת יותר מחויבות חזקה. לכן ימשך יותר לעבודה מאשר לחיי משפחה ועלול להיות מכור לעבודה. כסף מהווה בשבילו פעמים רבות מוטיבציה, ועל נקודה זו הוא צריך לעבוד.

מבחינת קריירה הוא מתאים לניהול וארגון. איש כספים כמו בנקאי, רואה חשבון, תקציבאי. לא נרתע מתאגרים ולכן פעמים רבות בוחר לעבוד בעבודות קשות כמו צבא, משטרה, חקירות, עזרה לאנשים חשוכי מרפא וכו'.

יום לידה - 9

אוהב פילנטרופיות ויופי, מחפש לתרום, אידיאליסט ואוהב מוזיקה, אמנות ופילוסופיה. רוצה לייצג את כל האמיתי, הנכון והנדיב לעולם. נמשך לשירות אחרים בצורה בלתי אנוכית, והוא בעל טבע חם מאוד. 9 הוא כמו צינור לאנרגיה, ידע ואהבה לזולת.

מבחינת לימודים הוא מביא בהשראה רעיונות בלתי רגילים. השראה זו יכולה להשפיע על אנשים רבים, לכן יש לו יכולת תקשור ויכולת להיות מורה רוחני. נמשך אל הבלתי מוגדר, הלא מעשי, החולמני והאידאליסטי. הוא בעל תפיסת עולם רחבה, שאינה קשורה לדוגמות. יש לו בעיה עם זמנים, קשה לו לפעמים להתמקד על הכאן ועכשיו. עלול להיות קשיי ריכוז, וקשב מפוזר מדי. רץ קדימה במחשבה, מתכנן דברים גדולים ומתלהב, כאשר לא טיפל מספיק בהווה העכשווי. הוא בעל מחשבה מקיפה, הוליסטית ובגדול ולכן קשה לו להתעסק עם פרטים.

במקום העבודה הוא דרמטי, בעל תחושת חשיבות גדולה, אוהב את ההערצה ותשומת הלב של ציבור וקהל, למרות שהוא לא בעל אגו. כלומר, אוהב את עצם "האקשן", והוא שמח ש"הצליח לעורר גלים". הוא אוהב את כולם, וקשה לו לאהוב את האחד. מבטא המון רחמים, רצון טוב ואדיבות. לכן נוטה לנדב את עצמו לשירות אחרים. פילנטרופ מטיבו. עלול להיות ארוגנטי, עוקצני, ואומר את אשר בלבו ללא מעצורים. חייב להיות כל הזמן בתנועה, ולכן קשה לו לשבת במקום אחד.

מבחינת קריירה, יתעסק בהוצאה לאור, יבוא יצוא, סופר, דרמה, מורה, עבודה סוציאלית ועוד. חשובים לו חופש מחשבה, קשרים נרחבים, אופקים נרחבים ועוד. לכן יאהב נסיעות לחו"ל ומתאים לו, עבודה בחו"ל, נסיעות לחו"ל, סוכן נוסע, משרד נסיעות ונופש. אם לא מבטא נתינה לזולת תוך כדי עבודה, חייב לעשות זאת באופן התנדבותי.

גילה בויום היא מדיום ומתקשרת. היא עומדת בראש האגודה לפיתוח המודעות המנהלת פעילות מיסטית בחיפה ובתל אביב, ויועצת באסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט ומטוטלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully