וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

15.6.2009 / 10:50

יום שני: קצת כבד על הלב, והחיים דורשים תוצאות - כאן ועכשיו! וגם: ג'ו קוקר פה ואת כל כך יפה. תחזית לתאריך 15/06/2009

היום הזה: על פניו, זהו יום לא קל במיוחד. הירח שוהה במזל דגים הרגשי, ויוצר זוית של עימות עם סטורן הנוקשה, זוית שעלולה להביא איתה היום עימות עם פנים זועפות שממול, סמכות שכועסת עלינו, מורה ששם עלינו עין, או הורה שממש, אבל ממש, רותח על איזו שטות שעשינו.

אבל כל אלה הם כלום לעומת פרצוף שאנו עלולים לקבל היום ממנהל סניף הבנק שלנו, ואפילו מאתנו, ומהביקורת שלנו על עצמנו. זהו מיקום שמציב אותנו מול הסטנדרט שלנו עצמנו, ולא בטוח שזה הולך להיות קל: מצוקה כספית, אכזבה מדיאלוג עם אדם אחר, לחץ שאנחנו לא עומדים בו ומפשלים - היום הזה עלול להיות סוג של חשבון נפש זעיר, שדורש מאתנו להיות כנים, לעמוד מול עצמנו, ולהתמודד עם אמת כלשהי שלא בטוח כלל שאנחנו מחבבים אותה.

במקביל, נכנסת השמש עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם אורנוס, וחוסר השקט מתחזק בהדרגה. חשוב בימים הקרובים לא לפעול באופן אימפולסיבי מדי, ולא לעשות שטויות, והיום הזה - לשים את הרגש בצד לרגע, להתמקד בעובדות כפי שהן, לא להפוך אותן למשהו משמעותי מדי אלא פשוט להתייחס אליהן כפי שהן: מטלות שצריך למלא, אחריות שצריך לקחת, ומשימות שצריך לבצע - ולהמשיך הלאה, ללא מעורבות רגשית. אם תוכלו לראות את הדברים כך, היום הזה בהחלט יהיה פורה מבחינתכם, ואפילו יותר מזה..

ומה טוף היום? מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, עובר היום למזל תאומים, מה שאומר שאולי יש לא מעט כובד באויר, אבל התקשורת שלנו משתפרת, ואפשר לפחות לדבר על זה...

ואהבה, מה קורה איתה ביום שכזה?

על פניו, זה לא ממש יום אוהב. הירח מול סטורן עם כל הביקורתיות הזו שנשפכת ממנו, והשמש חסרת השקט בזוית לאורנוס.. מי יכול להתאהב ביום שכזה? מי יכול לעשות אהבה ביום שכזה, ולעשות זאת ממקום אוהב? לא, הכוכבים לא ממש מפרגנים היום, זה ברור.

אמה מה, לפעמים דווקא ביום שכזה אנחנו מוצאים בתוכנו את האהבה האמיתית, זו שמעבירה אותנו מבחנים עד שנהיה ראויים לה, ראויים להפתח אליה, לשהות בקרבתה. לפעמים דווקא בימים שכאלה, כשכל הדלתות נראות סגורות, כשאין שום לב פתוח בסביבה שאפשר להשען עליו או לחבק, לפעמים דווקא אז היא מגיחה בהפתעה, מהטלפון או מהאינטרנט, ואולי מזכרון פתאומי שעולה בחלום, באסוציאציה, בכמה מלים בתוך שיחה סתמית? כן, פתאום דווקא אז היא מגיעה, כדי להזכיר לנו על מה שבאמת חשוב מתחת לכל החיים הטכניים האלה, הדלתות האלה, הסידורים האלה, מה שבאמת משמעותי מתחת לכל החומות שלנו. כאילו מתוך איזו שליחות שכזו היא מגיעה, מגיעה בהפתעה.

וכשזה קורה, כל מה שאנחנו זקוקים לו זה להתבונן בראי או במי שנמצא לידינו, לראות את היופי הזה מציץ בנו בין השורות או מתחת לאזמל הביקורת, את הניצוץ הזה בעינים שמופיע דווקא כשנדמה כשהוא כבה, לזהות את האפשרות הזו להפתח ולאהוב כשהיא מתדפקת על דלתנו, ופשוט לראות אותה כמו שהיא: חיה, נושמת, משתוקקת, ובעיקר - יפה.. כל כך יפה..

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בדגים 180 סטורן 90 שמש

שמש בתאומים 90 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

מרקורי עובר למזל תאומים 60 אורנוס 90 נפטון (יציאה) 120 סטורן 150 פלוטו

ונוס בשור צמידות מרס (כניסה)

מרס בשור 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully