וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מי יודע?

רחלי אמגר

16.4.2022 / 0:45

הנומרולוגית רחלי אמגר מנמקת את שגעון הנקיון ושופכת אור על המספרים שמסבירים את סיפור יציאת מצריים

האם תהיתם - אלה מבינכם אשר עדיין שפויים בדעתם כדי להיכנס ל"וואלה! רוח" ערב חג הפסח ללא מגבון מיוחד לניקוי מקלדות ומסכי מחשב - מדוע אנו במיוחד לרגל החד אנו לוקים באובססיית ניקיון חסרת פשר? וכי אין אנו מנקים כל השנה? מהו ההגיון העומד מאחורי טירוף הסמרטוט שאוחז בכל העם? הסיבה לשגעון היא שהמילה 'פסח' בגימטרייה מסמלת את הסיפרה 4, אשר בנומרולוגיה מייצגת את הבסיס, הבית, השורשים, הפדנטיות, הסדר והניקיון. זו הסיבה שגם אלה מביננו אשר אין להם זיקה למירוק והגעלה באופן שגרתי, מוצאים עצמם בפסח מכבסים ותולים, מסדרים ומארגנים, מייצבים את הבסיס שלנו על מנת לפרוץ קדימה ולפרוש כנפיים.

מחומר לרוח

כל שנה אנו מספרים מחדש את סיפור 'יציאת מצרים' (גימטריה= 9, שינוי מקצה אל קצה). זהו הסיפור על השינוי העמוק הפנימי שמוביל את 'בני ישראל' (גימטריה= 9) מ'עבדות' (גימטריה= 5, מספר האומר שאתה יוצר את המציאות שלך) ל'חירות' (גימטריה= 2, מספר האיזון והרגש).

שמתם לב שב'הגדה' (גימטריה=8, מסמל השפעה, העברת מידע והתחברות בין החומר - אנחנו, לרוח - סיפורי העבר) היהודים נקראו 'בני ישראל' ולא בשם אחר? זאת מכיוון שהייעוד של אותם אבות רחוקים היה לעשות את השינוי הקיצוני כדי להגיע לארצנו שנקראת 'ישראל' (גימטריה= 1, מספר ההובלה, הפריצה קדימה והדרך החדשה). כל זאת נעשה בזכות ה'אמונה' (גימטריה= 1, כאשר אתה מתחבר לדרך חדשה שם נפקחות העיניים ומתחילים חיים חדשים).

גיבורי הסיפור

פרעה: גימטריה - 4 , אדם של כסף, חומר, בסיס ובנייה.

משה: גימטריה - 3, אדם של שמחת חיים, זרימה והנאות. היה נסיך מצריים ובראותו את חוסר הצדק והעוול שעוברים בני אדם, מצא את עצמו מכה אדם כדי להגן על העבד העיברי. הפחד שכה אופייני למספר 3 שאינם מורגלים באלימות ושנאה, דחף אותו לברוח ועדיין, במעמד הסנה הבוער, פעל משה מתוך רגש וזרימה באמונתו.

אהרון: גימטריה - 1, מכיוון שמשה היה רגיש מדי והיה במצב של חוסר איזון עם הפעולות שלו מול הקב"ה, הופעל אחיו שהיה מנהיג מלידה. אהרון ידע שישנה רק דרך אחת והיא ללכת קדימה, להוביל מתוך 'אמונה' (1).

מספרים נוספים

רוב מכות מצריים שהונחתו על המיצרים בכדי שישחררו את עמנו היו בעלות מספר גימטריה 8, כלומר מטרתן הייתה להשפיע על פרעה. המכה האחרונה והקשה מכולן 'מכת בכורות' ( 5, זוכרים? אתה יוצר את המציאות שלך!) היתה אכן זו שגרמה למלך מצרים להבין את המסר.

בהליכה במדבר בני ישראל אכלו את ה'מן' (9) וה'מצה' (9). גם כאן השינוי הפנימי הוביל לשינוי קיצוני. אפשר לראות כאן כי הקב"ה גרם לעם להפנים את השינוי על ידי הכנסתו פיזית לגוף.

חג הפסח נחגג כל שנה בעונת ה'אביב' (גימטריה= 6, מסמל ניתוק וחיבור, ואתם יכולים להבחין בכך בכל מקום, כיד הדמיון הטובה: מעבדות לחירות, מקושי לזרימה, מחורף לאביב וכולי). האביב משרה עלינו תחושה של פריחה ברגש, של התלהבות ולידה מחדש, ובשל כך הספרה 6 מסמלת הריונות ומשפחה,חום ואהבה!

שיהיה לכם 'חג שמח' = 8 = שפע והשפעה!

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully