וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים קלפים - תרגול 8

שגיא מנדלבוים

3.8.2008 / 13:29

קלפי השבע מייצגים התפקחות ותובנה חדשה שתביא לשינוי בחיים - שגיא מנדלבוים ממשיך לפתוח אתכם בטארוט

שלום לכולם, בשבוע שעבר תרגלנו את קלפי השש שפתרו באופן פלאי את כל הבעיות והקשיים ואפשרו לשואל להגיע למקום אליו הוא רוצה. אבל לעזרה הבלתי צפויה הזו יש מחיר והשואל צריך היה להתגבר על הטבע שלו הקורא לו להישאר במקום בו הוא נמצא, להתפשר ולא להתקדם. המספר שבע מכניס לתהליך רוח, הבנה ובכך מאפשר למצוא פתרון אמיתי וכלים, שיוכלו להביא ליציבות ולהצלחה.

התרגיל

הפעם מגיעה אליכם אישה בשם גילה. היא בת 54 ויש לה שאלה לגבי הבן שלה, אורי. הוא בן 35 ויוצא עם בחורה בשם תמי, בת 31, כבר יותר משנה. הקשר ביניהם נראה מצוין (מבחינת האמא) והיא רוצה לבדוק בעזרת הקלפים האם תמי היא "המיועדת". כלומר, האם תמי ובנה יתחתנו בסופו של דבר. שאלתה היא: "האם תמי ואורי יתחתנו בשלוש השנים הקרובות?"

לפני שאתם ממשיכים הלאה... תעצרו את קריאת המאמר. קחו עט ונייר וכתבו לעצמכם מה הייתם עונים לגילה אם היה מופיע לכם בכל פעם קלף אחר מארבעת קלפי השבע. בדקו את עצמכם תחילה עם קלף שבעה מטות, לאחר מכן חשבו מה הייתם עונים אם היה מופיע קלף שבעה מטבעות, אחר כך לפי שבעה גביעים ולבסוף לפי שבע חרבות. קחו את הזמן וכנסו לאינדקס קלפי הטארוט, תקראו את הפירושים שוב ולאחר מכן כתבו על דף מה הייתם עונים לגילה. אחר כך חזרו לכאן והשוו בין התשובות שלכם לתשובות שניתנו כאן. בהצלחה...

התשובות

הערה כללית לגבי המספר שבע:
קלפי השבע מייצגים התפקחות מעולם החומר, מהמצב הקודם בו היה השואל, ומייצגים שינוי בתפישה ותובנה חדשה הצריכה להוביל את השואל למקום נכון יותר בחייו. בכל אחד מקלפי השבע עלינו לחפש מה השתנה עכשיו אצל השואל. מה עכשיו השואל מבין ומה הוא רואה שלא ראה קודם. התפקיד שלנו הוא להראות לשואל את המסר אותו נושא הקלף: ממה הוא צריך להתפקח ומה עליו לעשות.

הערה כללית לגבי השאלה של השואל:
מי שעוקב אחרי סדרת התרגולים כבר הבין, כי מטרת התרגילים היא לא רק להראות לנו איך לפרש את הקלפים, אלא גם להציג סוגיות כמו מה מותר ואסור לנו לשאול. כמו בכל סוגי השאלות ה"ריכוליות" (שאלות בהן נבקש לדעת פרטים על גורם אחר ללא ידיעתו), אנחנו כבר צריכים לדעת שרוב המסרים יופנו חזרה לשואל ויתמקדו פחות בשאלה ויותר באיך הוא מתנהל ומה הוא צריך לעשות כדי לקדם את המטרה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שבעה מטות

גילה אמנם אמרה לנו שהיא אינה לוחצת על בני הזוג ורק סקרנית לדעת, אולם זה לא מה שהקלף מראה. בהחלט נראה שגילה מתעסקת בעיקר ולא בטפל ונראה שלגילה יש נטייה לחטט ולעסוק בעניינים שלא שלה. פעמים רבות כאשר תכנס אלינו שואלת והדבר הראשון שהיא תשאל זה על הבן שלה, צריכה להידלק אצלנו נורה אדומה. תחשבו על זה: באה מישהי שמוכנה לשלם כסף כדי לשמוע על הבן שלה? זה מה שמעניין אותה? לה אין זוגיות, שאלות, בעיות? כל מה שחשוב זה רק הבן שלה?

ברוב הפעמים, הבן הוא לא הבעיה. לאותה שואלת יש בעיות רבות והיא רק לא יודעת איך להתחיל לשאול. אז עזרו לה. תגידו לה שהבן הוא לא הבעיה ושכדאי לדבר יותר עליה ועל מה שהיא רוצה לפתור בחיים שלה.

הקלף שבעה מטות מלמד שזה לא באמת חשוב כרגע אם הם יתחתנו והקלפים מנצלים את המעמד כדי להעביר מסר לגילה, שמתבקשת להתמקד בנושאים החשובים אצלה בחיים. היא מתבקשת להבין מה באמת חשוב עכשיו ולעסוק במטרות האמיתיות ולהתמקד בהם.

אגב, אם אורי היה מגיע לקריאה, הייתי אומר לו שהגיע הזמן להציב מטרות ולהבין שאם הוא רוצה זוגיות עם תמי, עליו לפעול כדי לקדם את הקשר ולא ללכת סחור סחור. זה הזמן לעבור לגור ביחד, להתארס וכדומה.

שבעה מטבעות

למרות הרקע שקיבלנו, אנו עדיין זקוקים לעוד אינפורמציה. את הרקע נוכל לקבל גם מהקלפים האחרים בקריאה, אך השואל הוא מקור טוב ואמין לא פחות ולא צריך להתבייש לבקש מהשואל יותר רקע.

הכרונולוגיה של הקלף קובעת שאם השואלת נמצאת לאחר אכזבה, הרי שעכשיו היא מוכנה לעשות צעד אמיץ, לקחת סיכונים ולעשות את הדבר הנכון. למעשה, קיימות שתי אפשרויות: האפשרות הראשונה היא שאורי מגיע ממקום נפלא והיא פחות סבירה, מכיוון שאם הוא היה במקום הזה, מדוע הוא לא שם גם היום?

האפשרות השנייה והסבירה יותר היא, שאורי "אכזב אותה" פעמים רבות ובכל פעם זה לא נגמר בחתונה. במקרה הזה, אורי הביא הפעם מישהי רצינית יותר וסביר להניח שהוא מוכן לקחת יותר סיכונים (כמו למשל, להתחתן). אבל הדבר האמיתי שהאמא מפחדת ממנו הוא להתאכזב, ליצור שוב קשר עם הכלה לעתיד ולמצוא את עצמה שוב כשהיא צריכה לנתק את הקשר. הפעם הקלף אומר, שהיא יכולה ללכת על זה ושזה יהיה בסדר. לא החתונה חשובה, כי אם מערכת היחסים בינה לבין כלתה לעתיד והקלף נותן אור ירוק להעמיק את הקשר.

שבעה גביעים

שבעה גביעים הוא קלף של חלום הצריך להפוך למציאות, כאשר הדגש הוא על הפעולות שהשואל יכול לעשות כדי לקדם את נושא השאלה. באופן מפתיע, הפעם השואלת נקראת לפעולה והקלף מראה שאם היא רוצה להפוך את החלום למציאות, עליה לעזור בתהליך ולהתערב, כמובן במידה.

אני לא מתכוון להתערבות בסגנון של שיחת טלפון מפתיעה, שבה גילה אומרת לבנה: "הי אורי, זו אמא. אני מקווה שאני לא מפריע לך, פשוט קפצתי כאן לוורסאי ורציתי לבדוק אם אתם מעדיפים שאשריין את יום שלישי או חמישי של תחילת חודש ינואר?". ההתערבות צריכה להיות עדינה ולדעתי הקלף רומז לה שאורי בקרוב יצטרך את עצתה וכשזה יקרה עליה לנסות לתת לו כלים ועזרה ככל שניתן.

עם זאת, צריך לזכור שהארכיטיפ בו עוסק הקלף (הסיפור של פסיכה וקופידון) קשור ביריבות המתפתחת בין חמות לכלה על רקע תחושת האובדן (של הבן) אותה חווה האם. אם האם רוצה שבנה יתחתן עליה ללמוד לשחרר אותו תחילה.

שבע חרבות

שבע חרבות הוא קלף של תכנון ואסטרטגיה, שיובילו לניצחון. כמו בכל הפעמים בהם מופיעים קלפי האוויר, גם כאן נשאלת השאלה - האם יש תוכנית? לא שחס וחלילה אנחנו רוצים שהאמא תכין לבן שלה תוכנית פעולה, אלא חשוב לראות האם היא יודעת על תכנון כלשהו בעניין זוגיות עם תמי.

כל מה שהיא נדרשת אליו זה לעזור לו להתוות את התוכנית באופן כללי ולעזור לו להגשים אותה. כך למשל, אם הם אחרי שנה עדיין גרים בבית שלה, אפילו שזה נוח, חסכוני, כי הוא לומד, מה שקורה בפועל זה שעל חשבון סיבות אלו הזוגיות לא מתקדמת. הקלף אומר לגילה, שצריך לעודד אותו לעבור לשלב הבא בתוכנית ואם באמת חשוב לה לקדם את עניין הזוגיות שלו, שתוציא אותו מהבית ושתעזור לו קצת במימון שכר דירה. כשהם ילכו לפי התוכנית - הכל יתחיל להסתדר.

© מנדלבוים שגיא. עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של 14 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully