וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 14-20 בינואר 2018

14.1.2018 / 10:39

נראה שהלחצים של הזמן האחרון מגיעים לשיאם השבוע: מרקורי נמצא בצמידות מדויקת לסטורן הנוקשה והשמש וונוס בזווית פעולה לאורנוס התזזיתי. אלה גורמים לכולנו להעביר הילוך ודברים קורים באופן פזיז וחסר שליטה, בעיקר החלטות שמקבלים עקב הלחצים של השבוע הקודם

אישה צועקת על גבר. ShutterStock
אורנוס הוא כוכב אכזרי למדי, כדאי לזכור, והוא לא עושה חשבונות/ShutterStock

מה עושים כדי להתמודד עם הפזיזות? מתמקדים טוב טוב במה שבאמת חשוב ולא נותנים לרגש להפעיל אותנו באופן אימפולסיבי בגלל לחץ כלכלי אישי ובעיקר בעיקר – רגשי. בקיצר – לנשום עמוק לפני שמקבלים החלטות חשובות או רוצים לנתק קשרים, לספור עד עשר, ואז – חיוך. כן, חיוכון שכזה, בזווית הפה, שאומר שהפעם נסתדר ונתמודד עם כל מה שיש. זה אפשרי. סמכו עליי.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. השמש בזווית פעולה לאורנוס התזזיתי.
2. ונוס בזווית פעולה לאורנוס התזזיתי.
3. ונוס עוברת למזל דלי.
4. השמש עוברת למזל דלי.

הזויות הקשות של השבוע: אלה זוויות הפעולה שבין השמש, מיקוד הדברים, ונוס הרגשית, לכוכב אורנוס. שלא יהיו לכם טעויות: את הזויות האלה נרגיש כולנו בלי יוצא מהכלל: אלה זויות של מתח, של לחץ, ופה ושם זוית של גומרים - הולכים, וברגע זה! כן, הצורך בסיפוקים מיידים נמצא גם הוא כאן, בין השורות, והוא מדגיש את הצורך שלנו להתמקד בעובדות, אני חוזר ב ע ו ב ד ו ת, ולא במה שמפעיל אותן מאחורי הקלעים.

זה נכון ביחסים שלנו עם בוסים ואחראים שיוצרת זוית הפעולה של אורנוס עם השמש, וזה נכון ביחסים שלנו עם הפרטנרים בני הזוג והשותפים שלנו, שיוצרת הזוית עם ונוס. כאן, עם ונוס, יתכן שנרגיש את זה אפילו יותר כשהצורך שלנו בספייס וחופש אישי יהיה חזק ומסיבי יותר, בצד הצורך לנתק קשרים כשנתקלים בקושי כלשהו, אפילו קטן, או במי שגורם לנו לאבד שליטה ולכעוס. הזויות האלה של אורנוס אחראיות פעמים רבות על הרבה ניתוקים בחיינו, ניתוקים שעשינו מהלב ולא מהראש ובחוסר מחשבה, ואחר כך הצטערנו, ופה ושם אפילו התנצלנו.

אורנוס הוא כוכב אכזרי למדי, כדאי לזכור, והוא לא עושה חשבונות. בדיוק כמו בשחמט: נגעת - נסעת. ברגע שהפעלת אותו השעון מתקתק, ופצצת הכעס התסכול או הדרמה כבר באוויר. נשאלת השאלה רק איזה טריגר יפעיל אותן. ואת זה אנחנו מחליטים.

כן, הרגש עלול לתעתע השבוע בכולנו, ולגרום לנו להגיע למסקנות ופרשנויות מהירות מדי, ואז לפעול באופן שגוי רק כדי לשחרר את הלחץ, כמו שריר שמתכווץ וחייב לשחרר אנרגיה. אז זהו שהוא לא חייב לשחרר את האנרגיה הזו באופן אימפולסיבי ובטח לא ספונטני: הוא יעשה זאת באופן חכם ומחושב במקום שאני, אתם, אנחנו נחליט, כולנו, ולא בלוטת האדרנלין או האגו השביר של כל אחד מאתנו. לא לא. קפיש?

אז מה עושים כשמגיעים לצומת הרגשית הזו והשבוע כנראה, בלי עין הרע, יהיו לא מעט כאלה? עוצרים. כן כן. פשוט עוצרים, ומעבר לנשימה העמוקה והספירה עד עשר שדיברתי עליה - מתרחקים צעד אחורנית, ומנסים לראות את כל התמונה, ואז נותנים להגיון הפשוט, הבריא, זה שרואה מספרים ולא מופעל באופן פולני מצוי, לפעול - ולקבל את ההחלטה. זה לא יהיה קל, ומן הסתם פה ושם גם תשכחו את זה, אבל כשתקראו את התחזית של השבוע הבא אני אהיה שם, עם אותו חיוך קטן בזווית הפה שדיברתי עליו, ללחוש בשקט: אמרתי לכם.

ומי בעיקר יושפע משתי הזויות המעצבנות האלה? מזלות אריה, שור, מאזניים, דלי, אריה, עקרב, טלה, סרטן, גדי, ובעצם כולנו, כמו שכבר כתבתי, כל אחד בנקודות המגע הרגשיות שלו עם העולם הזה, שלא דופק חשבון לאף אחד, בטח לא כשבאים אליו עם תירוץ כמו 'זה לא אני, זה אורנוס'. את מרקורי בהילוך אחורי אנשים כבר למדו לקבל ואפילו להשתמש בו ושם בהיסוס בתור תירוץ. אורנוס ממש לא יתקבל יפה. ממש לא! אבל אתם בהחלט יכולים להפנות אותם אל הטור שלי, ולומר בגאווה ביישנית (או ביישנות גאוותנית..) אפילו האסטרולוג אמר את זה. ואם תוכלו להעביר לו גם באופן ויזואלי את החיוך שלי בזווית הפה - אשמח במיוחד.

המעברים החשובים של השבוע - אלה שני המעברים של השמש וונוס ממזל גדי, למזל דלי, האחרת אחרי השנייה. לשם שינוי דווקא ונוס עוברת ראשונה, בודקת את השטח, והשמש, עם סלי קניות מלאים אקססוריס ממזל גדי, מדדה אחריה בכבדות, עמוסה לעייפה. כן, אחרי שהשמש וונוס, השתיים האלה שהחליטו להתיידד בשבוע הקודם ולעשות מסע מוטרף של שתי חברות שלא דופקות חשבון עם אורנוס הפוחז התזזיתי, הן מסיימות לעשות קניות במזל גדי ועוברות להרפתקה הדליית שלהן, שם הן פוגשות חברים, מתיידדות מחדש עם העולם, וטסות בחיוך על הרדיוס של המעגלים החברתיים שלהן, שמסוף השבוע הן הולכים להיות אקטיביים במיוחד. השמש גרמה לנו במזל גדי לעצור ולחשוב לרגע לפני שאנחנו פועלים, ואז למקד את הפעולה שלנו במה שחשוב באמת.

ונוס גרמה לנו במזל גדי להשקיע בעיקר בגבולות מוגדרים היטב של היחסים שלנו, לפעמים גם בקטע הפורמלי שלהם - אותו קטע שמדבר על להפוך יחסים לרשמיים, וזה נכון לזוגיות כמו גם לשותפות - ואולי גם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הכלכלי עם הפרטנרים שלנו. אין מה לעשות: מזל גדי גורם לכולנו לקרקע את האנרגיה שלנו ולהתמקד לא בפנטזיות הענוגות והפיוטיות, אלא בעובדות הקשות והמעצבנות במיוחד הקשורות לחומר וכספים. כן כן. אני אישית מכיר לא מעט אנשים שהטיפול בתחום הכלכלי פשוט עושה להם חררה. הם רואים את המכתבים האלה שמגיעים מהבנק עם פירוט ההוצאות וההכנסות, ופתאום המסך מיטשטש ורואים רק לבן מטושטש. בלנק! זהו. המוח מסרב להתבונן כי זה מפחיד אותו, מלחיץ אותו, מדאיג אותו. אנא עארף. רבים רבים מאתנו עברו חינוך שכזה שבו לא דרשו מהם להיות שותפים לחשיבה הכלכלית או להבין את החוקים שלה, ולכן כשהדברים קורים הם פשוט טומנים את ראשם באינטרנט בפצוח הבועות במשחק הזה או בוידיאו האחרון בסלולר, וזהו. אין. לא רואים - זה לא קיים.

אז זהו, שבמזל גדי זה אחרת. שם אם זה לא קיים - אתה לא קיים, חביבי, ואף אחד לא ישלם את חשבון החשמל שלך או יקבל את ההסברים שהבוילר מקולקל: מה שעשית - זה מה שיש. קח אחריות! אז אחרי שהשתים האלה, השמש וונוס, גרמו לקרוע לנו את הצורה עם כל החשבונות שלא שילמנו עדיין החובות המחויבויות והמטלות והאוברדראפט ומה לא, והן בטוחות שאנחנו כבר על הקרשים, הן עוברות בצחוק משוחרר למזל דלי, סוגרות את הלפטופ שפתוח על חשבון הבנק, ומתחילות להשקיע במדיות החברתיות למיניהן, לשחרר מסרים קטנים ושנונים לקבוצות הוואטסאפ, ולשדר לעולם שהגיע הזמן לפגוש חברים ידידים מכרים קרובים ושאר מלות קרבה מסוג זה, ולו רק כדי לשתף באיך עבר עליהם השבועיים הקשים האחרונים האלה, ולהתמקד ב"ביחד".

כן כן. מזל דלי הוא מזל של ביחד. לא ביחד הדוק מדי, לא חונק מדי, לא רגשני מדי, ולא קרצייתי בשום שלב: זהו מזל י ד י ד ו ת י, מה שאומר - אל תספר לי את הבעיות האמיתיות שלך, אלא רק שתף אותי בצד החברתי שלך, יענו - לטס פליי סושיאל. מזל דלי יודע נפלא לעשות את ההפרדה בין סושיאל, שזה הצד החברתי הכללי שבו נמצאים כל אלה שאליהם אנחנו מחייכים בצביעות חביבה בתנאי שלא יציקו לנו בשאלות אמיתיות, לבין פרנדס, שאלה החברים הכיטובים שאליהם אנחנו נשפכים משתים עשרה בלילה ואילך, אחרי השאלה של ערה? שכבר מזמן הפכה טרנדית בפני עצמה ולא מייצגת דווקא רצון לסטוץ מהיר אלא לשיחת נפש של שעתיים וחצי שפה ושם גם זולגות הלאה.

כן, הגיע הזמן להתחבר לחברים האמיתיים שלנו. ומבחינת ונוס - הגיע הזמן להפוך את הקשר הזוגי ההדוק לקשר קצת חברי יותר, וקצת חונק פחות, סטייל כל אחד עושה מה שבא לו בתנאי ששולחים אסאמאסים ומדווחים פה ושם. זמן מצוין לעבות את המעגלים החברתיים של כולנו ומשם - להמריא לעבר חברויות חדשות ונפלאות, שרואות את החיים כמונו - לפחות במצב הכוכבים הנוכחי - ואיתם גם אפשר ללהג על החיים בכלל ולעומק של סנטימטר וחצי. ורק בלי כניסה למשהו אישי מדי, פליז, כי זה כבר יהיה יותר מדי. נפל האסימון?

מי בעיקר יושפע מהמעברים האלה של שתי החברות הכי טובות (כרגע)? מזלות דלי, אריה, שור, מאזניים, עקרב, טלה, סרטן, גדי, ונכון, כך או אחרת בעצם כולנו. כן, כולנו היא בהחלט מילה חברתית שכזו שמדגישה את התהליך הזה. אין כל כך אני, יש אנחנו. וה"כולנו" הזה שמעניק קצת יותר בטחון כי אנחנו פחות לבד, אבל גם מבודד כי אין באמת מצב לשתף במה שבאמת רוצים, הוא האישו של עצם שני המעברים האלה, של השמש וונוס. בקיצר - שבועטוף!

גבר מיואש בגלל עבודה על ניירת, דוחות וחשבונות. ShutterStock
להשקיע קצת יותר בדיאלוג הכלכלי עם הפרטנרים שלנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב וסוף סוף נפרד מכוכב יופיטר שהפך אותו לאופטימי מאוד, אבל גם גרם לו קצת לאבד את הראש, לבזבז כספים או לעשות שטויות. עם החיוך הזה שלכם עכשיו - הגיע הזמן לעשות סדר, ולחזור מהר לקרקע. הבנתוש?

שור
ונוס שליטת המזל שלכם חוטפת זוית פעולה לא קלה מכוכב אורנוס התזזיתי, והשור האיטי והשקט שלנו הופך עצבני וחסר שקט השבוע. חשוב מאוד להימנע מניתוקי קשרים עכשיו, גם אם אתם צודקים.. ונוס עוברת לבית הקריירה בסוף השבוע, ואו ט וטו האמביציה חוזרת.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם צמוד צמוד לסטורן הנוקשה בתחילת השבוע, והבעת פניו היא של הצרצר מהמשל עם הנמלה, שמגלה שסינדלו לו את הכינור. כן, לא קל להיות תאום כשסטורן יושב על מרקורי שלך ומכריח אותך לעשות סדר בחשבון הבנק, אבל. אין קיצורי דרך, חמודים. סורי.

סרטן
גם השמש וגם ונוס עוזבות סוף סוף את מזל גדי שממול, והדיאלוג הזה עם הפרטנרים בני הזוג השותפים בני הברית וכל מי שאוהב לתת לכם עצות בהבעת פנים צודקת, נפסק סוף סוף. הגיע הזמן להתמקד בדברים החשובים באמת, אלה שמתרחשים מאחורי הקלעים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מסיימת מסע מתיש למדי במזל גדי, ואחרי שסיימה להביא לכם את הקריזות השבוע עם הזוית הזו לאורנוס, היא עוברת לבית הזוגיות שלכם, ועוזרת לשקף את מה שקורה במערכות היחסים. הגיע הזמן להתארגן שם, ואם הלב פנוי - לפנות מקום לאהבה.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בבית הרומנטיקה והיצירתיות, אבל דווקא שם הוא פוגש את שבתאי הזקן והשיפוטי, שמאפשר לכם להתמודד עם אתגרים מעניינים - גם של הלב - אבל לא עושה לכם הנחות (אולי אנחות). זמן להקשיב אכן ללב, אבל במגירה מאורגנת ומסודרת היטב.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם חוטפת לא מעט ג'ננות השבוע מהזוית של אורנוס, ואתם עוברים לא מעט, החלט מניתוקים לא מובנים ושינויי מצב רוח, וכלה ברצון להיות לבד, ולוותר על יחסים מעיקים. ונוס עוברת לדלי בהמשך: החיוך חוזר, ואיתו ההומור. הגיע הזמן לידידות אמת ולחברי נפש.

עקרב
גם השמש וגם ונוס עוברת למזל דלי בהמשך ובסוף השבוע, והגיע הזמן להתחיל להשקיע קצת יותר בבית, ובבני הבית. זמן טוב לשיפוצים שחיכו עד עכשיו, לשינוי האווירה בבית - טכנית עם ריהוט חדש ורגשית עם פתיחות חדשה - ובעיקר - לחזרתה של תחושת הביחד.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול ששהה בבית החומר והכספים שלכם מתחיל להתפרק לאיטו: סטורן ומרקורי כוכב התקשורת נשארים ועוזרים לגם להתארגן באופן הגיוני ובעיקר פרקטי בחשבון הבנק, והשמש וונוס עוברות הלאה, לבית התקשורת שלכם. הגיע הזמן למלים - והרבה מהן.

גדי
נראה שלא מעט אקשן קורה במזל שלכם בתחילת השבוע הזה, גדיים: גם השמש גם ונוס גם סטורן וביחד עם פלוטו - חגיגה שלמה! נצלו את תחילת השבוע הזה כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת. בהמשך השבוע עוברות השמש וונוס לדלי: הגיע הזמן לטפל ברצינות בחשבון הבנק, ויפה שעה אחת קודם.

דלי
מזלטוף, דליים! השמש חוגגת לכם סופסוף יומולדת, ואחרי פתיחת שנה מכבידה ודורשנית, סוף סוף מאפשרת לכם לחייך, בעיקר אחרי שונוס הרגשית הקדימה אותה בדקה וחצי ועברה למזל שלכם לפניה, ושם פיזרה קונפטי ולבבות אדומים נוצצים זעירים. כן, דליים שלי, הגיע (שוב) הזמן לאהבה.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול ששהה במזל גדי ועזר לכם לקדם נושאים ויחסים שחשובים לכם וליצור שיתופי פעולה פורים בשבועיים האחרונים מתפוגג בהדרגה, והגיע הזמן לטפל במשקעי הרגש שהצטברו מאחורי הקלעים, לפני שממשיכים. זמן להרבה מנוחה - ולהרבה פינוקים. כן כן.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully