וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אס המטבעות

מור בן עמי

3.4.2010 / 2:15

קיים בנו דחף גדול להתמסד וליצור יציבות והמשכיות, אבל בשביל זה נצטרך לעבור משלב הרצונות והתשוקות למימוש ועשייה

מערכת וואלה!

עריכת וידאו: בת גולן

קלף אס המטבעות אינו מייצג התחלות חדשות, כי אם תהליכים ואירועים בחיינו שהגיע הזמן לקדם אותם לשלב הבא. אס המטבעות עוסק ביציבות, הגשמה ופשטות. הוא יוצר המשכיות ופועל כדי ליצור יציבות וביטחון. אס המטבעות עוסק בצרכיו הבסיסיים של כל אדם: בית, משפחה, אוכל, עבודה וכדומה. הוא פשוט ומחובר לאמת ועוזר לנו להבחין בינה לבין התשוקות שלנו.

הקלף עוזר לנו להבין מה נכון עבורנו. בעזרתו נבין מהי האמת בחיינו ונהיה במקום שבו הכל ברור. עכשיו נעבור משלב האש לשלב האדמה ומרצונות ותשוקות למימוש ועשייה. קיים בנו דחף גדול להתמסד, לנטוע שורשים וליצור יציבות והמשכיות. עלינו להיות סבלניים ולהבין, כי כל תהליך דורש זמן. כנות, פשטות וביטוי נכון של האני הפנימי, אלו התכונות הנחוצות לנו בכדי להשלים את המסע. עלינו להיות מחוברים לאמת הפנימית ולא להיות מושפעים מהרצונות והתשוקות שלנו ושל אחרים.

צילום: זוהר ראובני ודניאל יעקובוביץ'
עריכה: בת גולן

© מנדלבוים שגיא עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 12 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, שאותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.
מור בן עמי היא יועצת רוחנית, קוראת בקלפי טארוט ומטפלת ברפואה משלימה, עורכת פגישות אישיות וערבי נשים בתל אביב ואיזור המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully