וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הקטן

22.4.2007 / 11:40

הוא מיוצג על ידי האנרגיה של מזל בתולה ומציע לשואל להשתחרר, ליזום ולהסתכל על התמונה הגדולה. קלף נסיך המטבעות

לקלף נסיך המטבעות יש זיקה למצבים העוסקים בעבודה, בריאות, סדר וארגון. לקלף יש קשר לשאלות העוסקות בפרנסה ונוגעות למקום העבודה. הקלף יכול לייצג מצבים שבהם אנו זקוקים ליציבות בתחום העבודה, להיות "ראש קטן" ולא לדאוג.

כמו כל קלף חצר, קלף נסיך המטבעות לא ייתן לנו תשובה ישירה לשאלה, אלא יציג את הלך הרוח שבו נמצא השואל, את מצב הרוח שלו, את הדברים אליהם הוא נמשך יותר ואת הדברים שפחות אהובים עליו.
נסיך המטבעות מיוצג על ידי האנרגיה של מזל בתולה, אחד מארבעת המזלות העוסקים בארבעה שיעורים רוחניים שמאפשרים לצמוח ולהתפתח. מזל בתולה אחראי על הסדר, יציבות וארגון ומאפשר לנו להיות מסוגלים לבנות יסודות חזקים ויציבים בחיינו. אבל ברמה המעשית, בחיי היומיום, מזל בתולה מוצא את עצמו מתקשה בעולם החומר.

הצורך שלו בסדר וארגון הופך במהירות למכשול, שבגללו הוא מתמקד בפרטים הקטנים ומייגע את עצמו ואת האחרים. בגלל הצורך שלו ביציבות הוא מחפש אחר בטחון, פוחד להיכשל ופועל במסגרות מקובלות ובטוחות. כפי שבני מזל בתולה מחפשים את קבלת המרות, כך גם השואל.

וזה שיודע לשאול

לשואל הפרטים חשובים יותר מהכול. הוא מאוד קפדן ונוטה להיכנס לפרטים יתר על המידה. הבית שלו וסביבת העבודה יהיו מסודרים ומאורגנים. הוא תמיד יגיע בזמן לכל מקום, הוא יהיה יסודי ודייקן וברגע שירגיש חוסר יציבות – יעזוב.

כולנו במידה מסוימת, מקנאים באנשים מהסוג הזה, כאלה שהכול אצלם מסודר ומקוטלג. אנו שואלים את עצמנו איך הם עושים את זה? אבל האמת היא שזה קשה להם. ההתעסקות סביב סדר וארגון לא פשוטה וגוזלת משאבים רבים, כך שאם השואל שלנו יהיה כזה לא יזיק לו ללמוד קצת להשתחרר. הכניסה לפרטים יכולה להיות מייגעת לא רק עבורו, אלא גם עבור הסביבה.

במקום העבודה השואל מרגיש ומתפקד ממש טוב. שם יש לו לגיטימציה ועידוד לבטא את הנטייה שלו לסדר, דייקנות ויסודיות. הוא יהיה עובד נפלא, מסור, חרוץ ונאמן. הוא לעולם לא יאחר, לא יתבטל וכשאין מה לעשות – הוא ימצא מה לעשות. כל מעסיק חולם על עובד כזה.

בגלל הנטייה שלו להיות במקום הבטוח, במקום בו הכול ברור ואין טעויות, הוא יעדיף להיות שכיר, ללא דאגות, ולהיות במקום בו אומרים לו מה לעשות. לכן לשואל יש נטייה לתת שירות לאחרים ואת זה הוא יעשה על הצד הטוב ביותר.
הבריאות היא נושא חשוב לשואל. הוא ישמור על כושר, תזונה מאוזנת ויתחזק את הגוף שלו באופן מושלם. גם כאן יכולה להיות נטייה לרדת לפרטים והוא יכול לפתח נטייה להיפוכונדריה.

בזוגיות זהו קלף בעייתי, כיוון שהשואל נוטה לחכות שהצד השני יעשה משהו. הם מחכים לתת שירות, ממתינים לקבל מרות וכשהצד השני מתעכב הם לא יעשו דבר וחבל.
בעיה זו תבוא לידי ביטוי לא רק בתחום הזוגי, אלא בכל תחום בחיים. לכן עלינו לעודד את השואל לפעול למרות הנטייה הטבעית שלו להמתין לפעולת הצד השני.

מימוש בעולם החומר

כמו לכל קלפי החצר גם לקלף נסיך המטבעות אין את הכוח "לרדת לקרקע". הקלף מייצג הזדמנות, אך חשוב שהשואל יידע מה עליו לעשות כדי שההזדמנות תתממש. בקלף זה השואל צריך להתחיל ליזום, להיות יותר פעיל, לראות את התמונה הגדולה, להבין מה עליו לעשות בכדי לקדם את נושא הקריאה ופשוט לעשות את זה.

הכיוון של השואל בקלף זה (הקלף הראשון בקריאה הקלטית)

בתקופה שהוגדרה השואל צריך להיות במקום של עשייה, הוא צריך לממש את המטרות שלו ולעבוד קשה. אנו צריכים לצפות כי הוא יקדם את נושא הקריאה וייצור שינויים חומריים תוך שהוא ממוקד ויעיל יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מסר לשואל בקלף זה (הקלף הראשון בקריאה הקלטית)

אולם יחד עם זאת (הכוונה היא לכיוון אליו הולך השואל), קלף נסיך המטבעות הוא מסר לשואל - להבין כי בתקופה המוגדרת יש לו נטייה להיכנס לפרטים ולפספס את התמונה הגדולה. על השואל לא לחכות שיגידו לו מה לעשות, פחות להסתכל על הפרטים ויותר לראות את התמונה הגדולה ולפעול.

הדפוס השלילי של הקלף (קלף 3 בקריאה הקלטית)

הדפוס השלילי של הקלף מראה את המקום שבו השואל רואה את הנושא הנשאל דרך "משקפיים" שליליים. קלף נסיך המטבעות מראה כי השואל מפחד לטעות ולכן הוא מחכה שיגידו לו מה לעשות. הוא חושש ליזום, כיוון שהוא רוצה ללכת על בטוח. פעמים רבות הקלף הזה מייצג אנשים הפועלים לפי המוסכמות החברתיות, כאלו שיחששו לטעות וירגישו צורך בלתי פוסק לעשות את הדבר הנכון.

צדדיו השליליים של הקלף מתחזקים כשהקלף מקבל משמעות הפוכה (קלף 2 בקריאה הקלטית)

הנטייה של השואל לחכות שאת הצעד הראשון יעשה האדם השני בולטת גם בתחום הזוגיות. השואלת לא תעשה צעד בתחום הזוגיות ותחכה שהגבר יעשה את הצעד הראשון.
תכונה בעייתית נוספת, שיכולה להתחזק היא הנטייה של השואל לתת לפרטים הקטנים לקלקל לו את ההנאה. עליו ללמוד להמשיך הלאה גם כאשר הוא עושה טעות. השואל צריך ליהנות ממה שיש לו ולא לנסות לתקן את מה שאינו מושלם.

המסר של הקלף (קלף 7 בקריאה הקלטית)

המסר לשואל בקלף הזה הוא להתחיל להיות עצמאי, לא לחכות שיגידו לו מה לעשות, אלא פשוט לפעול, לפעול ולפעול. ככל שהשואל יפעל, כך הוא יהיה יותר עצמאי, ספונטני ומשוחרר מהמוסכמות. רק כך הוא יתקדם מהר יותר למקום שאליו הוא שואף להגיע.

איך רואה החברה את השואל (קלף 8 בקריאה הקלטית)

החברה (חברים, בני הזוג, קולגות לעבודה) רואה בשואל אדם שאפשר לסמוך עליו, איש עבודה חרוץ, יעיל ובעל מוסר גבוה. עם זאת, השואל מקרין אפרוריות, הוא אינו בולט חברתית והשיחה איתו יכולה להיות מייגעת, כיוון שהוא נוטה לעסוק בפרטים הקטנים ופעמים רבות אף להיות ביקורתי. עליו להשתחרר, להפסיק להיות מרובע, להתחיל ליזום ולהכניס קצת יותר צבע לחיים.

הפחדים והתקוות של השואל (קלף 9 בקריאה הקלטית)

השואל מפחד שהוא לא יצליח לעשות את השינוי, אך יחד עם זאת הוא רוצה לצאת מהמסגרת, להישתנות, לצאת מהשגרה ולהצליח להתעלות מעל הפחדים שלו.

שגיא מנדלבוים עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 12 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט חלומות בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully