וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גביעים

מור בן עמי

17.7.2010 / 0:15

אם אתם רוצים להשיג משהו מסוים בתקופה הנוכחית, כדאי שתצאו מהעמדה הפסיבית שלכם ותתחילו לחזר אחריו

קלף הנאהבים/וואלה

כשמופיע הקלף הזה בפתיחה, אנחנו מרגישים תקועים. נכון, הקלף זורם יותר, אבל המעבר למספר שלוש, לשלב הבא, יכול להיות טוב בהרבה. הקלף עוסק במצב של רומן, שבו יש מחזר ומחוזר, כשהמחזר נמצא תמיד כמה צעדים לפני המחוזר. הקלף קורא לנו להיות המחזרים. לא רק בקשר רומנטי, אלא בכל תחומי החיים. המחזר הוא העובד המגיע לראיון במקום עבודה חדש והופך להיות המראיין בעצמו ובודק אם מקום העבודה אכן מתאים לו. המחזר הוא זה שתמיד יודע יותר ותמיד יהיה לו יתרון מול הצד השני. המסר של הקלף הוא, שעל מנת להשיג דבר מה, עלינו לחזר אחר הרעיון, להביע את רגשותינו ורצונותינו. פעמים רבות אנחנו פועלים ממקום של חוסר אמונה ועלינו לוותר על הנטייה להיות פסיביים, ליזום ולדחוף קדימה את רצונותינו. עלינו להאמין ביכולות שלנו ולעשות יחסי ציבור לעצמנו, כדי לגרום לשינוי במצב הקיים.

צילום: זוהר ראובני ודניאל יעקובוביץ'
עריכה: בת גולן

© מנדלבוים שגיא עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 12 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, שאותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.
מור בן עמי היא יועצת רוחנית, קוראת בקלפי טארוט ומטפלת ברפואה משלימה, עורכת פגישות אישיות וערבי נשים בתל אביב ואיזור המרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully