וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר חרבות

מור בן עמי

18.12.2010 / 11:25

לפעמים אתם צריכים לעבור דרך הכאב כדי להבין דברים - הקלף הזה מבשר שהשיעור הקשה מאחוריכם ואפשר לזנק קדימה

טארוט - קלף עשר חרבות/מערכת וואלה!

הקלף עשר חרבות מראה, כי השיעור הקשה הסתיים. למדנו את הלקח ואיננו צריכים לסבול יותר. נכון, הכאב עדיין קיים, אולם עכשיו אנו יכולים לשקם את עצמנו ולפתוח בדף חדש.

לקלף עשר חרבות יש כרונולוגיה קבועה: ראשית אנו עושים טעות, לאחר מכן אנו סובלים, בהמשך אנו לומדים את הלקח ולבסוף אנו יכולים לפתוח דף חדש. עכשיו צריך לבדוק היכן אנו נמצאים. אם כבר סבלנו והבנו את הלקח, מובטח לנו שנוכל להתחיל דף חדש ולהשתקם. אבל אם עוד לא סבלנו, סביר להניח שנסבול ורק אז נבין את הלקח.

אנו לא חייבים לסבול בקלף זה, אלא להבין שאנו עומדים לטעות, כי אנו עלולים לסבול, אולם יש מקרים בהם רק הניסיון הכואב מלמד ופעמים רבות בקלף זה המצב. הניסיון הכואב אותו נעבור לא יהיה לשווא ובזכותו נלמד שיעור חשוב שיעזור לנו להתקדם ולהתפתח.

צילום: זוהר ראובני ודניאל יעקובוביץ'
עריכה: בת גולן

© מנדלבוים שגיא עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 12 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, שאותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.
מור בן עמי היא יועצת רוחנית, קוראת בקלפי טארוט ומטפלת ברפואה משלימה, עורכת פגישות אישיות וערבי נשים בתל אביב ואיזור המרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully