וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובעים במספרים

יעל מוטולה

6.11.2009 / 0:23

נפגשתם, התאהבתם, רבתם והיא או הוא שברו את הכלים, וברחו. הנומרולוגיה יכולה לאבחן מראש כיצד יגיב אדם במצבי לחץ. אנושות במשבר - חלק ב'

במאמר האחרון התוודענו למנגנון ההישרדותי של שלושת ה-F-ים ולתפקידה של הצ'אקרה הראשונה בכל הקשור בהתנהלות שלנו במצבי לחץ קיומיים.

במצבי לחץ התכונות הפנימיות של האדם הופכות גלויות, והדבר בא לידי ביטוי בהתנהגותו. דוגמה שרובנו מכירים היא התמודדות עם מצבי לחץ בתוך זוגיות. במערכת זוגית אחד המבחנים הקשים ביותר הינו התגובה שלנו במצבי לחץ. כשאנו נלחצים, הפנימיות שלנו יוצאת החוצה, ורבים מאיתנו הופכים לאחרים משאנו נראים כלפי חוץ. במצב זה נפגשות למעשה שתי דמויות אחרות מאלה שנפגשו והתאהבו, וכאן מגיע הרגע בו נבחנת היכולת שלנו להסתדר עם הדמות החדשה הזו שצצה פתאום בשעת הלחץ.

הנומרולוגיה נותנת לנו כלים המאפשרים לאבחן כיצד יגיב האדם במצבי לחץ. כאמור, בשעת לחץ הפנימיות שלנו יוצאת לאור. על פי תורת הנומרולוגיה, חודש הלידה מציין את תכונותיו הפנימיות של האדם, ואילו יום הלידה מייצג את תכונותיו החיצוניות, כלומר איך הוא מתנהג בחברה ולמעשה כיצד החברה רואה אותו (זוהי השתקפות).

אנשים על סף התמוטטות עצבים

הטבלה הבאה הינה טעימה על קצה המזלג של התנהגותנו במצבי לחץ, על פי חודש הלידה שלנו. על מנת לקבל תמונה רחבה של התנהגותו, אופיו וכישוריו של האדם, יש צורך במפה נומרולוגית מורחבת המתבססת על תאריך הלידה המלא הלועזי והעברי וכן על שמו של האדם ושמות הוריו.

את חודש הלידה יש לצמצם לספרה אחת על ידי חיבור הספרות המרכיבות אותו (הכוונה לחודשים בעלי שתי ספרות 10=1+0=1, 11=2, 12=3).

1 - אנשים אלה זקוקים בתוך תוכם להכתיב את העניינים בעצמם, להיות אלה שקובעים את הקצב. אלה אנשים שבמצבי לחץ זקוקים להיות אלה שיאמרו מה לעשות ומאוד קשה להם לשמוע אחרים ולקבל מהם הוראות.

2 - אנשים אלה מאוד רגישים מבפנים, ובמצבי לחץ הם יכולים להרגיש שהקרקע נשמטת מתחת לרגליהם. הם יכולים לחוש טלטלה במצבים אקוטיים, ולאבד כל כיוון.

3 - אצל אנשים אלה המחשבות עובדות 24 שעות ביממה במצבי לחץ. הם ינסו לחפש ולמצוא פתרונות יצירתיים לבעיותיהם.

4 - אנשים אלה מתקבעים בריבוע שלהם במצבי לחץ, הם יכולים להפוך לעקשנים מאוד וקשה להם לזוז מעמדתם.

5 - אנשי ה-5 הם אנשים שזקוקים בתוך תוכם לשמור על מרחב המחייה שלהם. יש להם צורך בספייס, וקשה להם כאשר חונקים אותם. במצבי לחץ הם ירגישו צורך גדול לקבל את המרחב שלהם.

6 - אנשים אלה יכולים להפוך לכפייתיים בשעת לחץ. אלה אנשים שיש בהם משהו משפחתי חזק והם יכולים לשלוף ציפורניים על מנת להגן על בני משפחתם בעת לחץ.

7 - אנשים אלה זקוקים לשקט ולשלווה שלהם בעת לחץ. יש להם הצורך להתכנס בתוך עצמם, להיות לבד. מתוך הלבד הזה הם יכולים להתחזק.

8 - אנשי ה-8 הם אנשים שיש בתוך תוכם משהו מאוד עוצמתי וחזק. אלה אנשים שבמצבי לחץ זקוקים להיות אלה שיאמרו את המילה האחרונה, הם יכולים להפוך כוחניים בעיתות משבר.

9 - אנשים אלה יכולים להגיב בשתי דרכים למצבי לחץ. דרך אחת היא לא להפסיק לדבר ולקשקש ואילו הדרך השנייה הפוכה לה בכך שהאדם יאלם דום ולא יהיה מסוגל להוציא מילה מפיו.

יעל מוטולה היא רייקי מאסטר, עוסקת ביעוץ רוחני, נומורולוגיה קבלית ומערבית, תקשור ורייקי. מנהלת פורום יעוץ והכוונה רוחנית בוואלה.
:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully