וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה גביעים

מור בן עמי

24.7.2010 / 0:30

אם לא תשמחו עכשיו, תעצרו את זרימת השפע שאתם מצפים לו - מגיע לכם להתפרק ולחגוג

קלף שלושה גביעים/וואלה!

קלף שלושה גביעים הוא קלף של שמחה אמיתית. הצלחנו להתגבר על מכשול מסוים, חיזרנו באדיקות אחרי רעיון וכעת האמונה שלנו השתלמה והצלחנו להתחבר לשפע. בקלף זה משתחררת שוב הזרימה ומרמזת על החוסר שהרגשנו לפני כן. כעת נוכל לנשום לרווחה ולהתחיל לחגוג את הצלחתנו. למרות שעדיין יש עבודה, זוהי נקודת ציון חשובה וחשוב ליהנות בה. יש בחגיגה הזו סוג של תמימות נעורים וזה הזמן לשמוח ולהתפרק אחרי תקופה, שבה "החזקנו את עצמנו קצר".

הקלף מראה שצריך לשמוח. השמחה היא חלק ממערכת היחסים שלנו עם היקום ואם לא נחגוג - נפסיק לקבל את השפע שאנו מצפים לו. ישנם הרבה אנשים שכאשר הם מוצאים עבודה, בני זוג או כשהם מקבלים בשורות טובות, הם מפחדים לדבר על זה ו"שומרים" את הבשורות הטובות לעצמם. אז זהו, שלא! בקלף זה אנו מתבקשים לחגוג, להוציא, להחצין ולפרוק. זה חשוב! זה חשוב לתהליך, מכיוון שזה חלק מתהליך ההתחברות שלנו לשפע.

צילום: זוהר ראובני ודניאל יעקובוביץ'
עריכה: בת גולן

© מנדלבוים שגיא עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 12 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, שאותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.
מור בן עמי היא יועצת רוחנית, קוראת בקלפי טארוט ומטפלת ברפואה משלימה, עורכת פגישות אישיות וערבי נשים בתל אביב ואיזור המרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully