וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום עכשיו

שליטה בחלומות הליליים מאפשרת הגשמה טובה יותר של החלומות בזמן ערות. כך תחזירו את החלומות לחייכם

"יש לי חלום!" אמר מרטין לותר קינג באוסט 1963.
ד"ר קינג אמנם לא התכוון לחלום אותו הוא חולם בלילה, אלא לחלום במובן המופשט של המילה, אולם למרות זאת – יש קשר בין שני סוגים אלה של חלומות ופעמים רבות, כשאנו מתקשים לחלום חלום מסוג אחד, אנו מאבדים את היכולת לחלום חלום מסוג שני.

פעמים רבות נוכל למצוא קשר בין שני סוגי החלומות: בין החלום המופשט המייצג את השאיפות שלנו ובין החלומות אותם אנו חולמים בלילה. לא פעם החלום אותו אנו חולמים בלילה מעורר בנו משהו ומשנה דברים רבים בחיי היום. החלום "מעיר" אותנו, מאפשר לנו לתהות, לחשוב על החיים, על עצמנו ובסופו של דבר מזכיר לנו לא פעם חלום מהו. אם נשים לב, נגלה שברוב המקרים, כשאנו מוצאים את עצמנו עסוקים מידי ונשאבים לעולם היום יום העמוס והמפרך, מתמעטים החלומות ולפעמים עד כדי שלא נחלום כלל. כלומר, כאשר אנו שוכחים מהו החלום של חיינו, אנו מפסיקים לחלום בשנתינו.

איך נחזיר את החלום לחיינו?

להיות "חולמים", כלומר לעורר את החלומות שלנו בשלב ראשון ובהמשך להיות מסוגלים לשלוט עליהם, כך שנוכל לבצע פעולות בחלום כמו בזמן ערות, זו אינה משימה קשה, אך למרות זאת תגלו שזה לא פשוט. כדי להיות חולמים עלינו לקחת על עצמנו ארבע מחויבויות: תחילה עלינו להתכוונן. לאחר מכן להתמיד. מכאן עלינו להמשיך ולהתמיד. ולבסוף לא לשכוח - להתמיד. זה הכול.

התוצאה אינה חשובה. לא חשוב אם הצלחתם לחלום מייד או לאחר כמה ימים, לא משנה אם הצלחתם לשלוט על חלום – בסופו של דבר ההתמדה וההתכווננות הן סוד ההצלחה ואם פעלתם כמו שצריך, גם אם אין תוצאות מיידיות, אל תדאגו – זה יגיע.

תזונה ומכשולים אחרים

תחילתו של התהליך מתחיל בגוף הפיזי. עלינו למעט בצריכה של מזונות כבדים (כגון בשר, ומאפי גבינות) וסמים מעוררים (קפה, תה ועוד). במקביל יש לתפריט שלנו יותר מזונות המסייעים לחלומות ותורמים לחיזוקם: תפוחי אדמה ושורשים, תירס, פטריות, אבוקדו, מנגו, דובדבנים וקמח תירס.

במקביל, נסו להקשיב יותר לגוף שלכם ולתת לו לקבוע את קצב היום. אם תקשיבו טוב, תוכלו לזהות את הדפוסים אשר מכשילים אותנו בחיינו ואשר יוצרים עומס מיותר, כגון: מערכות יחסים לא מתאימות, אי סדר, מקומות עבודה בהם אנו חשים מתוסכלים. השתדלו לא לישון יותר או פחות מידי. עודף שינה (יותר מ- 8 שעות) יכול להאט את קצב החלומות בדיוק כפי שחוסר שינה (פחות מ-6 שעות) יכול.

הכניסה למיטה והיקיצה למחרת

למיטה נכנסים בזחילה, כשהראש קדימה ואחריו אנו משתמשים בידיים ובברכיים כדי להתקדם. כניסה זו למיטה מאפשרת לנו להיכנס למרחב האחר הקיים בזמן השינה ולהיות משוחררים יותר ומוגנים יותר.

לאחר שנכנסנו למיטה, בכל לילה, עלינו ללכת לישון עם התכוונות. לפני השינה אנו צריכים לבקש מהגוף שלנו לזכור את החלום. פשוט צריך להגיד: " גוף יקר, אני מבקש שתאפשר לי לזכור לפחות חלום אחד ביקיצה". אלה שכבר חולמים ורוצים לקדם את תהליך החלום לשלב הבא, מוזמנים לבקש חלום אנרגטי. דוגמא לחלום אנרגטי - בסוף הכתבה.

למחרת בבוקר, כשפוקחים עיניים - אסור לזוז. עלינו להישאר במיטה ולהחזיק את החלום, אשר עומד לחמוק מאתנו. במשך כמה שניות נוספות במיטה, ננסה להיזכר ולשחזר את החלום. לאחר מכן, נרשום במחברת שהכנו מראש ליד המיטה את כל מה שאנו זוכרים מהחלום. עלינו לרשום כל דבר, גם (ובמיוחד) אם לא היה חלום כלל, כיוון שזה עוזר להחדיר למודעות את הצורך לזכור, להבין ולשלוט בחלום. ייתכן כי בפעמים הראשונות לא נזכור דבר, אולם חזרה ממושכת על התרגיל לאורך זמן תגביר את החלומות. אל תשכחו: גם אם אין חלום, יש לכתוב במחברת "היום לא היה לי חלום".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

תרגיל למהלך היום

את התרגיל הזה עושים פעם ביום והוא נועד לחזק את ההתכווננות שלנו, את המודעות של שלנו ואת המטרה שלנו: לזכור חלום. מטרת התרגיל היא לחזק את החלום ואת החלום הנבואי. הוא נועד לגרות את האונה הימנית, האונה האינטואיטיבית, ובכך לחזק את עוצמתם של החלומות בלילה.

העיקרון המנחה של תרגיל זה הוא "להטריד" את יד שמאל למשך שעה. אידיאלי ללבוש למשך שעה אחת כפפה רק על יד שמאל. חשוב כי התרגיל לא יארך יותר משעה, על-מנת שהמוח לא יתרגל, וכי הוא לא יארך פחות משעה על-מנת שהאפקט יהיה מקסימלי. אלו שלא רואים את עצמם מסתובבים עם כפפה רק על יד אחת, יכולים לענוד או להסיר את השעון מהיד (תלוי אם אתם רגילים לנוכחות השעון או לא). אפשר גם לענוד צמיד מטריד, אזיקון או כל חפץ לא נעים אחר. חזרה על התרגיל בכל יום תאפשר לכם לא רק לזכור חלומות טוב יותר, אלא גם לזכור ולעורר את החלומות האנרגטיים שלכם.

צבעים, אבנים ונרות בחדר השינה

לצבעים בחדר השינה שלנו יש השפעה רבה על האווירה בחדר ובאופן עקיף – על היכולת שלנו לחלום. הצבעים שאנו רוצים שיבלטו הם תכלת וסגול בהיר (אבל לא להגזים עם הסגול). לפני השינה מומלץ להדליק נר תכלת, המחזק את הכוונה שלנו לחלום. אם אפשר – החליפו את הציפה, את הבגד אתו אתם ישנים, הסדין או השמיכה כך שיהיו בצבע תכלת. נסו להוציא מהחדר חפצים בצבע אדום, לבן (הלבן הוא צבע מבדל) וירוק (צבע מעורר מידי). החליפו אותם בצבעים רכים, כאמור מומלצים במיוחד הצבעים תכלת וסגול בהיר.

הצבע הסגול הוא צבע העוזר לנו להירדם ואף עוזר לנו לקבל מסרים מהלא ידוע, אולם צבע סגול כהה מידיי או עודף של צבע זה יכולים להרדים אותנו יותר מדיי. רכשו אבן תכלת (לא גדולה) כמו בלו-לייס אגת, סלסטייט ולרימר, שטפו אותה במים ושימו מתחת לכרית או למזרן. אבנים אלו, כמו הנרות, מחזקים את היכולת שלנו לתקשר עם עולמות ועם כוחות גבוהים יותר.

רונות: כך תעירו את כוחות הטבע

בחיפושי אחר כלים היכולים לעזור לנו לזכור חלום, פגשתי לא מזמן בחורה מדהימה ששמה טליה ויינברג. היא תלמד אותנו איך להכין רונה של חלומות.

הרונים הם סמלים עתיקים שהנורדים השתמשו בהם כדי לעורר את הכוחות הארכיטיפיים הקיימים בטבע. זה בדיוק מה שאנו רוצים לעשות – לעורר את הכוחות שיעזרו לנו לשחרר את היכולת שלנו לחלום. אז איך עושים את זה? ובכן, תחילה אנו צריכים למצוא ענף נטוש של עץ פרי או עץ אלון. את הענף אסור לנו לכרות, אלא לחפש על האדמה. הענף צריך להיות בקוטר של כ-3 ס"מ וממנו אנו מנסרים פרוסה בעובי של כחצי ס"מ. עכשיו יש לנו דיסק עליו נחרוט את הסמל של הרונה.

לא לשכוח לפני שאתם עוזבים את הסביבה בה מצאתם את הענף, להודות לעץ שנתן לכם אותו וכן להסביר לו מדוע אתם צריכים את הענף. הרונה שאנו נחרוט נקראת pedrho והסמל שלה קשור עם כוחות המסתורין של היקום. רונה זו מעוררת את כוחות האינטואיציה, כוחות הבאים ממקורות בלתי ידועים, ואת כוחו של הזמן. רונה זו תגביר את היכולת שלנו לתת לדברים לקרות, לא לפחד להיכנס לעולמות האחרים, להיות פתוחים לאינטואיציה שלנו ולנטרל את ההתנגדויות של ההיגיון ושל הכוחות המקבעים בחיינו, המפריעים לנו להשתרר.

כדי לחרוט על פיסת העץ שאספנו מהטבע, אנו צריכים סכין אותה נקנה במיוחד לרגל האירוע. העץ הוא רך, כך שפעולת החריטה איננה קשה. לפני שנחרוט, אנו צריכים לקדש חלל מיוחד (בדרך כלל שולחן) דרך כך שנבדל אותו. אנו צריכים להפנות את השולחן אל המזרח ולהדליק עליו שני נרות – אחד לבן והשני שחור. את הסכין נעביר מעל הנר השחור ונבקש לנקות את כל האנרגיות השליליות. לאחר מכן נעביר אותו מעל הנר הלבן ונבקש שהכוונות הטובות והכוחות העליונים ייכנסו לסכין, שהינה כלי טהור המיועד לחריטה על העץ.

עכשיו זה פשוט, וגם אדם בלתי מוכשר בעליל באמנות (כמוני) יכול לחרוט את הסמל הנראה בצילום. מומלץ לחרוט משמאל לימין ומלמעלה למטה. זאת אומרת תחילה את העמוד בצד שמאל, לאחר מכן את שני הקווים (זה שיורד ולאחר מכן עולה) ולבסוף את שני קווים למטה.

עכשיו יש לכם רונה והכיף מתחיל. לפני השינה עשו איתה מדיטציה קצרה, לאחריה בקשו שהכוחות המקבעים בחיינו יחלשו במידה כזו שתאפשר לנו לחלום. לאחר מכן ענדו את הרונה או שימו אותה מתחת לכרית. חלומות נעימים.

חלום לדוגמא

"חלמתי שאני עובדת מול המחשב ושלושה אנשים שולחים לי מסר בשפה מוזרה, שלמרבה הפלא אני מבינה, אבל זאת לא עברית. אני זוכרת שהייתי צריכה לבחור עם מי להתכתב וכשבחרתי באחת הדמויות, הוא שלח לי 5 תמונות של נופים צבעוניים, שלכל אחת מהם הייתה כותרת בשפה לא מוכרת. התמונות מאד הרשימו אותי ובמשך זמן מה ניסיתי להבין מה הדמות רוצה ממני. לבסוף, מתוסכלת – התעוררתי".
אנא, עזרו לי לפתור את החלום. הוא אמנם קצר, אך הוא מאד מטריד אותי.

התשובה:
לחלום שחלמת יש את כל הסימנים של חלום אנרגטי: הוא היה קצר, צבעוני, את זוכרת אותו היטב, הוא מטריד אותך ונעשתה בו פעולת תקשורת עם גורם חיצוני. לכן לדעתי זהו חלום אנרגטי, העוסק בקשר עם מדריכים רוחניים ובמסרים שהם רוצים להעביר לנו. אין לי ספק שבחלום שלך פגשת מדריך רוחני, אולם לצערי המסר שהוא ניסה להעביר לך לא הצליח להגיע ליעדו. זה לא נורא ואל תתייאשי. אני מאמין שבשבועות הקרובים המדריך ינסה לחזור וליצור אתך קשר: בקשי ממנו לחזור לפני השינה ותהיי פתוחה לקשר מסוג זה. בהצלחה.

מנדלבוים שגיא. עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה!, בעל ניסיון של 14 שנים בלימוד ובהוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully