וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה מטבעות

מור בן עמי

1.5.2010 / 1:45

הקלף מייצג מצב של הרס וכישלון בעקבות מעשה שעשינו, שנולד מתוך מצוקה נפשית שבה היינו שרויים

מערכת וואלה!

קלף חמישה מטבעות הוא אחד הקשים בחבילת הקלפים, שמראה כי ייתכן ואנחנו חווים אובדן אמיתי ונמצאים במשבר קשה. ואולם, לא פחות קשה היא הידיעה, שאנחנו גרמנו לכך. המקום העגום שבו אנחנו נמצאים הוא תוצאה ישירה של מעשה שעשינו. אבל לפני שנפנה אצבע מאשימה, חשוב שנבין שלא הייתה לנו ברירה. היינו חייבים לעשות מעשה, להגיב למצוקה הנפשית שבה היינו שרויים.

בשלב הקודם, שאותו ייצג קלף ארבעה מטבעות, לא היה איום ממשי עבורנו, אך בכל זאת הרגשנו מאוימים והתחלנו להיסגר, משום שלא טיפלנו נכון בבעיה. ככל שעבר הזמן והלחץ המשיך, תחושת האיום והתגובות שלנו החריפו עד לנקודה, שבה לא יכולנו לשאת זאת יותר ועשינו את הפעולה, שהובילה אותנו למקום שבו אנחנו נמצאים היום. לכן, כאשר הקלף יוצא בשאלה הנוגעת לעתיד, ניתן למנוע את הכאב והצער אם נטפל בבעיה שיש לנו היום, כאילו הופיע לנו בפתיחה הקלף ארבעה מטבעות.

צילום: זוהר ראובני ודניאל יעקובוביץ'
עריכה: בת גולן

© מנדלבוים שגיא עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 12 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, שאותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.
מור בן עמי היא יועצת רוחנית, קוראת בקלפי טארוט ומטפלת ברפואה משלימה, עורכת פגישות אישיות וערבי נשים בתל אביב ואיזור המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully