וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 7-13 בינואר 2018

צמידות בין פלוטו היצרי וונוס הרגשית יוצרת מעורבות רגשית גבוהה בכל מה שאנחנו עושים השבוע, ומצד שני - מרקורי כוכב התקשורת נכנס למזל גדי הקשוח ונצמד לסטורן הנוקשה, מגביר את הצורך להיות מדויקים ומעשיים. זה לא יהיה קל

זוג תיירים על רקע המזרקה בפיאצה נבונה, רומא. ShutterStock
חשוב לקחת את הכל באיזי/ShutterStock

שני כיווני פעולה הפוכים זה מזה לפנינו השבוע, עם מסקנה אחת דומה: לשמור על פרופורציות, לפעול בזהירות, ולא להיכנס למצב רוח כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. צמידות מדויקת בין השמש פלוטו וונוס.
2. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל גדי.
3. מרקורי כוכב התקשורת בצמידות הנוקשה לסטורן הנוקשה.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין שלושת הכוכבים שמש ונוס ופלוטו היצרי. אפשר לומר שהשלישייה הזו חוגגת לה שם, אם אפשר לקרוא לחגיגה במזל גדי הקשוח. פלוטו היצרי והכוחני מביא עמו ויברציות לא קלות לשמש ולוונוס, ואנחנו עשויים להיות עדים למאבקי כוח, ויכוחים ולא מעט דרמות בדיאלוג עם העולם ובמערכות היחסים שלנו.

אולי משום כך חשוב וכדאי השבוע להיות זהירים מאוד בכל מה שאנחנו אומרים או עושים ואנשים אחרים מעורבים בו. כל מלה מיותרת עלולה להפעיל טריגר לא פשוט, ולגרום לדרמה מיותרת. מכיוון שהמדובר בארבעה כוכבים אחרי שכולנו פחות או יותר עלולים לסבול מכך, וכדאי מאוד להשתדל לשמור על איפוק וסבר פנים חייכני. זו רק תחילת השנה.

לכן כדאי לקחת בזהירות מיוחדת את השיחות שלנו עם בוסים אחראים פרטנרים בני זוג ושותפים, להיות עדינים איתם, וגם אם אנחנו צודקים – כדאי להזכיר כמה הם חמודים ומשתפי פעולה ומקסימים.. צדק זה לא הכול, כידוע, לא במצב הכוכבים הנוכחי. בעיקר.

מי בעיקר יושפע מהצמידות המשולשת הזו? מזלות אריה, שור, מאזניים, עקרב, דלי, טלה, ובעצם כמעט כולנו.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל גדי ממזל קשת. מזל גדי שייך ליסוד האדמה, ומרקורי שלנו הופך את התקשורת של כולנו למעשית מאוד. הגיע הזמן לא לשיחות בטלות אלא לשיחות מעשיות הקשורות לעובדות, למשימות, ובעיקר לצד הכלכלי של החיים ולחשבון הבנק של כולנו. התקשורת של כולנו הופכת כעת רשמית יותר, נוקשה, יבשושית משהו. מרקורי מכריח אותנו לא רק לחשוב על המלים, אלא גם על מי שאליו הן צריכות להגיע, תוך כדי שיוף המסרים עצמם. חשיבה מעשית ממוקדת – זה הזמן אליה. תנו לי עובדות, אומר מרקורי – עם כל השאר אני כבר אסתדר. רק אל תבלבלו לי את המוח עם כוונות רעיונות ופנטזיות. לזה אין לי סבלנות.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, גדי וסרטן.

התקשורת שלנו – זו מורכבת לא רק ממעברו של מרקורי למזל גדי, אלא גם בהמשך מהצמידות שלו עם כוכב סטורן הנוקשה. הצמידות הזו לא קלה לכולנו: לא די שמרקורי במזל גדי הנוקשה – הצמידות עם סטורן מביאה איתה הרבה מאוד לחצים מכיוון של מחויבויות שלא עמדנו בהם, תשלומים שצריך לשלם, מלים והבטחות שצריך לתת להם כסוי והאוברדראפט בבנק. חשוב לקחת את הכל באיזי ולטפל במשימות שלנו אחת אחת – אבל באופן יסודי: סטורן לא סלחן. חשוב גם לעמוד במלים שלנו, ובעיקר במחויבויות הן המשפחתית הן החברתית ובעיקר המקצועית. זה אפשרי. עם תכנון לפרטי פרטים, ולו"ז מדויק. עם שני אלה, השד לא נורא כל כך.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות גדי, סרטן, מאזניים, טלה, תאומים, בתולה, קשת ודגים.

אישה מודרגת עם חשבונות. ShutterStock
תשלומים שצריך לשלם, מלים והבטחות שצריך לתת להם כסוי והאוברדראפט בבנק/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
את הצמידות בין מרס שליט המזל שלכם לבין כוכב יופיטר תרגישו למשך כל השבוע. מצד אחד, הצורך לפעול לעשות ולרוץ קדימה חזק מאוד, אבל חשוב לא לאבד את הראש עכשיו ולהיזהר מאופטימיות יתר בנושאי נסיעות וכספים. מקבץ כוכבים בבית הקריירה מריץ אתכם קדימה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי המסיבי, ונצמדת השבוע לכוכב פלוטו היצרי, אלמנט שעלול להפוך את השור השקט שלנו לשור אגרסיבי ושואף קרבות כשהוא נלחם על עקרונות או חש באי צדק מסוים. סבלנות ואורך רוח ודחיית החלטות לשבוע הבא, ישתלמו בגדול.

תאומים
זהו שבוע משמעותי מבחינתכם: מרקורי שליט המזל שלכם מאותת שנגמרו החגיגות: הוא עובר למזל גדי הקשוח, ונצמד לסטורן הנוקשה שליט הגדי.. שבוע שבו כדאי להנמיך ציפיות ולהעלות את רמת הביצוע והדיוק: סטורן הוא לא סלחן לתאומים שלא מפשיל שרוולים ועובד.

סרטן
צעדיו הראשונים של סטורן הנוקשה במזל סרטן שמול המזל שלכם, מסמלים יותר מכך שצריך להשקיע כעת הן במערכות היחסים שלכם, והן בדיאלוג שלכם עם שותפים פרטנרים ובני ברית. צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לסטורן עוזרת לשדרג תקשורת ביחסים. זמן לדבר – ועל הכול.

אריה
צמידות בין השמש שליטת המזל שלכם לכוכב פלוטו עלולה להיות נפיצה למדי, ולגרום לכם לפעול באופן אימפולסיבי וסוער כשדברים יוצאים משליטה. חשוב בשבוע שכזה להחליט כבר עכשיו שאתם לא יוצאים מהכלים, ולא הורסים יחסים בגלל עקרונות. אורך רוח, אריות.

בתולה
ריכוז של כוכבים במזל גדי שם את הדגש על היצירתיות שלכם בתקופה הקרובה, בתולות. זהו זמן להתמקד בעיקר במה שאוהבים, ולתת ללב להשתתף בדיאלוג אסרטיבי עם ההיגיון החד שלכם. גישה צינית עלולה להזיק השבוע ליחסים קרובים: נסו לשים את הביקורתיות בצד.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם במזל גדי ביחד עם השמש ומרקורי וסטורן שמה את הדגש עכשיו על צורך להשקיע קצת יותר בבית ובבני הבית, מאזנאים, ולהפוך אותם ליחידה לוחמת. זמן טוב גם לעבוד בבית או מהבית. דיאלוג ישיר ובגובה העיניים יחזיר את תחושת הביחד, מאזנאים.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול בבית התקשורת שלכם שכולל מהשבוע גם את מרקורי כוכב התקשורת, מדגיש את הצורך שלכם להגדיר במלים ובאופן מדויק את הצרכים שלכם לזמן הקרוב. צמידות בין מרס ליופיטר במזל שלכם עשויה להריץ אתכם קדימה, אם תתמקדו במטרה אחת.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם נהנה השבוע מצמידות עם כוכב מרס שנותנת לו ים של אנרגיה עוצמתית לפעולה. זהו זמן טוב להעביר הילוך ולרוץ קדימה, אולם חשוב לפעול באופן זהיר במיוחד ולא לפעול באופן אימפולסיבי: חישבו פעמיים על כל מלה, כי עם מרס – הכל רגיש ומרגיש.

גדי
אל השמש ונוס וסטורן ששוהים במזל שלכם מצטרף גם מרקורי כוכב התקשורת, ונראה שהעומס עליכם עכשיו רק הולך וגדל: מה עושים? הגדי שלנו לא נבהל בדרך כלל ממשימות: הוא חורק שינים, ומעמיס בשקט. אבל יש גבול! עם מרקורי חשוב השבוע בעיקר לדבר ולא רק לפעול.

דלי
מקבץ הכוכבים שרק הולך וגדל במזל גדי מביא איתו עומס לא קטן מאחורי הקלעים שאתם צריכים להתמודד איתו בימים אלה. חלק ממנו קשור לדאגות שלכם וחלק אחר לאלה שמעמיסים עליכם את הצרות שלהם.. זמן ללמוד לומר 'לא' כשצריך, ולמצוא גם זמן איכות ופנאי לעצמכם.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי שמהשבוע כולל גם את מרקורי כוכב התקשורת, מאפשר לכם עכשיו להיכנס לאט לאט לאור הזרקורים, להרגיש שם נוח, ובעיקר לפעול באופן נינוח יותר עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב להרחיב את המעגל החברתי ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully