וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לפני השטח

היא חיה בשני עולמות בו זמנית: האחד הוא הנסתר והאפל והשני הוא המוכר והמואר. שגיא מנדלבוים על קלף הכוהנת הגדולה

הכוהנת הגדולה היא דמות חצויה, החיה בשני עולמות בו זמנית. עולמה הנסתר, האפל והלא מוכר ועולמה המואר, המוכר. כשדמות זו אינה מאוזנת היא אומללה, מכיוון שהיא תיצמד לחלקים המוארים והמוכרים לה וכמו אדם העומד על קצה צוק, היא תפסע לאט ובאימה צעד אחר צעד בחייה, כשציפורניה אוחזות בפחד במציאות המוכרת בכדי להבטיח את אחיזתה.

אבל מתחתיה אין תהום והיא כלל אינה עומדת על קצה של צוק. אם היא רק תבטח בעצמה ובכוח המסתורי שקורא לה להבין את שאר החלקים הלא מוארים שבה, ותעשה את הצעד הנועז, חייה ישתנו לגמרי. היא כבר לא תחשוש, תהיה מחוברת לכוחה הפנימי, לאינטואיציות שלה, תדע מה נכון לה ואיך להוציא לפועל את רצונותיה.

המחפש, הצועד בדרך השוטה, לומד כאן את אחד השיעורים החשובים בקלפים. הוא לומד על הצורך להכיר את החלקים האפלים, הלא מוארים בחיינו. ללא הכרת החלקים האלו, חיינו יהיו דומים לאדם הנכנס בחושך לחדר. אותו אדם יילך לאט ובחוסר ביטחון, מכיוון שהוא מפחד למעוד או לגרום נזק. כל שעליו לעשות הוא להדליק את האור וכך הוא יוכל לראות טוב יותר לאן הוא הולך ולצעוד בבטחה.

לגלות את הנסתר

קלף הכוהנת הגדולה, בדומה לקלף השוטה, לא יכול לתת תשובה ובוודאי שלא תשובה סופית. כל עוד אנחנו לא מכירים את כל הצדדים הנוגעים לבעיה ובעיקר את כל הצדדים המצויים בנו, איש לא יוכל לדעת מה יקרה. הכוהנת הגדולה נותנת מסר. המסר אותו נושא הקלף אינו קשור לשאלה, אלא נוגע אלינו. הקלף קורא לנו לבאר את הנסתר שבתוכנו, ללמוד ולהכיר את כל החלקים שמהם אנחנו חוששים. כשזה ייעשה, ישתנה עולמנו ואולי השאלה כבר לא תהיה אקטואלית.

זהו קלף של חוסר ודאות, המעיד על כך שאנחנו חצויים ודברים רבים לא ברורים. ישנם הרבה גורמים שפועלים מתחת לפני השטח והתחושה שלנו היא, שאין לנו שליטה עליהם.
עם זאת, עלינו להבין, כי עד שלא נכנס לעובי הקורה, עד שלא נלמד ונכיר את הצדדים שמהם אנחנו פוחדים, עד שלא נחשוף את הגורמים הבלתי מוכרים בחיינו, ייתכנו הרבה דברים שאינם צפויים בחיינו.

כשהקלף מופיע בקריאה, הוא מדבר על חוסר ודאות ומסתורין. דברים רבים לא ברורים בחיינו וישנם דברים רבים שפועלים מתחת לפני השטח. התחושה היא שאנחנו הולכים על קצה של תהום ודבר אינו בטוח, אבל בחיים לא תמיד צריך "ללכת על בטוח" ועל הידוע והמוכר. אם ניתן לחיים להוביל אותנו אל הלא ידוע, אם נרשה לעצמו להיכנס אל המסתורין, נלמד את השיעור שעלינו לעבור, שיעזור לנו לצמוח ולגדול ושבסופו הכול יהיה ברור.

הזיקה של הקלף

לקלף הכוהנת הגדולה יש זיקה למצבים או שאלות העוסקים במיסטיקה, פסיכולוגיה, לימודים רוחניים וסודות. במקרים רבים, כשמופיע הקלף בקריאה, הוא מראה, כי יש בנו פחד להתקדם ולהתנסות וחששות ממה שעלול לקרות לנו. הקלף קורא לנו לצעוד קדימה ולא לפחד מהחיים. זהו קלף של מעבר מנעורים לבגרות והוא יכול להופיע במקרים בהם יש יציאה לעצמאות, כמו מעבר מבית ההורים למגורים עצמאיים, לימודי תואר וכדומה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מימושו של הקלף בעולם החומר

כמו כל קלפי הארקונה הגדולה, גם קלף הכוהנת הגדולה מתחיל תהליך בעולם הרוח, שאותו יש "להוריד" לעולם הגשמי. הקלף מראה, כי אסור לנו לפחד מהלא ידוע. עלינו לקפוץ למים ולא לחשוש, משום שהימנעות ועצירה של התהליך הם אלו המחלישים אותנו.

הכיוון אליו הולך השואל בקלף זה (הראשון בקריאה הקלטית)

קלף הכוהנת הגדולה אינו יכול להראות לנו את הכיוון שאליו אנחנו הולכים. זהו אחד משלושה קלפים המראים, כי העתיד לא ברור. בתקופה שהוגדרה יש לנו נטיה להיעצר, לעמוד במקום. החשש שלנו, החיפוש אחר מה שבטוח בחיים, מונע מאיתנו את היכולת להתקדם. לכן, על תשומת הלב של הקלף להיות במסר.

מסר לשואל בקלף זה

קלף הכוהנת הגדולה הוא מסר הקורא לנו לא לפחד מהחיים וממה שהם מציעים לנו. עלינו להבין, כי בתקופה שהוגדרה, יש לנו תחושת חוסר ודאות, אבל אנחנו אלו המערפלים את המציאות וככל שנמשיך לעשות זאת, המציאות תהיה סבוכה יותר וברורה פחות.

הגורמים המפריעים לשואל בקלף זה (משמעות שלילית-הפוכה)

הדפוס השלילי של הקלף (מספר 3 בקלטית):
הדפוס השלילי של הקלף מראה את המקום, שבו אנחנו רואים את הדברים לא נכון. כאן ניתן להבין דרך אילו "משקפיים" שליליים אנו רואים את הנושא שעליו נשאלה השאלה. קלף הכוהנת הגדולה במיקום זה מראה, כי יש לנו פחד מהלא ידוע. עלינו להבין, שרוב הפעולות שלנו נובעות מהפחד הזה, שמונע מאיתנו להתקדם בחיים ולהצליח.

הצדדים השליליים של קלף הכוהנת הגדולה, שמתחזקים כשהקלף מקבל משמעות הפוכה או כשהקלף עומד כגורם שלילי המפריע לשואל (כמו קלף 2 בקריאה הקלטית):
הבעיה הגדולה, שאותה מייצג הקלף היא שאנחנו עצורים ולפעמים אפילו כנועים. אנחנו יודעים מה נכון ויודעים בדיוק היכן הבעיה ומה עלינו לעשות, אבל יש לנו חשש לפעול. הופעת הקלף במיקום הזה היא סימן לכך, שהגיע הזמן להתמודד כמו שצריך עם הבעיה ולפתור אותה אחת ולתמיד, מכיוון שלא נוכל לברוח לנצח מהבעיות שלנו ועכשיו זה הזמן לפתור אותם. עם זאת, הופעת הקלף במיקום זה יכולה גם להצביע על סוד, שאנחנו שומרים או שמונעים מאיתנו לגלות, שמעכב את הכיוון שאליו אנחנו הולכים.

התיקון (המסר) של הקלף (מספר 7 בקריאה הקלטית)

המסר בקלף הזה הוא שעלינו להיות אמיצים ולצעוד קדימה. אין יותר זמן למשחקים ולתהיות. כעת עלינו להפסיק לפחד ממה שעלול לקרות, לצאת לאור וללכת אחר המסתורין ולקחת את מה שהיקום נותן לנו.

איך רואה החברה את השואל בקלף זה (מספר 8 בקלטית)

החברים, בני הזוג, קולגות לעבודה, המעסיקים או כל מי שרלוונטי לנושא הקריאה, רואים בנו אדם מסתורי וסגור. אנחנו לא ממש ברורים וקשה לחברה להבין מי אנחנו ומה רצוננו האמיתי. החברה היתה מאוד רוצה, שנשתף אותה במה שעובר עלינו ושנהיה יותר פעילים ובעלי יוזמה.

הפחדים והתקוות של השואל (קלף מספר 9 בקלטית)

הקלף מראה, שאנחנו מפחדים וחוששים להגיב ולממש את רצונותינו. הקלף במיקום הזה מראה, כי יש לנו נטיה להיות פסימיים והחלק הזה מונע מאיתנו לפעול וליזום. מצד שני, אנחנו יודעים מה נכון לנו ומקווים שנוכל לעשות את זה. יש לנו תקוה שיום יבוא ונוכל לאזור אומץ ולפעול, לא לפחד ושהכול יהיה פשוט וקל יותר.

© מנדלבוים שגיא עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 12 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, שאותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully